Pentru transportul acizilor se foloseau vagoane la care lichidul caustic era inmagazinat in oale. Cutia era formata numai dintr-o carcasa de otel profilat cu exceptia peretilor frontali care erau imbracati cu scanduri (de brad). In carcasa erau asezate un numar de oale de argila arsa sau faianta, avand in general o capacitate de 1000 l.
Vagon pentru transport acizi ip Zvff., CFR Romania.
Vagon cu nr. 577105, epoca III, al "Uzinelor chimice Turda",
incarcat cu "oale" de faianta, pentru transport de substante acide.
Vagon pentru transport acizi ip Zvff., CFR Romania.
Vagon cu nr. 577102, epoca III, al "Uzinelor chimice Turda",
incarcat cu "oale" de argila arsa, pentru transport de substante acide.
Vagon pentru transport acizi ip Zvff., CFR Romania.
Vagon cu nr. 577103, epoca II, al "Societatea Anonima a Uzinelor Solvay din Romania",
incarcat cu "oale" de argila arsa, pentru transport de substante acide
Vagon pentru transport acizi ip Zvff., CFR Romania.
Vagon cu nr. 577105, epoca III, al "Uzinelor chimice Turda",
incarcat cu "oale" de faianta, pentru transport de substante acide.
Vagon pentru transport acizi ip Zvff., CFR Romania.
Vagon cu nr. 577102, epoca III, al "Uzinelor chimice Turda",
incarcat cu "oale" de argila arsa, pentru transport de substante acide.
Vagon pentru transport acizi ip Zvff., CFR Romania.
Vagon cu nr. 577103, epoca II, al "Societatea Anonima a Uzinelor Solvay din Romania",
incarcat cu "oale" de argila arsa, pentru transport de substante acide