Pe pagina http://kolector.ro/2012/10/09/remember-feroviar-vagoanele-postale/#lightbox apare un vagon de posta descris ca fiind "Vagon de posta livrat de firma elvetiana SIG (Schweizerische Industrie-Gesellschaft) in anii ’30" , insa tipul constructiv spune altceva despre varsta lui...
Ce am gasit eu despre acest vagon:
Vagonul a fost cosntruit de SIG Neuhausen in 1913, 6 bucati, lungime 17300 mm, ampatament 13500 mm, tara 33 t.
http://www.bahnpostmuseum.eu/Archiv_26/Flyer.pdf
http://ysebahn.huerz.ch/old_lj/lj04_96.pdf (pagina 28)
Ceva schite de pe academic.ru si e-periodica.ch
(pdf-ul de mai jos se decarca automat)
https://www.google.pt/imgres?imgurl=x-raw-image%3A%2F%2F%2F7ffec5253adf79a20b3613a52a71fdc4d89e21a34d200c69ff41cd30d99b1791&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.e-periodica.ch%2Fcntmng%3Fpid%3Dsbz-002%3A1914%3A63%3A64%3A%3A224&docid=XugdQZ1FeLOnXM&tbnid=onnfOiXF_n-n-M%3A&w=2654&h=3616&bih=909&biw=1280&ved=0ahUKEwjkxcSho8bMAhWLAxoKHWCiCBoQMwh9KFcwVw&iact=mrc&uact=8
Ce se stie despre acest vagon la CFR? Cate bucati au fost livrate, in ce an, etc?
O fi supravietuit vreunul pana in zilele noastre? Ma gandeam ca "metalizarea" din anii ´50 sa se fi aplicat si acestui vagon...
Ce am gasit eu despre acest vagon:
Vagonul a fost cosntruit de SIG Neuhausen in 1913, 6 bucati, lungime 17300 mm, ampatament 13500 mm, tara 33 t.
http://www.bahnpostmuseum.eu/Archiv_26/Flyer.pdf
http://ysebahn.huerz.ch/old_lj/lj04_96.pdf (pagina 28)
Ceva schite de pe academic.ru si e-periodica.ch
(pdf-ul de mai jos se decarca automat)
https://www.google.pt/imgres?imgurl=x-raw-image%3A%2F%2F%2F7ffec5253adf79a20b3613a52a71fdc4d89e21a34d200c69ff41cd30d99b1791&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.e-periodica.ch%2Fcntmng%3Fpid%3Dsbz-002%3A1914%3A63%3A64%3A%3A224&docid=XugdQZ1FeLOnXM&tbnid=onnfOiXF_n-n-M%3A&w=2654&h=3616&bih=909&biw=1280&ved=0ahUKEwjkxcSho8bMAhWLAxoKHWCiCBoQMwh9KFcwVw&iact=mrc&uact=8
Ce se stie despre acest vagon la CFR? Cate bucati au fost livrate, in ce an, etc?
O fi supravietuit vreunul pana in zilele noastre? Ma gandeam ca "metalizarea" din anii ´50 sa se fi aplicat si acestui vagon...