Vagoane seria 21-70

CatalinGhita

Active Member
Trenulist
15 Decembrie 2008
112
0
Vagoane seria 21-70

Vagon compartimentat clasa a 2-a
Codificarea literara: Bmee
Modernizate din seria 21-80.
Vagoanele initiale, 21-80, au fost produse de DWA Bautzen si cumparate de CFR ca vagoane noi.
Apte RIC - trafic international

Caracteristici:

- Lungimea peste tampoane: 26.400 m
- Ampatament: 19.000 mm.
- Tara: 43 t, fata de 39 t vagonul 21-80
- Numar de locuri: 66, fata de 88 cat avea vagonul 21-80
- 11 compartimente a cate 6 locuri fiecare
- Fotolii individuale tapitate cu cotiere separate si independente
- Tip boghiu: GP200S
- Viteza maxima de circulatie: 160 km/h
- Frana: KE-GPR-D
- Instalatie de incalzire: Electrică cu aer cald modulat incalzit electric sau cu abur; La modernizare s-a adaugat instalatie de climatizare.
- Instalatie electrica: Instalatie centrala de 4,5kW
- Usi automate lou-voyante cu inchidere la 5 km/h si blocare la 7 km/h
- Ferestre cu geam termopan aplicate prin lipire pe carcasa
- Instalatie de sonorizare
- Numar vagoane: minim 2
- Ani freconstructie: 2005
- Utilizare: trafic intern de lung parcurs sau international.
 

RADUSHIMO

Active Member
Trenulist
28 Noiembrie 2008
125
0
BUCURESTI
LOCATION
BUCURESTI
In prezent sunt in circulatie 10 vagoane din seria 21-70
Sunt vagoane EuroCity, foarte confortabile avand scaune mai mari decat modelul 21-80 din care provine unde erau cate 8 scaune in compartiment.
 

Horia_Radulescu

Mecanic de locomotiva
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
5.365
19
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Buna,

Bmee 21-80 erau singurele UIC Z2 din lume cu 8 locuri pe compartiment; modernizarea ca 21-70 a "rezolvat" aceasta problema, numai ca finisarile interioare sunt mai slabe calitativ decat cele originale DWA.

Nu inteleg termenul de vagon "Euro City"; in Romania aceasta categorie de tren nu exista, si cele mai multe 21-70 isi fac veacul pe rapide...
 

RADUSHIMO

Active Member
Trenulist
28 Noiembrie 2008
125
0
BUCURESTI
LOCATION
BUCURESTI
pacat ca nu sunt folosite asa cum trebuie. este tipic ceva romanesc. faci vagoane pentru international si ele nu au vazut alta infrastructura in afara de cea a noastra. am auzit ca au niste probleme legate de inchiderea si deschiderea usilor in stationare.
 

RADUSHIMO

Active Member
Trenulist
28 Noiembrie 2008
125
0
BUCURESTI
LOCATION
BUCURESTI
asta vroiam sa spun. ca la noi 61 53 merge la intern si 50 53 la extern. cam invers treaba. oare cine face compunerea garniturilor este orb? de aia exista RIC si non RIC sa mearga fiecare unde trebuie.
 

RADUSHIMO

Active Member
Trenulist
28 Noiembrie 2008
125
0
BUCURESTI
LOCATION
BUCURESTI
ca sa fie si mai bine am vazut ca mai nou circula un vagon 21-70 si in grupa de Brasov a acceleratului 1745. ma bucur sa aflu asta in timp ce acum doua saptamani in R873 te plimbai in vagoane 20-55 care cei de la regionala Cluj le pun mai nou pe personal. cata diferenta intre unele regionale. alti abia leaga o garnitura si nici aia bine si altii se lafaie in vagoane bune.