Constructie din kit; vagon pentru transport minereu al British Railways (16 tone, constructie sudata din otel, diagrama 1/108).
Vagonul face parte dintr-una din cele mai numeroase clase de vagoane de marfa din istoria BR, fiind o aparitie cat se poate de comuna intre anii '50 si '80.
Kitul permite constructia vagonului in 3 variante: frana manuala cu doi saboti, frana manuala cu 4 saboti si frana automata.
Am plecat de la:
si dupa cateva ore de lucru am ajuns la:
trecand prin:
Cu toate ca am vopsit sasiul, mai trebuie sa vopsesc si cutia, sa adaug inscriptii si sa ii fac un "wethering" zdravan (vagoanele au fost folosite intensiv si nu au fost curate decat la iesirea pe usa atelierelor de constructie).
Vagonul face parte dintr-una din cele mai numeroase clase de vagoane de marfa din istoria BR, fiind o aparitie cat se poate de comuna intre anii '50 si '80.
Kitul permite constructia vagonului in 3 variante: frana manuala cu doi saboti, frana manuala cu 4 saboti si frana automata.
Am plecat de la:
si dupa cateva ore de lucru am ajuns la:
trecand prin:
Cu toate ca am vopsit sasiul, mai trebuie sa vopsesc si cutia, sa adaug inscriptii si sa ii fac un "wethering" zdravan (vagoanele au fost folosite intensiv si nu au fost curate decat la iesirea pe usa atelierelor de constructie).