Salutare tuturor,
Aseara am vizionat noul film cu Denzel Washington "Unstoppable": un film realizat se pare dupa un caz real petrecut in America. Un tren de aproximativ 800 de metri din neglijenta mecanicului care coboara din locomotiva pentru a schimba un macaz scapa de sub control si goneste spre un oras, binenteles fara nea mecanicu' la bord.
Dupa mai multe tentative esuate de a opri acest tren, una fiind cea de a pune doua locomotive separate inaintea trenului ce vor incerca sa franeze si una de al deraia acest naravas Denzel Washington care este mecanicul de locomotiva si seful de tren reusesc sa prinda din urma trenul cu o locomotiva de care se leaga si il trag inapoi astfel oprindul.
Filmul este deosebit mai ales ca putem vedea in actiune destule locomotive americane, avem si imagini din depou sau triaje o turnanta si binenteles multe trenuri. Deci eu vi-l recomand.
Eu nu sunt un mare cunoscator dar totusi am cateva nelamuriri. Lasand la o parte ca este vorba de un film, ma gandesc totusi ca au avut niste consilieri sau niste ingineri feroviari care i-au ajut la realizarea cat mai realistica a acestuia totusi sunt cateva lucruri incerte pentru mine:
- stiam ca mecanicul are o pedala sub pupitrul de control astfel incat daca acea pedala nu este apasat locomotiva nu merge deci un sistem de siguranta. In film nici vorba: mecanicul cupleaza pe "Inainte" coboara din locomotiva sa schimbe un macaz care nu a fost schimbat la timp numai ca locomotiva o ia la goana lasand mecanicul pe jos
- stiam ca locomotivele nu au marsarier ci "inainte" si "inapoi" fara diferente de viteze sau putere. Trenul este ajuns din urma in film de o locomotiva care merge in marsarier :roll:
Daca aveti ocazia vizionati filmul pentru ca nu o sa va para rau astfel veti putea vedea un tren de mare tonaj care intr-o curba se ridica pe doua roti :wink:
Vizionare placuta
Aseara am vizionat noul film cu Denzel Washington "Unstoppable": un film realizat se pare dupa un caz real petrecut in America. Un tren de aproximativ 800 de metri din neglijenta mecanicului care coboara din locomotiva pentru a schimba un macaz scapa de sub control si goneste spre un oras, binenteles fara nea mecanicu' la bord.
Dupa mai multe tentative esuate de a opri acest tren, una fiind cea de a pune doua locomotive separate inaintea trenului ce vor incerca sa franeze si una de al deraia acest naravas Denzel Washington care este mecanicul de locomotiva si seful de tren reusesc sa prinda din urma trenul cu o locomotiva de care se leaga si il trag inapoi astfel oprindul.
Filmul este deosebit mai ales ca putem vedea in actiune destule locomotive americane, avem si imagini din depou sau triaje o turnanta si binenteles multe trenuri. Deci eu vi-l recomand.
Eu nu sunt un mare cunoscator dar totusi am cateva nelamuriri. Lasand la o parte ca este vorba de un film, ma gandesc totusi ca au avut niste consilieri sau niste ingineri feroviari care i-au ajut la realizarea cat mai realistica a acestuia totusi sunt cateva lucruri incerte pentru mine:
- stiam ca mecanicul are o pedala sub pupitrul de control astfel incat daca acea pedala nu este apasat locomotiva nu merge deci un sistem de siguranta. In film nici vorba: mecanicul cupleaza pe "Inainte" coboara din locomotiva sa schimbe un macaz care nu a fost schimbat la timp numai ca locomotiva o ia la goana lasand mecanicul pe jos
- stiam ca locomotivele nu au marsarier ci "inainte" si "inapoi" fara diferente de viteze sau putere. Trenul este ajuns din urma in film de o locomotiva care merge in marsarier :roll:
Daca aveti ocazia vizionati filmul pentru ca nu o sa va para rau astfel veti putea vedea un tren de mare tonaj care intr-o curba se ridica pe doua roti :wink:
Vizionare placuta