Vagoane seria 20-87

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
5.316
300
Iași
LOCATION
Iași
RADUSHIMO a spus:
aceeasi poveste se intampla si cu 70-91 003 WLABmee care desi are sigla CFR nu este achitat asadar fiind doar doua care circula defapt.
70-91 004 circula pe "Ister" iar 70-91 005 pe Acc. Arad-Bucuresti. 002 si 003 pe unde umbla? R.374 "Pannonia" din decembrie 2009 are numai vagoanele de clasa, 70-91 001 unde e acum?


Horia, nu ai nevoie de poza ca ai deja. Vagonul a fost renumerat ca 21-87, alt vagon prezent la expozitie a patit la fel, 21-47 a ajuns 20-31 001.

Nu ar trebui sa avem un subiect unic unde sa vorbim despre vagoane? Vad ce se trece usor de la o sarie la alta in fise. Sa ramana fisele curate, sa fie numai poza si datele tehnice.
 

Horia_Radulescu

Mecanic de locomotiva
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
5.384
27
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Hai sa-l masuram ca sa vedem daca are 26,4 sau 24,5 ;)

Florin, buna ideie, insa atunci ar trebui sa curatam fisa cu fisa... Poate trebuie sa le grupam cumva impreuna. Hai sa cugetam putin ;)
 

Horia_Radulescu

Mecanic de locomotiva
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
5.384
27
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Tocmai m-am uitat la poze, detalii, sorturi, etc...

Oameni buni, 20-77 001 chiar avea gabarit de Y: vagonul chiar are 24,5 lungime... E mai scurt cu o travee ca AVA200 salon normal!

Deci nu o fi 21-87 001 ALT VAGON similar optic insa pe UIC Z si 26,4? POZA VA ROG!!!!! ;)
 

Dr2005

Well-Known Member
Trenulist
4 Mai 2008
1.369
1
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
www.transportromania.trei.ro
WEBSITE
http://www.transportromania.trei.ro
YAHOO
ro_dr2007
LOCATION
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
20-77 001 chiar a devenit 21-87 001...

Link: http://pisti91.myfreeforum.org/sutra22579.php&highlight=218722579 , e şi o poz㒠cu numă’rul modificat. Din pă’cate, autorul nu a fost suficient de inspirat s㒠pozeze nesemnificativul detaliu inscripţionat pe vagon al lungimii. La Zilele Feroviare nu era nicio lungime marcat㒠(sau nu l-am vă’zut, deşi e puţin probabil).
 

Trole

Member
Trenulist
10 Februarie 2009
29
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
20-77 nu e tot una cu 21-87.
Atunci cand se fac poze e bine sa fie facute cu rigorare. Nu se pozeaza un vagon din exterior si altul in interior ca nu se mai intelege nimic.
 

RADUSHIMO

Active Member
Trenulist
28 Noiembrie 2008
125
0
BUCURESTI
LOCATION
BUCURESTI
ba da. Dragos are dreptate. 20-77 001 chiar este reinmatriculat ca si 21-87 001. iar horia are dreptate in privnta lungimii. este un vagon de 24500 mm cu ampatament 17100 mm cu boghiu Y32RS. pe deasupra mai este si vagon de conventie ce poate parasii tara. (160 km/h RIC). Vagoanele astea au facut o vreme pe rapidul Venus si le-am prins in Gara de Nord.
 

Horia_Radulescu

Mecanic de locomotiva
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
5.384
27
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Buuuuun... Sa-mi zica atunci si mie baietii aia draguti si bine documentati de la AFER de ce un vagon cu 10 randuri de scaune inmatriculat initial corect ca 20 este reinmatriculat ulterir fals ca 21...
 

Horia_Radulescu

Mecanic de locomotiva
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
5.384
27
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Baieti, am studiat si eu pozele cu ceva mai multa atentie. Pentru mine, B10ee 20-77 001 nu este deloc acelasi vagon cu B11ee (de ce fara m?) 21-87 001, 002, etc.

20-77 chiar are gabarit de Y (24,5m) si 10 randuri de scaune, sorturile sunt diferite fata de celelalte, lipseste o travee, deci o fereastra.

21-87 001 (inmatriculat pesemne scurt timp 21-84, de unde si cifrele schimbate inclusiv cea de control) este un vagon de 26,4m cu 11 randuri de scaune, sorturi similare cu restul familiei AVA200, etc... Probabil 84 sau 88 de locuri.

Dovezi fotografice pentru a confirma sau infirma afimatiile mele ar fi binevenite ;)
 

RADUSHIMO

Active Member
Trenulist
28 Noiembrie 2008
125
0
BUCURESTI
LOCATION
BUCURESTI
horia ai dreptate. exista si 20-77 si 21-87
diferenta dintre ele este ca
20-77 : lungime: 24500 mm
ampatament: 17100 mm
locuri; 56
pret 540.000 euro
21-87: lungime 26400 mm
ampatament 19000 mm
locuri: 84
pret 580.000 euro
boghiuri Y32RS cu viteza de 160 km/h
http://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:ZH-l_Du9fYoJ:visualia.ro/astradownload/invitatie_ro.pdf+vagon+ava+200&hl=ro&gl=ro&pid=bl&srcid=ADGEESjx8JDJV87S3QGH6-9bg0PBKfNoc5NTOpQF6Bo6C2hRBsDfYaQFf3uQJMk0_Xg8LbWdZ7xX11Qb31loqT4DhCKNHtWRnBFi993mAKga_EvAPNsGrOKLcj4od9GsU_QXIE1Hdskl&sig=AHIEtbRpRiCwfBPHfO5o0L-ZMR7tg1IqFg
 

Horia_Radulescu

Mecanic de locomotiva
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
5.384
27
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Aha...

Si acum intrebarea de baraj: deci, in afara de amenajarea interioara mult mai spartana si ieftina (calitativ si optic) xce diferenta mai avem intre vagonul asa zis "premium" (21-76) si cel "hobby" (21-87)?
 

Trole

Member
Trenulist
10 Februarie 2009
29
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
In dimineata asta am avut ocazia sa pozez si misteriosul 20-77 acum sub numele de 20-87. La o privire atenta se poate observa ca este vagonul cu scaune portocalii.
La exterior e vopsit identic cu 21-87, ceea ce poate induce in eroare.
Marcajul RIC nesustinut de valoarea adecvata a regimului de schimb (un 61 in cazul acesta) sau de indicarea unei tari acceptante e inutil.
Pozele:

http://forum.transira.ro/files/20_87_001_a_287.jpg

http://forum.transira.ro/files/20_87_001_b_478.jpg
 

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
5.316
300
Iași
LOCATION
Iași
Vagoane seria 20-87

InterRegio TIP 1 AEE
Salon Clasa a II a, 160hm/h

Fabricat de catre S.C. Astra Vagoane Calatori S.A. - 2009
Proiectat si executat in conformitate cu fisa UIC 567-2 pentru traficul international

4 bucati?

Ecartament : 1435 mm
Lungimea peste tampoane : 24500 mm
Ampatament : 17100 mm
Latimea totala : 2825 mm
Inaltimea de la sina : 4050 mm
Greutatea totala : 41 tone
Viteza maxima de circulatie : 160 km/h
Boghiul : Y 32 R cu roti monobloc
Frana : pneumatica cu aer comprimat, tip KE - PR-(D) Ep -8 x 10'' Knorr-Bremse, cu disc de frana cu diametrul de 610 mm, cu disc anti-patinaj MGS2
Alimentarea cu energie electrica : baterii de tip plumb, cu intretinere usoara,; convertor staticfurnizat de SAERP
Iluminatul : fluorescent si incandescent cu convertoare statice individuale
Echipament de aer conditionat : de tip ASTRA, automat (la incalzire si racire), pentru temperaturi exterioare intre -25 grade C si + 40 grade C, cu agent frigorific ecologicde tip R 134 a
Instalatia sanitara : 2 rezervoare de apa de 400 l fiecare, cu incalzitor, 2 instalatii WC ecologice cu vacuum si 2 rezervoare de retinere
Sistemul de sonorizare : Conform cu fisa UIC 568 cu cuple electrice cu 18 pini
Sistem de informare calatori
Sistem de supravegherevideo
Ferestre : fixe si rabatabile, cu sticla termopan lipite pe carcasa
Locuri : 1 salon cu 78 scaune cu fete din plus cu disign ergonomic

61 53 20-87 004-6
 

Horia_Radulescu

Mecanic de locomotiva
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
5.384
27
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
buna Florin,


familia se numeste Interegio sau InterRegio (cu 2 "R")? din cate stiam, era Interegio, Inter Regio fiind un nume depus de catre DB AG.

din cate imi amintesc, 20-87 001 a fost initial inmatriculat 20-77 001, la prezentarea din 2009.

si aici boghiul este de tip Y 32 RS, nu are frana Mg.

fisa tehnica a acestui vagon produsa de Astra comporta o eroare, dovada a faptului ca "descifrarea" Codex-ului UIC nu este asa de usoara pe cat pare; vagonul 20-87 are gabaritul exterior al unui UIC Y (deci dupa fisa UIC 567-1) insa caracteristicile tehnice ale unui Z2 (deci UIC 567-2); nestiind probabil unde sa-l puna, l-au clasificat ca UIC Z, desi corect ar fi fost "dupa fisa UIC 567-2, cu dimensiunile exterioare conforme standardului UIC Y dupa fisa UIC 567-1"
 

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
5.316
300
Iași
LOCATION
Iași
Salut Horia,

in fisa vagonului de la fabrica este trecut InterRegio.

Asa este, in 2009 vagonul 20-87 a fost prezentat ca 20-77 001-7.

De asta am pus fisele pe forum, sa identificam eventualele erori.
 

Horia_Radulescu

Mecanic de locomotiva
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
5.384
27
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
'neatza,

chiar asa, din fotografiile de interior de care dispun de la expo din 2009 nu reiese prea bine: vagonul dispune de sistem de informare al calatorilor asupra destinatiei si parcursului doar la exterior (vizibil dealtfel si in pozele tale) sau si in salon?
 

Horia_Radulescu

Mecanic de locomotiva
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
5.384
27
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
buna,

sunt curios care este proportia de AAE tip 1 (gabarit UIC Y) si AAE tip 2 (gabarit exterior UIC Z) din cele 500 de exemplare comandate...

are cineva informatii?