Vagoane seria 20-59

CatalinGhita

Active Member
Trenulist
15 Decembrie 2008
112
0
Vagoane seria 20-59

Vagon compartimentat obtinut prin modificarea unor vagoane seria 20-57.
Practic la modernizare s-a renuntat la componentele instalatiei de incalzire cu abur, ramanand numai cele pentru incalzirea electrica
Fabricat la IVA,

Caracteristici:
- Lungimea peste tampoane: 24.500 mm
- Ampatament: 17.200 mm
- Tara: 41 t
- Număr de locuri: 80
- 10 compartimente a cate 8 locuri fiecare
- Boghiu: Minden-Deutz
- Viteza maxima de circulatie: 140 km/h
- Frana: KE-GPR
- Instalatie de incalzire: Electrica cu aer cald modulat inclazit electric
- Numar vagoane fabricate: minim 37
- Utilizare: vagon de clasa a 2-a, destinat traficului intern de parcurs mediu Âşi lung.
- Ferestre rabatabile
 

MariusM

Active Member
Trenulist
8 Martie 2008
145
2
Pitești
YAHOO
marius_guitarboy
LOCATION
Pitești
Mici completari:
Primele vagoane din serie(vreo 10) sunt foste 20-57 RK. Din cate imi amintesc, Galatiul avea acele vagoane si circulau prin 2007 pe raposatul Timisoara-Galati.
Restul de 30 de vagoane(cel mai mare nr. gasit de mine - 040 de la CT) sunt foste 20-57 IVA.
Modernizarea a fost facuta prin 2006-2007 la Sirv Titu.
 

Dr2005

Well-Known Member
Trenulist
4 Mai 2008
1.369
1
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
www.transportromania.trei.ro
WEBSITE
http://www.transportromania.trei.ro
YAHOO
ro_dr2007
LOCATION
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei

Horia_Radulescu

Mecanic de locomotiva
Membru personal
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
5.359
19
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
mda, frumoasa modernizare.

practic au scos de pe ele doar incalzirea cu abur, ma mir ca nu au pastrat numarul de ordine original ca 20-57 / 20-47
 

Dr2005

Well-Known Member
Trenulist
4 Mai 2008
1.369
1
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
www.transportromania.trei.ro
WEBSITE
http://www.transportromania.trei.ro
YAHOO
ro_dr2007
LOCATION
Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Au scos conductele de abur şi au instalat noul convertizor static produs de ICPE-SAERP (oare s-o fi amortizat? c㒠vagoanele nu prea mai servesc de când au intratmasiv 20-54, 20-55 şi etajatele pe personale)...
La primele vagoane din serie modernizaser㒠şi budele (vas din plastic, acţionare cu buton).
 

Horia_Radulescu

Mecanic de locomotiva
Membru personal
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
5.359
19
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
pesemne ca acum pleaca direct la casat.

dupa cum vezi, 20-59 017 este un fost Bafld.74000 alias Bafld 20-40 original din 1965-69, deci si-a cam trait viata...
 

Trole

Member
Trenulist
10 Februarie 2009
29
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Horia_Radulescu a spus:
mda, frumoasa modernizare.

practic au scos de pe ele doar incalzirea cu abur, ma mir ca nu au pastrat numarul de ordine original ca 20-57 / 20-47
Intamplator la primele s-au pastrat... Au fost modificate la urmatoarea revizie (cand au primit cele mai mari numere din serie). In absenta unui sistem de codificare 'bauart' la CFR se apeleaza aproape exclusiv la 'serie'. Asa ca pentru a nu exista denumirea de '20-47, 20-57 cu sursa' s-a folosit codificarea 20-59.
PS Convertorul static e furnizat de Tehmin Brasov si nu de Saerp - la fel ca la 20-49.0.
PS2 Vagoanele nu se caseaza deocamdata, dar in conjuctura economica actuala nici nu prea au sanse de a fi reparate.
 

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
5.308
288
Iași
LOCATION
Iași
Din ce in ce mai rare vagoanele 20-59.

50 53 20-59 010-0

Statia de domiciliu Iasi, revizia 28.09.12

Regio Bacau - Piatra Neamt.
15.08.2013


3 vagoane provenite din 20-57.

50 53 20-59 007-6

Ghimes 2009.

50 53 20-59 016-7


50 53 20-59 017-5


Brasov 2010.