Urgie si bataie de joc pe ruta Timisoara-Bucuresti si retur.

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

sesamcave

Well-Known Member
Trenulist
1 Aprilie 2016
848
153
Brexit country.
LOCATION
Brexit country.
Rog adminii sa NU stearga / mute subiectul de mai jos.
Multumesc anticipat!!!


In data de 22-08-2014 mi-am cumparat din Timisoara Nord bilet dus-intors pentru mine si cel mic cu destinatia Bucuresti Nord.

Trenul era IR1696, componenta de 9 vagoane.

Trenul acesta trebuia sa plece din Timisoara Nord la 22:10, conform orar CFR.
....dar a plecat la 22:40...am aflat mai tarziu si DE CE !!!!
Dupa ceva vreme, instalatia de iluminat din vagoane, aerul conditionat si prizele electrice devin...nefunctionale....dar trenul trece cu greu de gara Lugoj.

Mai tarziu, undeva intre Lugoj si Caransebes....moare trenul....de tot !!!

DE CE plecase trenul la 22:40, cu 30 minute intarziere???
...am aflat in plin camp...oamenii " reparara" locomotiva ....doar doar or ajunge cu ea asa, taras grapis la Craiova !!!!

Faza e ca si impiegatul de miscare al statiei Timisoara Nord, si mecanicii si cei din depou au STIUR CU BUNA STIINTA ce troaca pun la vagoane.

In Bucuresti Nord am ajuns cu... 2 (doua ) ore INTARZIERE !!!!

Tot aici am facut plangere + mi-am luat si stampila pe bilet ce atesta intarzierea.

Acum , scriu LIVE din trenul de intoarcere...cand ajung acasa pun si dovezile.

Mai jos....urmariti episodul II...intoarcerea cu IR 1695

Marius.
 
Cum am zis si mai sus, scriu LIVE...CHIAR de la fata locului.

Ieri 27-08-2014, am mers la Gara de Nord de unde mi-am facut rezervare pentru locurile de intoarcere la trenul IR1695.

La ora 21:15 eram deja in gara, la peronul 8 de unde urma sa plece trenul IR1695 la ora 21:45, conform bilet CFR.

Trenul gareaza in statie, eu avand bilete la vagonul 3.
Dau eu sa numar vagoanele...dadea ca eram la vagonul 4.

Ce se intamplase ???

Primul vagon de la locomotiva era cl.I si mergea gol catre gara Timisoara Nord.

M-am urcat si a inceput...DIN NOU...URGIA si BATJOCURA :
Trenul a plecat cu inrarziere de 15 minute, la ora 22:00...urmand iar sa aflu PE PARCURS si PE PIELEA mea DE CE !!!!

Nu a trecut 15 minute de la plecare ca a cazut iluminarea in vagonul 3.

Dupa un timp, aerul conditionat a inceput sa "sufle" incet spre...deloc :evil: !!!

Au venit controlorii, au vazyt ca NU pot face nimic la tabloul de comanda...au zis ca anunta prin statie la Craiova sa trimita electricieni.

Continuarea in episodul de mai jos, al III-lea.
Marius.
 
Eu am inceput sa fac gura...incet incet si alti calatori din vagon au inceput sa puna intrebari...

La Craiova se urca 2 electricieni...se uita in tablou si spun ca nu stiu ce computer e " mort si ingropat"...dar mort BINE :D :evil: :evil: :evil: .

Atunci eu am inceput sa fac gura si mai mult, au venit si alti oameni din vagon sa se ralieze cu mine la actiune...a venit si un politist de la TF-ul Craiova si le-am zis ca EU NU POT sa merg asa mai departe si ca NU LAS trenul sa mearfa mai departe asa.

I-am amenintat ca trag de semnalul de alarma pana zic "PIUA"...si le-am mai zis ca ma bat cu oricine ar incerca sa se puna cu mine....NU te pui cu nebunul :twisted: :evil:

Deja pe peron erau adunati o multime de-ai statiei Craiova, in vagon alti calatori ma sprijineau pe mine....

....pana la urma, cu nu stiu ce ordin, s-a permis calatorilor sa se mute in vagonul de cl.I...cel de langa locomotiva!!!!

Aventuri in Romania cu Je.
 
Ceva ciudat la ultimul episod:

Vagonul acela de cl. 1 NU a fost atasat intamplator la locomotiva.

Inainte de incidente, cand inca eram in Gara de Nord, controlorii ne prezentau acel vagon ca fiind...STRICAT....si aici i-am citat pe ei, pe controlorii trenului.

....si inca o FAZA TARE de-a controlorilor:
--tot o tineau pe a lor ca "vagonul 3" a murit pe parcurs!!!

Deci si cei din Revizie /Depou au stiut ca vagonul 3 e " pe moarte", asa ca au mai atasat inca un vagon BUN, FUNCTIONAL...asa....JUST IN CASE !!!!! :oops: :evil:

Subsemnatul v-a relatat LIVE din vagonul dat ca "stricat" initial, si dovedit ACUM ca ESTE cat se poate de FUNCTIONAL.

Aerul conditionat, iluminarea....totul este ok!!!

Teoria conspiratiei sau ATENTAT LA SIGURANTA CALATORILOR ????

Over and out,
Marius.

PS: Dovezile le atasez cand ajung home.
Oricum, NU ma las pana nu cad CAPETE !!!!...si multe.....mama lor de snapani si pungasi...

Pai sa mi se imbolnaveasca mie copilul din cauza lor...dau cu ei de pamant....la propriu !!!! :lautar: :evil: :twisted: :fluierat:
 
Vagonul sigilat nu era defect, ci venea la staţia de domiciliu dup㒠revizie. Un astfel de vagon trebuie s㒠ajung㒠în bun㒠stare la revizie, aşa c㒠circul㒠încuiat (ştiut㒠fiind afinitatea unor că’lă’tori pentru oglinzi, becuri, perdele ş.a.).
Electricianul nu are ce s㒠fac㒠cu computerul, acolo e nevoie cel puţin de un electronist, care nu prea se gă’seşte prin toate reviziile de vagoane. E posibil s㒠fie de vin㒠convertizorul static, nu m-ar mira s㒠fie un convertizor produs de SAERP, c㒠din astea avem şi pe tramvaie... şi crap㒠mereu, ră’mâne tramvaiul doar pe baterii şi trebuie s㒠se duc㒠repede la depou, c㒠nu mai are cum s㒠le încarce (c㒠tot prin convertizor e ieşirea de 24V pentru încă’rcat bateriile), iar dac㒠se duc se blocheaz㒠frâna de staţionare. Cum la tren frâna n-are treab㒠cu convertizorul, vagonul poate circula în condiţii de siguranţa circulaţiei şi cu convertizorul defect, dar confortul că’lă’torilor e perturbat destul de grav. Ce fel de vagon era?

Tragerea semnalului de alarm㒠fă’r㒠motiv e contravenţie şi se sancţionează’...
 
:D :D

"Simpatice" detaliile calatoriei... :D ai crezut ca s-a schimbat ceva in ultimii ani :) ? Si eu am fost intrebat cand mi-am luat bilet la agentia CFR unde vreau loc, la salon sau compartiment. Am ales compartiment, dar vagonul era doar salon (anul trecut). Nu am starnit decat zambetele controlorilor.... :) Am stat langa usa, usa care nu se inchidea automat decat dupa un algoritm aleator, iar manual nu puteau decat barbatii :).

Mi-am adus aminte ce kkciosi eram noi calatorii acum 20-30 de ani:
- iarna protejati in compartiment de mediul extern de un strat gros de gheata de ne kkm pe noi de frig
- vara aveam aer "conditionat" de geamurile care se (mai) deschideau de ne kkm pe noi de caldura :)
- eram protejati de a face hemoroizi, stateam in picioare 10-12 ore, cu locurile rezervate in mana, ca iaca, sa mai dublau, triplau...
Si cu toate astea imi placea cu trenul, oare eram masochist? :)

Succes la "urecheat" ceferisti.

PS
cu ce vagoane ai calatorit? ceva Dimitroave modernizate? :)
 
IR1696 mai asteapta daca sunt multi calatori pe 79-2 care vine intarziat din Ungaria datorita lucrarilor. Posibil sa fi plecat din aceasta cauza intarziat din Timisoara Nord.

De ce te plangi ? Altii o duc si mai rau , a fost o zi cand a intarziat 7 ore pana la Bucuresti , si la altii e si mai si a se vedea emisiunea aceasta :
https://www.youtube.com/watch?v=2xrH6cuoXn4
 
Va salut.
Prin asemenea "peripetii" am trecut si eu, anii trecuti: in 2001-2002, eram "militar in termen", la Craiova. "Umblam" mult cu fostul (defunctul meu "tren de suflet" - fostul R360/R361 Bucuresti-Belgrad si retur). Sosea la Craiova cu ceva intarziere (cauza era intarzierea unor trenuri la Bucuresti, in care se aflau calatori pentru "Rapidu' de Belgrad", astfel incat acesta pleca dupa ora din Livret). Fiind pe atunci vagoane clasice tip Y "Gorlitz", nici nu se puneam problema de "clima", dar eu eram multumit, iarna era caldura, vara "rezolvam" prin deschiderea geamurilor. Si-asa erau si 2 portiuni intre Craiova-Filiasi-Strehaia, unde inca "se fugea" pe atunci cu 140Km/h, si nu le ratam: eram "pa hol, cu geamu' deschis", "sa vad viteza". Cu toate astea, eram fericit, savuram calatoria.
Cand plecam din Timisoara, pe atunci, "Rapidu' de Belgrad" intarzia grav, deseori pleca cu putin inaintea sau chiar dupa fostul R696 (actualul IR1696), aveam des acest "noroc". Dar, tot raul spre bine: ca "sa scoata", "da pa el si baga pa foc!": mecanicul "tragea de el", astfel incat se mai recuperau chiar si 30-40 minute pana la Bucuresti., uneori chiar si toata intarzierea.
Din pacate, parcul de locomotive si vagoane fiind vechi, si defectiunile erau inerente, s-a intamplat odata "sa nu mai conecteze" dupa trecerea de o zona neutra; a fost nevoie de "locomotiva de ajutor".

Sesamcave, cred ca in cazul calatoriei recente, ati avut parte de prea mult ghinion, ceva de genul "ceasu' rau si matza neagra".

:D :D :D
 
Multi am avut peripetii in viata cu CHEFEREU'... asta nu inseamna ca trebuie tolerat la nesfarsit faptul ca "accidental" nu inseamna "de regula"...