Ce te face să crezi că faptul că s-au pus 29-22 pe trenurile turistice a băgat SFT-ul în faliment? Tot pe Railpictures sunt si poze cu locomotive cu abur cu vagoane G.
Trenurile de acolo au fost organizate pentru grupuri de turisti străini ori pentru ,,prietenii" d-lui Radu Bellu, în niciun caz pentru pasionaţii de căi ferate de pe la noi, care nu îşi permiteau tarifele exorbitante. Evenimente cu aburi pentru ,,oamenii de rând", fără P.C.R. (pile, comisioane şi relaţii) la C.F.R. şi care nu au la dispoziţie bugetul preşedintelui statului nu prea s-au organizat în Rromânica, cu excepţia recentului Dracula Express, dar şi ăla era în scop electoral.
De falimentul SFT putem acuza ultimele conduceri din Ministerul Transporturilor... la ora actuală, avem doar o singură locomotivă cu abur funcţională (şi aia cu cazanul expirat) şi vreo câteva care s-ar mai putea repara + alte câteva ajunse exponate statice la Dej, la Sibiu, la Resita sau expuse prin diverse gari. Cu exceptia celor din Dej, mentinute in stare buna macar dpdv estetic, prin grija unor omaeni pasionaţi din depou, de restul se alege încet, dar sigur, praful. Că veni vorba de SFT... Hotelul Astoria a fost executat silit pentru vreo 20.000 de euro, iar firma la care SFT avea datorii s-a ales cu un hotel de vreo 20 milioane de euro, pe care abia aşteaptă să se termine procesul ca să-l poată vinde mai departe.