Domnilor,
Daca pe o structura metalica (vagon, locomotiva) se prabuseste o galerie si implicit cateva mii de tone de piatra din muntele de deasupra sigur ramane ceva care poate sa fie identificat....
NU uitati ca o galerie de tunel nu poarta doar greutatea "imbracamintii" din beton/piatra si ca deasupra nu e hartie inmuiata in aracet sau placi de polistiren

Galeria unui tunel disipa o greutate imensa (de aia si are forma de ou) si in momentul in care se distruge imbracamintea acestuia, toate tensiunile disipate in pereti duc la implozie. Vorbim de mii de tone de roca/pamant etc. Nu cade doar "tavanul" ci vine peste tine tot blocul de deasupra, incercand sa recupereze locul pana atunci umplut cu aer.
Eu nu va incurajez sa mergeti pe urmele legendei. Va asteptam cu poze de la ce gasiti, daca totusi mergeti acolo... Sa va dotati cu tarnacoape si lopeti pentru ca galeria e complet cazuta si astupata de muntele de deasupra (genistii germani stiau ce fac). Dar ca sa nu ma acuzati de rea-vointa, eu va tin pumnii si cititi bine ce am scris eu in postul anterior. Nici macar constructorii nu au avut curajul sa mai intre in tunel si sa-l refaca, considerand totul un efort imens si nesigur ...
Deja cred ca ati ajuns la o discutie de tipul elefantul e mai tare ca girafa
