Ein Volk, ein Reich, ein Wagen! ââŹÂŚ.Salonwagen Sal4ü-37a 10206 der DRB!
Orice administraţie feroviară are în parc o flotă de vagoane folosite de către ââŹĹoficialităţileââŹÂ statului.
Despre vagoanele Reich-ului german puteti afla amănunte aici :
http://www.drg-salonwagen.eu/salonwagen/index.html
Firma Liliput produce mai multe modele reprezentând o parte din vagoanele ââŹĹReichsregierungââŹÂ, care în principiu, închizând un ochi, pot forma garnitura Asia cu care se plimba conuââŹâ˘ Göring. ROCO, în seria ââŹĹžMinitankââŹÂ ne face şi un Göring mic, aşa că putem să ne jucăm deââŹâ˘a CEL DE AL TREILEA REICH!
Da nu-i cinstit! în setul Minitank e şi ââŹĹžbunicuââŹâ˘ââŹÂ! Păi el să nââŹâ˘aibă tren?
Cum am făcut rost de al doilea salon 10205 (vagonul lui Göring) mi-am zis că mare lucru nu ar fi transformarea lui în 10206, vagonul lui Hitler.
Evident, aşa cum încep orice proiect am studiat întâi planurile:
Apoi am trecut la proiectarea propriu-zisă ââŹÂŚ
ââŹÂŚcomparând dimensiunile vagonului Liliput cu cele reale ale celor două vagoane salon. Nici Liliput nââŹâ˘a facut o treabă prea exactă (mamăăăăââŹÂŚ.dacă era un vagon CFR câţi "deontologi" nu ar fi forfecat fiecare inadvertenţăââŹÂŚ.) asă că a trebuit să iterez între 1:87 exact şi Liliput.
Am început cu ce era mai uşorââŹÂŚmodificarea interiorului. Nici aici nââŹâ˘a fost prea uşorââŹÂŚ.Ca să înţelegeţiââŹÂŚtraduceţi acest text!
http://www.drg-salonwagen.eu/salonwagen/sal37a_ausstattung.html
OK! încep ca de obicei căutarea în troace!
Cum nimic nu se prea potriveaââŹÂŚ trecem la fabricaţia de serie!
FOTOLII!
Nu întrebaţi din ce, că Suralin (o plastilină ce polimerizează la 120ĂÂşC ) nââŹâ˘aveţi de unde găsi!
CADA DE BAIE
Ă Ĺži aşa, vechiul salon s-a trasformat în noul salonââŹÂŚ.
ââŹÂŚşi tot interiorul a căpătat un nou aspect, conform planurilor!
Simplu! Ce-i mai greu, urmează! Modificarea ferestrelorââŹÂŚ
Pentru realizarea geamurilor am încercat întâi medoda ââŹĹžlaserââŹÂ.
Am fost însă nemulţumit de ââŹĹžtopituraââŹÂ ce rămâne pe margine, mai ales că aceasta nu e uniformă.
Aşă că tot la plastic tăiat cu fierăstrăul am apelat. M-am folosit de un capac ce cutie de CD. Cât m-am străduit să nu se zgârieââŹÂŚ tot au rămas în urma prelucrării mici urme. Le-am îndepărtat polişând geamul pe o bucată de pânză de bumbac pe care am pus o pasta siliconicăââŹÂŚ.
ââŹÂŚ şi apoi l-am frecat pe aceaşi bucată de bumbac îmbibată în petrol lampantââŹÂŚ
Cristal frate!
Pentru mâner, am gravat geamul folosind un şablon
ââŹĹžSticleleââŹÂ au fost fixate cu UHU doi componenţi, pentru a nu ataca plasticul.
Cum intreiorul era modificat, evident şi ââŹĹžtzukumbereleââŹÂ (gurile de ventilaţie) de pe acoperiş trebuiau mutate în altă poziţie, conform planului.
A urmat reinmatricularea (pana nu intra in vigoare noul birââŹÂŚ.)
Nici de o noua eticheta nu am uitatââŹÂŚ
în finalââŹÂŚ..
AVE MOI!
Orice administraţie feroviară are în parc o flotă de vagoane folosite de către ââŹĹoficialităţileââŹÂ statului.
Despre vagoanele Reich-ului german puteti afla amănunte aici :
http://www.drg-salonwagen.eu/salonwagen/index.html
Firma Liliput produce mai multe modele reprezentând o parte din vagoanele ââŹĹReichsregierungââŹÂ, care în principiu, închizând un ochi, pot forma garnitura Asia cu care se plimba conuââŹâ˘ Göring. ROCO, în seria ââŹĹžMinitankââŹÂ ne face şi un Göring mic, aşa că putem să ne jucăm deââŹâ˘a CEL DE AL TREILEA REICH!
Da nu-i cinstit! în setul Minitank e şi ââŹĹžbunicuââŹâ˘ââŹÂ! Păi el să nââŹâ˘aibă tren?
Cum am făcut rost de al doilea salon 10205 (vagonul lui Göring) mi-am zis că mare lucru nu ar fi transformarea lui în 10206, vagonul lui Hitler.
Evident, aşa cum încep orice proiect am studiat întâi planurile:
Apoi am trecut la proiectarea propriu-zisă ââŹÂŚ
ââŹÂŚcomparând dimensiunile vagonului Liliput cu cele reale ale celor două vagoane salon. Nici Liliput nââŹâ˘a facut o treabă prea exactă (mamăăăăââŹÂŚ.dacă era un vagon CFR câţi "deontologi" nu ar fi forfecat fiecare inadvertenţăââŹÂŚ.) asă că a trebuit să iterez între 1:87 exact şi Liliput.
Am început cu ce era mai uşorââŹÂŚmodificarea interiorului. Nici aici nââŹâ˘a fost prea uşorââŹÂŚ.Ca să înţelegeţiââŹÂŚtraduceţi acest text!
http://www.drg-salonwagen.eu/salonwagen/sal37a_ausstattung.html
OK! încep ca de obicei căutarea în troace!
Cum nimic nu se prea potriveaââŹÂŚ trecem la fabricaţia de serie!
FOTOLII!
Nu întrebaţi din ce, că Suralin (o plastilină ce polimerizează la 120ĂÂşC ) nââŹâ˘aveţi de unde găsi!
CADA DE BAIE
Ă Ĺži aşa, vechiul salon s-a trasformat în noul salonââŹÂŚ.
ââŹÂŚşi tot interiorul a căpătat un nou aspect, conform planurilor!
Simplu! Ce-i mai greu, urmează! Modificarea ferestrelorââŹÂŚ
Pentru realizarea geamurilor am încercat întâi medoda ââŹĹžlaserââŹÂ.
Am fost însă nemulţumit de ââŹĹžtopituraââŹÂ ce rămâne pe margine, mai ales că aceasta nu e uniformă.
Aşă că tot la plastic tăiat cu fierăstrăul am apelat. M-am folosit de un capac ce cutie de CD. Cât m-am străduit să nu se zgârieââŹÂŚ tot au rămas în urma prelucrării mici urme. Le-am îndepărtat polişând geamul pe o bucată de pânză de bumbac pe care am pus o pasta siliconicăââŹÂŚ.
ââŹÂŚ şi apoi l-am frecat pe aceaşi bucată de bumbac îmbibată în petrol lampantââŹÂŚ
Cristal frate!
Pentru mâner, am gravat geamul folosind un şablon
ââŹĹžSticleleââŹÂ au fost fixate cu UHU doi componenţi, pentru a nu ataca plasticul.
Cum intreiorul era modificat, evident şi ââŹĹžtzukumbereleââŹÂ (gurile de ventilaţie) de pe acoperiş trebuiau mutate în altă poziţie, conform planului.
A urmat reinmatricularea (pana nu intra in vigoare noul birââŹÂŚ.)
Nici de o noua eticheta nu am uitatââŹÂŚ
în finalââŹÂŚ..
AVE MOI!