Poze din excursia efectuata; la sfârsitul lui August 2007 pe Valea Vaserului...
Gata de drum:
Trenul este format în componenta: locomotiva Mariuta, Vagon-Tender, doua vagoane "de clasa". In vagoanele "de clasa" imperfectiunile liniei se simt putin. Linia din gara Viseu de Sus are ecartamentul bi-standard (760mm+1435mm)
Depoul Viseu de Sus:
Delta Novat (Novatz): Intersectia in forma de triunghi de la km 10. Aici o linie pleaca la Faina-Comanu alta la Poiana Novat. Aici era "stationat" si plugul pentru zapada. Dupa Poiana Novat am inteles ca linia este mai abrupta si precara.
Faina (km 32): Aici trenul s-a oprit pentru 1 ora urmand sa se întoarca.
Mariuta se "adapa" din râu în acest timp. Numele haltelor este dat dupa virfurile muntoase din apropiere. Totusi la Faina, in vremurile bune exista o moara, un catun destul de mare, chiar si un depou de locomotive.
Trenul nostru si-a "parasit" pasagerii pentru a lasa sa treaca un tren de lucru. Din halta s-a intors doar "vedeta" zilei: Mariuta (max 15km/h).
Mariuta la Faina:
Tot la Faina
Asteptind ca trenurile sa faca "cruce". Au venit unul dupa altul un tren de lucru forestier tras de Cristina, apoi o "drezina" Bucegi dupa care ne-a lasat gura apa: mergea tocmai la capatul liniei.
Halta la intoarcere.
Halta Cozia: Ne-a ajuns drezina politiei de frontiera. La urmatoarea oprire a trebuit sa stam in abatere ca sa treaca, deoarece se plictisisera sa stea dupa noi.
Tunele
Valea Vaserului
Seara la Viseu de Sus: Incep ramificatiile
Seara la Viseu de Sus: Remiza drezinelor.Sper ca se vede un macaz in unghi imposibil.
Seara la Viseu de Sus: Trucuri si Cozia-1 fara cos de fum si cupla in fata.
Seara la Viseu de Susrezina si parcul rece. Remiza locomotivelor e cam goala.
La linia 2 a remizei se poate zari locomotiva de la Moldovita, aflata in reparatii, am inteles minore fata de cele 2 Cozii. Elvetia se afla in reparatia capitala care o va face vedeta in vara aceasta, probabil.
Pentru Elvetia "iuteala maxima"=35 Km/h
Gata de drum:
Trenul este format în componenta: locomotiva Mariuta, Vagon-Tender, doua vagoane "de clasa". In vagoanele "de clasa" imperfectiunile liniei se simt putin. Linia din gara Viseu de Sus are ecartamentul bi-standard (760mm+1435mm)
Depoul Viseu de Sus:
Delta Novat (Novatz): Intersectia in forma de triunghi de la km 10. Aici o linie pleaca la Faina-Comanu alta la Poiana Novat. Aici era "stationat" si plugul pentru zapada. Dupa Poiana Novat am inteles ca linia este mai abrupta si precara.
Faina (km 32): Aici trenul s-a oprit pentru 1 ora urmand sa se întoarca.
Mariuta se "adapa" din râu în acest timp. Numele haltelor este dat dupa virfurile muntoase din apropiere. Totusi la Faina, in vremurile bune exista o moara, un catun destul de mare, chiar si un depou de locomotive.
Trenul nostru si-a "parasit" pasagerii pentru a lasa sa treaca un tren de lucru. Din halta s-a intors doar "vedeta" zilei: Mariuta (max 15km/h).
Mariuta la Faina:
Tot la Faina
Asteptind ca trenurile sa faca "cruce". Au venit unul dupa altul un tren de lucru forestier tras de Cristina, apoi o "drezina" Bucegi dupa care ne-a lasat gura apa: mergea tocmai la capatul liniei.
Halta la intoarcere.
Halta Cozia: Ne-a ajuns drezina politiei de frontiera. La urmatoarea oprire a trebuit sa stam in abatere ca sa treaca, deoarece se plictisisera sa stea dupa noi.
Tunele
Valea Vaserului
Seara la Viseu de Sus: Incep ramificatiile
Seara la Viseu de Sus: Remiza drezinelor.Sper ca se vede un macaz in unghi imposibil.
Seara la Viseu de Sus: Trucuri si Cozia-1 fara cos de fum si cupla in fata.
Seara la Viseu de Susrezina si parcul rece. Remiza locomotivelor e cam goala.
La linia 2 a remizei se poate zari locomotiva de la Moldovita, aflata in reparatii, am inteles minore fata de cele 2 Cozii. Elvetia se afla in reparatia capitala care o va face vedeta in vara aceasta, probabil.
Pentru Elvetia "iuteala maxima"=35 Km/h