Asa cum avem subiectul Locomotive cu abur care pot fi ceferizate am zis sa fie si un subiect pentru vagoanele de calatori.
Cele mai cunoscute vagoane si cel mai usor de cfr-izat sunt cele tip Breda si Hecht. Se pot realiza modele ep II-V, de exemplu in anul 1996 pe ruta Husi - Bucuresti vagonul de cl 1 era un Hecht iar in Timisoara in anul 1990 era folosit un Breda cu 8 compartimente la trenurile personale.
Mai avem un vagon CIWL restaurant de la Rivarossi cod 4155 si un vagon DB cl 2 de la Roco cod 44550 (DRG e 44551) .
Din vagonul Hecht 45645 , 45443 putem face :
vag cl 1
vag cl 2
vag cl 1/2
vag cl 2/3
Toate variantele se fac din acelasi vagon, cel de cl 1 codurile de mai sus.
Din vagonul Breda cod 45700 se poate face vag cl 1 cu 7 compartimente, din cel
45699 se face vag cl 2 cu 8 compartimente iar din cel 45549 se face cl 1.
Hecht cl 1 CFR facut dupa o poza din 2006, vagonul va capata inscriptii corecte cat mai repede. Vagonul real dupa care a fost facut modelul este in depoul Dej

Un model DB, nu se stie numarul vagoanelor CFR de acest tip, cand si cu ce ocazie au ajuns la CFR. Eu voi opta pentru un vagon din anii 1950:

2 vagoane de acest tip sunt in Bucuresti Triaj, 1 care a fost vagon sanitar in trenul Sanitar de la Bucuresti Basarab se afla la Buzau.
Breda, va ajunge vagon cl 1 de la inceputul anilor 1990:

3 modele autentice, vopsire si inmatriculare 1928
cl 1:

cl a 2 a:

Vagonul CIWL rivarossi, poza a modelului real se gaseste la Muzeul CFR.

Detalii despre vagoanele CFR aici , aici si aici
Cele mai cunoscute vagoane si cel mai usor de cfr-izat sunt cele tip Breda si Hecht. Se pot realiza modele ep II-V, de exemplu in anul 1996 pe ruta Husi - Bucuresti vagonul de cl 1 era un Hecht iar in Timisoara in anul 1990 era folosit un Breda cu 8 compartimente la trenurile personale.
Mai avem un vagon CIWL restaurant de la Rivarossi cod 4155 si un vagon DB cl 2 de la Roco cod 44550 (DRG e 44551) .
Din vagonul Hecht 45645 , 45443 putem face :
vag cl 1
vag cl 2
vag cl 1/2
vag cl 2/3
Toate variantele se fac din acelasi vagon, cel de cl 1 codurile de mai sus.
Din vagonul Breda cod 45700 se poate face vag cl 1 cu 7 compartimente, din cel
45699 se face vag cl 2 cu 8 compartimente iar din cel 45549 se face cl 1.
Hecht cl 1 CFR facut dupa o poza din 2006, vagonul va capata inscriptii corecte cat mai repede. Vagonul real dupa care a fost facut modelul este in depoul Dej


Un model DB, nu se stie numarul vagoanelor CFR de acest tip, cand si cu ce ocazie au ajuns la CFR. Eu voi opta pentru un vagon din anii 1950:


2 vagoane de acest tip sunt in Bucuresti Triaj, 1 care a fost vagon sanitar in trenul Sanitar de la Bucuresti Basarab se afla la Buzau.
Breda, va ajunge vagon cl 1 de la inceputul anilor 1990:


3 modele autentice, vopsire si inmatriculare 1928
cl 1:

cl a 2 a:


Vagonul CIWL rivarossi, poza a modelului real se gaseste la Muzeul CFR.


Detalii despre vagoanele CFR aici , aici si aici