Vagon de dormit CFR Typ Y WLAB - Tillig

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
6.067
2.609
Iași
LOCATION
Iași
Vagon de dormit Typ Y WLAB epoca IV - Tillig
Pregatit pentru iluminare, 282 mm.



Lamelele la boghiuri:


Lamelele din interior:



Punga cu accesorii:








Fata de original lipsesc inscriptiile de pe tampon:


Foto: VEB Waggonbau Görlitz, colectia Wolfgang Theurich
 
bine ca ai observat, sa nu zic ... bine ca esti tu destept :)
 
Salut !

Un vagon Y CFR de 160 km/h ? :x Cel putin asa se vede din poza...

Desi inca nu am cumparat vagonul, nu pot trece peste aceasta gresala ...

:-x

Vaaaii, cand o sa avem si noi un vagon corect ?
 
O inscriptie, chiar daca ar fi gresita, cred ca poate fi trecuta cu vederea... dar o treapta lipsa la scara.... Dar sa nu intram in amanunte.... altii se bucura pur si simplu cand apare un vagon cu inmatricularea tarii lor.

PDI
 
opinia mea despre vagon: fata de ce ne oferea Tillig pana acum, e muult mai bine la un pret bun. pregatit pentru iluminare, inscrisuri fine, interioare cat de cat corecte. e vagonul CFR calatori cel mai apropiat de realitate pe care l-au scos. totusi, cred ca cei de la Tillig mai au de lucru pana sa ajunga la detalierea dormitoarelor AFM (de exemplu, paturile. la AFM frumos desenate, la Tillig niste plastice albe aplicate, care se mai si vibreaza ocazional; nececsita lipici. sa nu ne uitam dupa fotodecupaje, ca....). De ce as pune egal intre vagoane? pret comparativ, plastic mai bun la carcasa Tillig, care in viziunea mea mai contrabalanseaza din multitudinea detaliilor la AFM. un vagon care m-a surprins placut. daca si barile de la usi erau din metal....
 
Da chiar nu au reusit sa scrie pe tampon cu alb , si o sa i mai puna o treapta in plus.
Na de ciuda am luat si eu doua ,..sa nu ramana prea multe pentru voi ca oricum nu le vreti :(
 
Ie acri strugurii, coane mixule.... cum vrei sa ne justificam si noi criza financiara??? :(

PDI
 
Problema a mai fost discutata dar o mai sublieniez inca o data; Curbura (gresita) a geamurilor schimba din pacate total estetica vagonul.
Comparatie: http://www.railfaneurope.net/pix/ro/car/night/OSShD-Y/CFR_51_53_70-50_008-1.jpg
Acesta este lucrul cel mai deranjant din punctul meu de vedere pentru ca nu poate fii remediat spre deosebire de nimicurile precum scarite, bari, agregate atarnate sub podea, aerisiri pe acoperis etc.

Comparand cu vagoane AF aceasta piesa Tillig absolut nu merita 50-58 Euro.
Wake up Tillig!
Eu astept cu achizitionarea sa intre la promotie.
Nicu
 
Pana la promoţii eu recomand montarea lamelelor pe boghiuri. :)

Am montat la un vagon lamelele asa cum scrie în manual şi la celalalt am îndoit vârfurile astfel încât lamela sa fie tangenta la osie. Versiunea a doua permite vagonului un rulaj mai uşor.:)

Spor la teste
 
Perdelute din cur-papir, buza treptelor in gri metal, roti negre, platformele de intercomunicatie, talerele tampoanelor si degajarile din sasiu ale treptelor matuite.



Pacat ca rama inferioara a cutiei nu este mai infundata decat planul peretilor laterali.
 
Salut,

nu ai terminat cu treptele, vagoanele Goerlitz au iesit din fabrica cu toata suprafata treptelor gri:


http://dstrombeck.de/VEB_Bautzen/VEB_A_1.Kl_Rumaenien.jpg

La cusete, cl 2, cl 1/2, dormitoare, treptele sunt la fel vopsite ca in poza de mai sus.
 
Florine, pentru a exemplifica mai bine lui Vali am putea pune si un mic extras din poza color a lui 70-50 019 de la livrare, nu? ;-)

Bineinteles cu mentiunea autorului si a proprietarului.
 
Pai este poza pe prima pagina a acestui topic.


Foto: VEB Waggonbau Görlitz, colectia Wolfgang Theurich

si la un 20-50


Foto: VEB Waggonbau Görlitz, colectia Wolfgang Theurich
 
Cand m-am apucat de lucru, stiam poza asta:
http://dstrombeck.de/VEB_Bautzen/VEB_A_1.Kl_Rumaenien.jpg
Nu ma intrebati de ce nu am facut treptele integral in gri-metal ca nu stiu ce am avut in cap! (sau ar trebui gri simplu?).
Cred ca cu cat atrag mai putin atentia asupra treptelor, cu atat se mascheaza mai bine lipsa uneia dintre ele (asta ca o scuza stangace :lol: ).