Vagoane tip Saadkmss

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
5.308
287
Iași
LOCATION
Iași
Saadkmss - vagon pe 10 osii cu planseu coborat pentru transport combinat

Vagonul este destinat transportului pe calea ferata a autocamioanelor rutiere (TIR) cu semiremorci pe doua sau trei osii si este parte componenta a unei garnituri inchise de 10-20 vagoane.

Varianta vagonului cu platforma joasa, pe 10 osii, realizata de firma Greenbrier, achizitionata pentru CFR MARFA este a treia generatie de vagoane cu platforma joasa.

Deoarece in timpul transportului pe calea ferata este interzisa stationarea soferilor in cabinele autocamioanelor, pentru transportul acestora, la garnitura, se ataseaza un vagon cuseta dotat cu minibucatarie, dusuri, WC, etc.

Vagoanele tip Saadkkms pot circula numai pe liniile stabilite de administratiile de cale ferata care permit asigurarea gabaritului UIC GC 506.

Saadkms (2) 690 - Ro La

Saadkms (3) Ro La pe 12 osii furniture SGP (Simmering Graz Pauker)


Saadkkms

Seria vagonului
- Literala : Saadkkms
- Numerica : 4983
- Uzina constructoare : Greenbrier
- An fabricatie : 2002
- Apt RIV : Da
- Numar de vagoane in parc : 160

- Lungimea vagonlui de capat peste tampoane : 20200 mm
- Lungimea vagonului intermediar peste tampoane : 19390 mm
- Ampatamentul vagonului : 12730 mm
- Latimea maxima a vagonului : 3062 mm
- Lungimea maxima de incarcare a vagonului :
- Vagon de capat : 18400 mm
- Vagon intermediar : 18800 mm
- Frana automata : KE-GP-A
- Tip Boghiu (osii) : 2+3
- Diametrul cercului de rulare : 360 mm
- Sarcina maxima pe osie : 7.5 t
- Tara :
- Vagon de capat : 21.3 t
- Vagon intermediar : 20 t
- Viteza maxima : 120 km/h


Arad - Februarie/August 2010
81 53 CFR 4983 014-2 Saadkms



Saadkms (2)

- Lungimea peste tampoane :
- Vagon de capat : 19745 mm
- Vagon intermediar : 19090 mm
- Lungimea platformei de incarcare :
- Vagon de capat : 18600 mm
- vagon intermediar : 19000 mm
- Latimea vagonului : 2990 mm
- Ampatamentul vagonului : 13700 mm
- Ampatamentul aparatului de rulare : 750/700/750 mm
- Diametrul rotilor : 380/355 mm
- Numar de osii : 8
- Tip frana : KE-GP
- Tara vagonului:
- Vagon de capat : 19 t
- Vagon intermediar : 18 t
- Sarcina utila :
- Vagon de capat : 47 t
- Vagon intermediar : 48 t
- Sarcina pe osie : 8.25 t
- Greutate totala : 66 t
- Viteza maxima : 120/100 km/h
- Observatii : In anul 1977 firma Talbot a executat a doua varianta constructiva de vagoane cu 8 osii la care lungimea intre tampoane a fost marita la 19390 mm

Saadkms (3) Ro La pe 12 osii furniture SGP (Simmering Graz Pauker)

- Lungimea peste tampoane : 19090 mm
- Lungimea platformei de incarcare : 18800 mm
- Latimea platformei de incarcare : 2600 mm
- Ampatamentul vagonului : 15900 mm
- Ampatamentul Boghiului : 2200mm
- Diametrul rotilor : 360/335 mm
- Numar de osii : 12
- Tip frana : KE-GP
- Tara vagonului : 24 t
- Sarcina utila : 48 t
- Greutate totala : 72 t
- Sarcina pe osie : 6 t
- Raza minima de inscriere in curba : 150 m
- Viteza maxima 100 km/h
 

darkshadowro

Well-Known Member
Trenulist
28 Septembrie 2011
471
40
35
timisoara
facebook.com
YAHOO
darkshadowvl
LOCATION
timisoara
Am cautat de m-am plictisit la vagoane care ar putea fi convertite in cele pe care le-a cumparat CFR Marfa si pana acuma nu am gasit. Stie cineva vrun model din care se poate face conversie ? Multumesc
 

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
5.308
287
Iași
LOCATION
Iași
La Curtici. Unele erau vopsite iar unele asteptau sa intre in hale.