Vagonul de dormit CFR WLABmh 174 Roco

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

060-EA

Well-Known Member
Trenulist
10 Mai 2016
861
0
Oradea
railcrisana.wordpress.com
WEBSITE
https://railcrisana.wordpress.com/
YAHOO
paul_c_92
LOCATION
Oradea
45064.jpg

Asa cum spuneam Roco pregateste pentru trimestrul II al anului 2008 modelul exact 1:87 al vagonului de dormit CFR WLABmee seria 71-31 (ex DB WLABmh 174)
Cod 45064 si pret recomandat 47,50 &8364;
Vagonul are lungimea peste tampoane de 303mm,amenajare interioara si este echipat cu colectoare de curent pe boghiuri pentru montarea instalatiei de iluminat .
Greseli:
Deoarece poza nu este una originala a modelului singura observatie ar fi cea a usilor 4 in loc de 2.In privinta boghiurilor cu "bremsklĂśtze" , nu ma pronunt deoarece Roco produce si boghiul cu frana pe disc asa cum este vagonul CFR in realitate dar repet cum poza de mai sus este "vopsita" in culori CFR s-ar putea ca modelul sa fie cu boghiuri fara saboti.
 
rocoman a spus:
Vagoanele de dormit de acest tip aflate in parcul GEVARO aufie frine pe disc fie cu saboti
Am vazut si eu cu frane cu saboti insa doar la vagoanele vopsite in rosu si am inteles ca dupa ce au primit noile culori albastru-galben-gri li s-au scos sabotii si s-au montat frane pe disc.
 
cred ca se poate remedia,eliminand celelalte doua usi,astupandu-le si revopsind
vagonul in locul respectiv,insa e nevoie de mare atentie ptr a vopsi cu aceeasi
culoare
 
....adica dai o multime de bani ca sa mai faci si tu apoi selbstbau...
Oi fi eu fan CFR ,dar nici asa.
Eu nu am aerograf .Ce fac, cumpar unul?
Iar daca cineva se apuca sa-l transforme in locul meu,acel cineva trebuie platit,iar asa o treaba costa cel putin 100 lei.
Dixit !

:-x :-x :-x :( :(
 
Aaaa. ca sa nu mai spun ca acest vagon e preconizat sa iasa la un pret UVP de 47, 50 Euro.
Cat e un vagon superdetaliat de la RailTop sau LS Models?
:evil: :evil: :twisted: :twisted:
 
inca nu suntem intr-o situatie in care sa strambam din nas si sa criticam...mai ales
in conditiile in care vekile vagoane de la IUPS 9mai Lugoj se bucura de mai multa
apreciere decat modelele(si asa putine) care apar pe piata
un vagon Roco Exclusive poate ajunge la 60€ kiar 70€(poate si mai mult)
cine vrea cumpara,cine nu...nu
 
Intr-adevar,m-am lamurit cu usile dar cred ca deca trebuie sa faci selbstbau,o dai in bara,oricit de versat modelist ai fi.Nu nimeresti codul si,mai ales,lacul.
In alta odine de idei,uitindu-ma prin noile cataloage si site-uri am remarcat o tendinta generala de scumpire,asa ca 47,50 Eur pentru un Roco nici nu mi se pare exagerat,asa cum mi s-ar fi parut acum 2 saptamini.Iar RailTop la 56 e chiar chilipir la prima vedere.Intelegi de fapt situatia cind auzi ca-s facute in China.
Personal,cred ca e un vagon care merita cumparat desi are metehnele sale. E adevarat ca daca nu-ti place,nu-l cumperi dar oare chiar modelistii romani n-au nici un cuvint?E o situatie in care,scuzati,ma simt ca un fraier,dar asta e problema mea.Tot cumparam chestii incorecte si tot noi dam banu.Desi,pina in ultima clipa cred ca totusi se va remedia situatia..Pacat,vagonul asta e unul dintre preferatele mele.
 
si eu cred ca merita cumparat.si daca mai dam mult din colt in colt in viitorul
apropiat o sa cumparam numai reeditari de cusete,nici macar gand de material
romanesc de calitate...cine o sa se osteneasca sa fabrice pentru noi...?
 
pai, simplu: fa un model corect si se va cumpara. fa macar 3 serii diferite de vagoane cls 2 si un vagon de cls 1. tillig are matrite de y si de cls 1 si de 2 si de combinat. cam tot ce a circulat in fostul bloc comunist se poate ceferiza. si inainte de razboi au circulat si la noi vagoana italiene, germane, frantuzesti. atit de caltori, cit si de marfa. chiar nu inteleg cramponarea fabricantilor in epocile 4 si 5. am avut trenuri cam de prin epoca 1 :D deci, sa tot ceferizezi!
 
chiar nu inteleg cramponarea fabricantilor in epocile 4 si 5
Eu stiu ce probleme au fost de feed-back la vagoanele din epocile astea.
Dar cine are acces la arhive cu imagini clare ale vagoanelor din epocile anterioare?
Iar daca unul s-ar incumeta, dupa ce apare vagonul "corect" , apar si fratii cu "pietrele" si informatia corectata corect ... :evil:
Apoi, la o piata ce abia inghite 4-500 de vagoane, putini producatori s-ar aventura sa ti le faca... POATE cu banii in avans pe 2 ani :twisted:
 
roco produce vagoane breda si hecht care au circulat si la noi. o alta vopsire si alta tampografiere si uite si cfr ep 2, 3 si, de ce nu, 4 si 5, museumbahn. tillig are matrite de vagoane y si de etajate 4 cuplate. acum nu am inca pretentia sa faca dimitroave si astre. intr-adevar, rally are partial dreptate. dar la o gama mai variata si la un pret mai mic dau pariu ca s-ar vinde ca piinea calda. dar acum, ce fac? o garnitura cu 2 cusete, un y de cls 2 si un vagon de dormit? asta daca nu cumva ma gindesc sa pun si 2-3 etajate piko la garnitura. si inca ceva. seturile de cuseta si cls 2 s-au vindut chiar la pretul de peste 150lei/vagon. daca s-ar fi vindut separat, majoritatea ar fi luat numai vagonul de clasa. ca de, cusete s-au tot facut :( .