Mai dragilor, am fost intr-o vacanta de 4 zile si prin preumblarile mele muntoase am facut si cateva escapade prin gari.
Va voi pune poze (si ce explicatii voi putea) din garile Maneciu (inainte de Cheia), Brasov si Sinaia.
Incep cu gara din Maneciu care este gara finala (candva trenul urca pana la Cheia), desi mai exista liniile de iesire spre Cheia. Am putut sta de vorba si cu acarul care se pare ca nu a prins trenul care mergea spre Cheia, trenul care il veti vedea in poze fiind singurul care mai tranziteaza gara. Se pare dupa triajul existent ca a fost o gara destul de circulata mai ales de catre marfare care se incarcau de la fabrica de cherestea. Fabrica mai exista (veti vedea linia care intra in fabrica) dar liniile nu mai sunt folosite.
Si acum poznele.
Garnitura gasita in gara formata din 2 garnituri de 4 vagoane etajate
detalii de inscriptionare
cladirea garii
locomotiva
o alaturare care mi-a placut f mult....pompa de apa pentru locomotivele cu aburi, iar langa ea locomotiva diesel
am gasit si o turnanta (mai sunt poze cu ea)
aici se vede cum a fost dezafectata remiza si a fost zidita intrarea in remiza.....acum in acea remiza este o fabrica de textile
pe linia asta se intra pe placa turnanta
apa si gunoaiele stranse in placa (vroiam sa fotografiez mecanismele)
casuta acarului
iarasi diseloasa cu pompa de apa
gaura de vizitare, in spate se vede si o pasarela pe care am vrut sa urc sa fac fotografii panoramice dar am fost informat ca lemnul este pudred si este inchisa
rampa de incarcare
si aici este intrarea in fabrica de cherestea
o sa revin si cu pozele din Brasov si Sinaia pe masura ce imi permite timpul sa le micsorez si sa postez
Va voi pune poze (si ce explicatii voi putea) din garile Maneciu (inainte de Cheia), Brasov si Sinaia.
Incep cu gara din Maneciu care este gara finala (candva trenul urca pana la Cheia), desi mai exista liniile de iesire spre Cheia. Am putut sta de vorba si cu acarul care se pare ca nu a prins trenul care mergea spre Cheia, trenul care il veti vedea in poze fiind singurul care mai tranziteaza gara. Se pare dupa triajul existent ca a fost o gara destul de circulata mai ales de catre marfare care se incarcau de la fabrica de cherestea. Fabrica mai exista (veti vedea linia care intra in fabrica) dar liniile nu mai sunt folosite.
Si acum poznele.
Garnitura gasita in gara formata din 2 garnituri de 4 vagoane etajate
detalii de inscriptionare
cladirea garii
locomotiva
o alaturare care mi-a placut f mult....pompa de apa pentru locomotivele cu aburi, iar langa ea locomotiva diesel
am gasit si o turnanta (mai sunt poze cu ea)
aici se vede cum a fost dezafectata remiza si a fost zidita intrarea in remiza.....acum in acea remiza este o fabrica de textile
pe linia asta se intra pe placa turnanta
apa si gunoaiele stranse in placa (vroiam sa fotografiez mecanismele)
casuta acarului
iarasi diseloasa cu pompa de apa
gaura de vizitare, in spate se vede si o pasarela pe care am vrut sa urc sa fac fotografii panoramice dar am fost informat ca lemnul este pudred si este inchisa
rampa de incarcare
si aici este intrarea in fabrica de cherestea
o sa revin si cu pozele din Brasov si Sinaia pe masura ce imi permite timpul sa le micsorez si sa postez