In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Frumos, arata bine dar optiunea ACME de a vinde seturi de trei vagoane este discutabila. ACME iti zic nu multumesc! Astept vagonul restaurant, dar sper sa nu ceara vreo 80 de euro pe el.
Asa cum s-a spus mai sus, optiunea producatorului este discutabila; in schimb imposibilitatea mea financiara este sigura. Imi aduc aminte de armata, acum mai bine de 30 ani, cand la gustarea de la ora 10 primeam doua conserve de peste in sos tomat la trei soldati. Asa si acum, ne vom aduna 2-3 pasionati sa cumparam cele doua seturi.
....si ne alegem fiecare cu cate un vagon. Sincer vorbind, in acest caz in care s-a anuntat aparitia acestor seturi pe piata ca ceva nou si ce vine in completarea materialului rulant CFR, parerea mea e ca nu stiu ce legatura are imposibilitatea financiara cu produsele noi cu tematica romaneasca. Neavand bani, nu le cumperi desigur. Respect
Pretul unui set este de 500 de lei.
Fontul inscriptiilor CFR, etc. este din alta poveste, daca este un prototip si se mai poate corecta este OK, daca nu atunci e urat.
Forma literelor si a cifrelor este alta in realitate fata de cum sunt pe modelele prezentate. Aici s-a folosit Arial, dar in realitate este un scris mai geometric, sablonat.
ar putea fi courier font. nu cred ca si-au batut prea mult capul in alegerea fontului cu care sa scrie pe vagoane. http://www.omgubuntu.co.uk/2010/09/download-and-use-the-new-chrome-os-fonts-in-ubuntu
nelutu, font = caracter litere, fiecare societate feroviara are un font unitar pe care il foloseste pentru inscriptii. CFR nu face exceptie. Pe orice vagon de marfa ai sa gasesti scris CFR cu litere de aceeasi forma. Asta e, adevarul e ca e cam tarziu pentru modificari pe model, nu? Poate al treilea set va respecta inscriptiile intr-o premiera mondiala. Scuze, dar nu ma pot abtine sa nu rad.
Bine ca trains-addicted, radu161 sau minitechnik au nimerit fontul la vagoane scoase de ei si "megaproducatorul" a dat chix.
Mi-am luat de ciuda o cisterna pe boghiuri de la REE Modeles, cod WB-183 ,realizata din plastic "obisnuit" fara bavuri, vopsire si tampografie excelenta, scari din fotodecupaj, roti aproape RP25 si brunate, boghiuri matuite, tampoane cu arc - 38 de euro. Ma bate gandul sa-mi cumpar si o cisterna de gaz LS Models. Nu sunt CFR dar merita fiecare banut.
Capacul din capatul cilindrului, acela cu suruburi, nu prea seamana cu modelul existent in ,realitate, poate sa fie o exceptie la modelele din aceasta serie? sincer nu am vazut, daca exista o poza o poate publica cineva?
Din pozele gasite de mine pe net , inclusiv cele postate de Radu 161, forma capacului e alta.
Am gasit tot pe forum intr-o postare despre vagoane de marfa, o poza care reprezinta chiar una din cisternele Rompetrol reproduse la scara. Mentionez ca din pura intamplare am descoperit ca numarul de inmatriculare este identic! Pentru cine avea neclaritati acum poate descoperi singur diferentele intre realitate si model. Sa zic ca modelul respecta realitatea pe undeva la 60-70% .
Am fost, le-am vazut, le-am pipait, le-am tinut in mana, le-am leganat, sunt f. bine realizate, eu le voi lua, merita (adevarul e ca nu-mi trebuie chiar 6 bucati - poate chiar ne cuplam mai multi). Si dupa ce le duci acasa sigur iti par corecte minim 98 % :wink:
Intrebare intrebatoare: In zona unde lucrez, vad trecand cca 4 trenuri de marfa / 8 h si nu mi-au sarit in ochi cisterne Rompetrol si Petrom. Mai circula sub schema de vopsire din modelele AF?