Vagoane modernizate

karpaty

Active Member
26 Noiembrie 2008
130
0
bucuresti
LOCATION
bucuresti
Ce parere aveti despre noile vag modernizate :D si anume 16-05+26-05
eu zic ca arata destul de bine dar oare pe ce trenuri vor functiona ?
 

flo82

Active Member
Trenulist
13 Mai 2010
204
0
Husi
LOCATION
Husi
Vagoane modernizate dupa 1990 (de clasa)

-seria 10-31
Varianta modernizata a "clasicelor' vagoane-salon.

-seria 10-70
Vagon de clasa 1, tip salon. Boghiu "Y-32", frana cu disc "KE-PR", usi automate.
Locuri: 27 (9th_3).

-seria 10-90
Asemanator cu cel anterior, este insa vagon de clasa a doua.

-seria 10-91
Asemanatoare cu 10-91.

-seria 19-20/76
Vagon-salon, de clasa a doua sau de clasa 1. Boghiu "Y-32", frana "KE-PR", usi
manuale.

-seria 19-54
Vagon de clasa 1. Boghiu tip "Gorlitz-V-a" sau "Minden-Deutz-33", frana tip "KE-GPR", vagon-salon, modernizat in anii 1999-2000. Are 27 locuri (9th_3)

-seria 19-55
Realizate prin modernizarea seriei 19-57 in anii 1999-2000.
Au pastrat boghiurile "Minden-Deutz-33", frana tip "KE-GPR", 54 de locuri (9 compartimente a 6 locuri), finisaje noi. Vagon de clasa 1.

-seria 19-56
Vagon de clasa 1 tip salon, cu 54 de locuri. Boghiu "Gorlitz-V-a", frana "KE-GPR",
usi manuale, modernizat in 2001.

-seria 19-80
Vagon de clasa 1, modernizat in anii 1993-1994. Boghiu tip 'GP-200-S", frana tip
"KE-GPR-(D)", usi automate. Are 54 locuri (9 compartimente a 6 locuri).
Incalzire cu aer cald modulat si abur.

-seria 19-83
Vagon de clasa 1 tip salon. Are boghiuri "Y-32", frana "KE-PR", usi automate,
locuri ?

-seria 20-31
Reprezinta varianta modernizata a "clasicelor" vagoane-salon. Boghiul este
"Minden-Deutz-33", frana KE-GPR, are 80 locuri( doua saloane de 20 locuri si
unul de 40 locuri). Are instalatie de climatizare si sonorizare si display pentru
afisarea numarului trenului.

-seria 20-49
Vagon de clasa a doua modernizat. Are 10 compartimente a 6 locuri. Boghiu
"Minden-Deutz-33", frana 'KE-GPR", usi manuale.

-seria 20-55
Reprezinta varianta modernizata a seriilor 20-47 si 20-57. Are boghiuri 'Minden-
-Deutz-33", frana KE-GPR, masa la gol 42 tone, 60 de locuri (10 compartimente
a 6 locuri), si a fost realizat in anii 1998-2000. Vagon de clasa a doua.

-seria 20-58
Asemanator cu cel anterior.

-seria 20-59
Ar fi varianta modernizata in 2006 a lui 20-57.

-seria 20-68
Vagon de clasa a doua modernizat. Boghiu tip "Minden-Deutz modernizat",
frana tip 'KE-GPR", usi automate, 80 de locuri, vagon tip salon. Are
instalatie de climatizare, sonorizare si supraveghere video.

-seria 20-76
-seria 20-77
Numite si "interegio". Are boghiu tip "Y-32-RS", frana "KE-PR", usi automate.
Este vagon-salon de clasa a doua, cu 84 de locuri. Are sisteme: supraveghere
video, informare pasageri, si sistem de diagnoza cu "buz de tren".

-seria 20-83
Vagon de clasa a doua tip salon. Are boghiu tip "Y-32", frana tip "KE-PR", usi
automate. Are 80 de locuri.

-seria 21-31
Vagon-salon de clasa a doua modernizat. Au boghiuri "Gorlitz-V-a", frana
KE-GPR, numar de locuri ? SI usi automate.

-seria 21-70
Vagoane de clasa 1 si vagoane de clasa a doua, cu boghiuri "Minden-Deutz" modernizate, frana "KE-GPR-(D)", usi automate. Au 11 compartimente a 6 locuri.

-seria 21- 76
Vagoane de clasa a doua tip salon. Au boghiul 'Y-32", frana 'KE-PR", usi automate, locuri ?

-seria 21- 80
Au boghiuri "GP-200-S", frana tip "KE-GPR-(D)", 11 compartimente a 8 locuri.
Au fost modernizate in anii 1992-1993. Sunt vagoane de clasa a doua.
-seria 21-86
Au boghiuri "Y-32", frana tip "KE-PR", usi automate, numar de locuri?

-seria 21-87
Vagon-salon de clasa a doua, cu acceleiasi caracteristici tehnice ca cel anterior.

-seria 21-90, celebrul "AVA-200"
Este cel mai modern vagon de clasa din parcul CFR-Calatori. Are boghiul "Y-32-RS", frana "KE-PR-MG" (singurul vagon de clasa apt la 200 km/h), usi automate, are 47 tone, 11 compartimente a 6 locuri, climatizare. Din 1996 s-au construit cca 60 de bucati.

-seria 22-96
Boghiul pare a fi "Minden-Deutz" modernizat, frana tip "KE-GPR-Mg", usi manuale, 12 compartimente, nr. locuri?, clasa a doua.

-seria 36-16 "etajat"
S-au realizat prin modernizarea seriei 26-26. Caracteristici: boghiuri "Gorlitz- VI", frana "KE-P-A", viteza maxima 120 km/h, raza minima de inscriere in curba
150 m, usi automate. A fost dotat cu: instalatie de sonorizare, de climatizare (incalzire cu aer cald modulat si racire cu aer conditionat), iluminat incandescent si florescent, sistem de supraveghere video, sistem de sonorizare, internet WLAN (la clasa 1).

-seria 30-76
Vagon de clasa 1. Alte date nu am putut sa aflu.
-Rama TE Acvila.
Cam astea ar fi vagoanele de clasa modernizate sau construite dupa 1990, aflate in parcul CFR.
O intrebare as avea: in ce consta incalzirea cu "aer cald modulat" si care este sistemul prin care acesta ar fi produs de locomotiva?
 

RADUSHIMO

Active Member
28 Noiembrie 2008
125
0
BUCURESTI
LOCATION
BUCURESTI
Seara buna,
Vreau sa sar un pic in ajutorul colegului Flo si sa afisez o lista cu seriile de vagoane aparute dupa 1990

10-31.0-an 2009, Remar Pascani, vagon modernizat
10-56.0-an 1997, Atelierele Grivita Bucuresti, vagon modernizat
10-70.0-an 2006, Astra Vagoane Arad, vagon nou
10-70.1-an 2008, Astra Vagoane Arad, vagon nou
10-90.0-an 2006, Astra Vagoane Arad, vagon nou
10-90.1-an 2009, Astra Vagoane Arad, vagon nou
10-91.0-an 2007, Astra Vagoane Arad, vagon nou
11-31.0-an 2008, Atelierele Grivita Bucuresti, vagon modernizat
19-54.0-an 2001, Astra Vagoane Arad, vagon modernizat
19-55.0-an 1999, Astra Vagoane Arad, vagon modernizat
19-56.0-an 2001, Atelierele Grivita Bucuresti, vagon modernizat
19-70.0-an 2006, Atelierele Grivita Bucuresti, vagon modernizat
19-76.0-an 2001, Atelierele Grivita Bucuresti, vagon modernizat
19-80.0-an 1993, DWA Waggonbau Bautzen, vagon nou
19-83.0-an 2009, Atelierele Grivita Bucuresti, vagon modernizat
19-87.0-an 2009, Atelierele Grivita Bucuresti, vagon modernizat
20-31.0-an 2009, SIRV Brasov, vagon modernizat
20-49.0-an 2008, SIRV Brasov, vagon modernizat
20-49.2-an 2009, SIRV Brasov, vagon modernizat
20-54.0-an 1999, Remar Pascani, vagon modernizat
20-55.0-an 1998, Atelierele Grivita Bucuresti, vagon modernizat
20-58.0-an 2001, Remar Pascani, vagon modernizat
20-59.0-an 2007, SIRV Titu, montat sursa statica ICPE-SAERP
20-68.0-an 2009, Remar Pascani, vagon modernizat
20-76.0-an 2001, Atelierele Grivita Bucuresti, vagon modernizat
20-81.0-an 2003, Astra Vagoane Arad, vagon modernizat
20-83.0-an 2009, Atelierele Grivita Bucuresti, vagon modernizat
20-87.0-an 2009, Astra Vagoane Arad, vagon nou
21-31.0-an 2008, Atelierele Grivita Bucuresti, vagon modernizat
21-70.0-an 2006, Atelierele Grivita Bucuresti, vagon modernizat
21-76.0-an 2007, Astra Vagoane Arad, vagon nou
21-80.0-an 1992, DWA Waggonbau Bautzen, vagon nou
21-86.0-an 2006, Astra Vagoane Arad, vagon nou
21-87.0-an 2009, Astra Vagoane Arad, vagon nou
21-90.0-an 1996, Astra Vagoane Arad, vagon nou
22-76.0-an 2009, Atelierele Grivita Bucuresti, vagon modernizat
22-96.0-an 2007, Atelierele Grivita Bucuresti, vagon modernizat
26-16.0-an 2007, Remar Pascani, vagon modernizat
30-76.0-an 2007, Atelierele Grivita Bucuresti, vagon modernizat
36-16.0-an 2007, Remar Pascani, vagon modernizat
40-31.0-an 2006, Atelierele Grivita Bucuresti, vagon modernizat
40-70.0-an 2006, Atelierele Grivita Bucuresti, vagon modernizat
44-31.0-an 2007, Atelierele Grivita Bucuresti, vagon modernizat
50-30.0-an 2002, Atelierele Grivita Bucuresti, vagon modernizat
70-91.0-an 2008, Astra Vagoane Arad, vagon nou
71-31.0-an 2002, Atelierele Grivita Bucuresti, vagon modernizat
71-70.0-an 2005, Atelierele Grivita Bucuresti, vagon modernizat
71-80.0-an 1991, DWA Waggonbau Gorlitz, vagon nou
75-71.0-an 2004, Atelierele Grivita Bucuresti, vagon modernizat
84-16.0-an 2008, Remar Pascani, vagon modernizat
84-76.0-an 2006, Atelierele Grivita Bucuresti, vagon modernizat
84-83.0-an 2008, Atelierele Grivita Bucuresti, vagon modernizat
84-87.0-an 2009, Astra Vagoane Arad, vagon nou
84-96.0-an 2007, Atelierele Grivita Bucuresti, vagon modernizat
85-76.0-an 2006, Atelierele Grivita Bucuresti, vagon modernizat
86-76.0-an 2006, Atelierele Grivita Bucuresti, vagon modernizat
88-96.0-an 2006, Atelierele Grivita Bucuresti, vagon modernizat
89-76.0-an 2001, Atelierele Grivita Bucuresti, vagon modernizat
89-87.0-an 2008, Astra Vagoane Arad, vagon nou
 

RADUSHIMO

Active Member
28 Noiembrie 2008
125
0
BUCURESTI
LOCATION
BUCURESTI
Am uitat sa mai spun si de doua serii retrase din circulatie
85-47.0-an 2000, Atelierele Grivita Bucuresti, vagon modernizat
88-42.0-an 1996, Atelierele Grivita Bucuresti, vagon modernizat

Macar cu atat sa fiu de folos si eu pe site.
Cu multa placere prieten pasionat.
 

RADUSHIMO

Active Member
28 Noiembrie 2008
125
0
BUCURESTI
LOCATION
BUCURESTI
Inainte de anul 1990 nu au existat vagoane modernizate ci numai vagoane de constructie noua si anume:
11-47.0-an 1971, Astra Vagoane Arad, 250 de vagoane
19-47.0-an 1978, Astra Vagoane Arad, 47 de vagoane
19-50.0-an 1983, VEB Waggonbau Gorlitz, 70 de vagoane
19-57.0-an 1965, Astra Vagoane Arad, 200 de vagoane
19.57.2-an 1984, Astra Vagoane Arad, 133 de vagoane
20-47.0-an 1978, Astra Vagoane Arad, 500 de vagoane
20-47.5-an 1987, Astra Vagoane Arad, 494 de vagoane
20-50.0-an 1983, VEB Waggonbau Gorlitz, 200 de vagoane
20-57.0-an 1965, Astra Vagoane Arad, 700 de vagoane
20-57.7-an 1984, Astra Vagoane Arad, 297 de vagoane
21-47.0-an 1969, Pafawag Wroclaw, 150 de vagoane
21-47.1-an 1971, Astra Vagoane Arad, 845 de vagoane
21-57.0-an 1971, Astra Vagoane Arad, 225 de vagoane
26-26.0-an 1984, VEB Waggonbau Gorlitz, 230 de vagoane
39-50.0-an 1983, VEB Waggonbau Gorlitz, 30 de vagoane
59-50.0-an 1983, VEB Waggonbau Gorlitz, 50 de vagoane
60-41.0-an 1965, Astra Vagoane Arad, 51 de vagoane
60-50.0-an 1983, VEB Waggonbau Gorlitz, 10 vagoane
70-50.0-an 1983, VEB Waggonbau Gorlitz, 20 de vagoane
85-47.0-an 1973, Astra Vagoane Arad, 20 de vagoane
88-42.0-an 1969, Astra Vagoane Arad, 49 de vagoane
 

RADUSHIMO

Active Member
28 Noiembrie 2008
125
0
BUCURESTI
LOCATION
BUCURESTI
Din cate stiu eu 19-40 si 20-40 au fost actualele vagoane din seriile 19-57.0 si 20-57.0 asa zisele ghilotinate.
Despre 39-57 stiu ca sunt toate la casat.
39-57 009-Oravita
De restul nu mai stiu de unde provin dar erau foarte multe la Videle la autogen.
 

RADUSHIMO

Active Member
28 Noiembrie 2008
125
0
BUCURESTI
LOCATION
BUCURESTI
si am uitat sa mai dau doua serii
19-50.0 a fost anterior 19-41.0
20-50.0 a fost anterior 20.41.0
39-50.0 a fost anterior 39-41.0
 

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
5.475
609
Iași
LOCATION
Iași
RADUSHIMO a spus:
si am uitat sa mai dau doua serii
19-50.0 a fost anterior 19-41.0
20-50.0 a fost anterior 20.41.0
39-50.0 a fost anterior 39-41.0
Conform datelor mele vagoanele nu au fost niciodata incadrate in seria 19/20/39-41.
Vagonele au iesit din fabrica Gorlitz cu seriile:
19-50
20-50
39-50
59-50
60-50
70-50

WLA-le din ani 1960 erau incadrate in seria 60-41.

Ai date scrise, poze cu seriile?

@flo82
37-50 - nu a fost asa ceva la CFR
restul au fost
 

RADUSHIMO

Active Member
28 Noiembrie 2008
125
0
BUCURESTI
LOCATION
BUCURESTI
asta inseamna ca am urmat niste surse gresite si imi retrag cuvintele.
multumesc totusi pentru corectare Florin. asa mai invatam si noi. mersi mult inca odata. :D
 

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
5.475
609
Iași
LOCATION
Iași
Asa cum ziceam si pe pagina 1, vagoanele cu seria 10-40; 30-40 si 39-40 au existat la CFR.

flo82, ne poti spune unde ai gasit referiri la seriile respective?
 

MariusM

Active Member
Trenulist
8 Martie 2008
152
11
Pitești
YAHOO
marius_guitarboy
LOCATION
Pitești
RADUSHIMO a spus:
dar cred ca ar fi trebuit sa fie 39-40 si nu 30-40. din cate stiu eu caroseria lui 39-57 are doar 9 ferestre. nu?
Din 19-40 au rezultat 19-57 şi 39-57, iar din 20-40 şi 30-40 - 20-57.
 

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
5.475
609
Iași
LOCATION
Iași
De fapt:

Aafld 74.000 = 10-40 = 20-57
ABafld 90.501 = 30-40 = 20-57
ABafld 39-40 = 39-57
 

Horia_Radulescu

Consilier tehnic
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
6.066
1.039
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Florine, spicuiesti din cartea noastra? :D

da, Aafld 10-40 si ABafld 30-40 au fost primele versiuni de clasa I si mixte pe baza de "cutie Bafld 74.000); practic s-a folosit cutia cu 10 compartimente, cele de clasa I avand numai 6 scaune.

la RK au devenit toate 20-57, unele mai circulau inca acum 2-3 ani... Florin a pozat un fost Aafld 10-40 la Iasi in 2009 :lol:

mai tarziu, in 1968 CFR a "constatat" ca vagoanele nu respectau standardul UIC 567-1 (UIC Y) si s-au comandat seriile Aafld 19-40 si ABafld 39-40, devenite la RK in anii 1980 19-57 si 39-57.

in anii 1960 un ABafld 30-40 avea onoarea de a ajunge pana la Paris, iar in anii 1970 locul i-a fost luat de ABalfd 39-40, in general 001-003 (cele albastre cu scrisul cursiv "Caile Ferate Romane" pe lateral)