Vagoane seria 84-87

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
5.307
284
Iași
LOCATION
Iași
Vagoane seria 84-87

AVA200 EXPRESS PMR AEC

Vagon salon pentru persoane cu mobilitate redusa
Salon clasa a II a, 160 KM/h

Fabricat de catre S.C. Astra Vagoane Calatori S.A.
Proiectat si executat in conformitate cu fisa UIC 567-2 , UIC 565-3, STI si Directiva 2008-164-CE

Primul vagon a fost prezentat la "Zilele Feroviare" la sfarsitul lui 2009, inmatriculat ca B10meeb 20-76 101; ulterior a fost reinmatriculat ca 84-87 001

3 bucati?

Ecartament : 1435 mm
Lungimea peste tampoane : 26400 mm
Ampatament : 19000 mm
Latimea totala : 2825 mm
Inaltimea de la sina : 4050 mm
Greutatea totala : 44 tone
Viteza maxima de circulatie : 160 km/h
Boghiul : Y 32 R cu roti monobloc
Frana : pneumatica cu aer comprimat, tip KE - PR-(D) Ep -8 x 10'' KNOPR BREMSE, cu disc de frana cu diametrul de 610 mm, cu disc anti-patinaj MGS2
Alimentarea cu energie electrica : baterii de tip plumb cu gel, cu intretinere usoara,; convertor staticfurnizat de SAERP
Iluminatul : fluorescent si incandescent cu convertoare statice individuale
Echipament de aer conditionat : de tip ASTRA, automat (la incalzire si racire), pentru temperaturi exterioare intre -25 grade C si + 40 grade C, cu agent frigorific ecologicde tip R 134 a
Instalatia sanitara : 2 rezervoare de apa de 400 l fiecare, cu incalzitor, 2 instalatii WC ecologice cu vacuum si 2 rezervoare de retinere
Sistemul de sonorizare : Conform cu fisa UIC 568 cu cuple electrice cu 18 pini
Sistem de informare calatori
Sistem de supraveghere video
Sistem WLAN internet
Ferestre : fixe si rabatabile, cu sticla termopan lipite pe carcasa
Locuri : 1 salon cu 76 scaune cu fete din plus cu disign ergonomic

61 53 84-87 003-1
 

Horia_Radulescu

Mecanic de locomotiva
Membru personal
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
5.358
18
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
buna Florin,

de adaugat ca primul vagon a fost prezentat deja la "Zilele Feroviare" la sfarsitul lui 2009, inmatriculat ca B10meeb 20-76 101; ulterior a fost reinmatriculat ca 84-87 001

boghiul ar trebui sa fie de tip Y 32 RS si nu R, intrucat nu este echipat cu frana electromagnetica; ramane de verificat.

de mentionat ca textul PMR inseamna "Persoane cu Mobilitate Redusa", vagonul avand un rand de scaune in minus fata de cele cod AEC normale (seria B11 / B11mee 21-76 si 21-86)
 

Dr2005

Well-Known Member
Trenulist
4 Mai 2008
1.369
1
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
www.transportromania.trei.ro
WEBSITE
http://www.transportromania.trei.ro
YAHOO
ro_dr2007
LOCATION
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Boghiul este Y32R fă’r㒠patină’. La Y32RS lipsesc amortizoarele anti-şerpuire, care nu s-au putut aplica pe cutia de Goerlitz.

Y32RS


Y32R
 

Horia_Radulescu

Mecanic de locomotiva
Membru personal
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
5.358
18
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
corect, Dragos, am confundat eu.

pe de alta parte dupa informatiile mele de la Astra, la RS se pot de asemenea instala amortizoare.

mai era o informatie legata de masa proprie, RS era mai usor decat R, de verficat.
 

Horia_Radulescu

Mecanic de locomotiva
Membru personal
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
5.358
18
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
buna Dragos,

din pacate fisa tehnica pe care o am eu de la Astra nu da mai multe detalii, doar ca RS e "mai usor"...

vreun "insider"?