un pic de ajutor ...

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

bogdan_g

Active Member
Trenulist
2 Ianuarie 2009
171
0
bucuresti
LOCATION
bucuresti
in 'dotare' exista o 'micuta' br80 roco, impecabila, dar care din nefericire nu este completa (bielele ... sau ma rog ...partea de angrenare.
in scurt timp pe masina vor fi gata montate :) lumini inainte/inapoi si eliminate cuplele ... si ajutor pt regine (03, 18, 39)
se pot face ? exista ?
 
Incearca sa scrii celor de la Roco despre bielele aburoasei 80. Poate ca ele exista ca piese de schimb pentru aburoasa 80 completa, produsa din nou.
Este de mare interes sa descrii cum rezolvi luminile inainte/inapoi 8)
Ce putem face pentru reginele 03, 18, 39? Versiunile Fleischmann ale acestora sunt superbe, ruleaza impecabil si... au bielele complete si corecte :aplauze:
 
am si eu un BR80 Roco; m-am interesat, iar pretul setului de biele complete este prohibitiv; eu m-am multumit sa o vopsesc corect, sa ii confectionez geamuri, paravanturi, sa ii montez mecanici de locomotiva, sa ii pun decodor, sa ii pun lumini (initial am folosit led-uri albe, insa arata hidos, asa ca am pus smd-uri galbene) fata-spate si cam atat; la cat costa bielele, mai bine imi cumpar locomotiva cu biele complete (pretul este de pana in 100 de euro).

Mie imi place foarte mult cum a iesit; din pacate timpul nu mi-a permis sa actualizat postul pe care l-am creat pe aceasta tema (BR80)
 
bogdan_g a spus:
(pretul este de pana in 100 de euro).

multumesc.

va avea doar lumini

Poate si biele daca faci odata automatizarea aia, aia, aia ..., ecoul

"Vin miercuri, sigur", citat bogdan_g

Oare te refereai la vestita licoare sau la faptul ca vei trece pe la "automatizare"?

:roll:

:cafea:

p.s. Adevarul este ca nu ai precizat secolul, anul, luna, saptamana ...
 
acum sunt inca la 'pravalie' si astept sa se compileze un kernel pt o masina 'bucuclasa'...speram sa termin dar am avut (il am si acum de altfel) un client care a schimbat ceva politici prin firma si ne-a dat pe toti peste cap. oricum pana sambata sunt gata si continuam/terminam "lucrarea"
(nu mai avem de lucru decat la ergonomie+ un releu)

despre br80 ... ma gandeam sa o folosesc la manevre in "depou" adica sa impinga vagoane pt 39 sau 03, iar la mina sa pun un 75 care este si mai lung si mai frumos (zic eu) ...
am vazut ca are ceva locuri libere (piese lipsa) la sistemul de angrenare (nu stiu inca ce sunt sau cum se numesc...dar ma documentez)

maine ma duc sau trimit pe cineva pe la maica domnului pt leduri si relee si pt mine si pt voi

respect,
 
...dealtfel in procesul de revizie va intra si 75-ul si 55-ul; 75 - inlocuire motor + colectori; 55 lestul (sper sa pot cobora un pic centrul de greutate) si poate ceva la roti (merge saltat) ... si bineinteles lumini directionale (daca am sa reusesc) ...:)
si pt ele o sa am nevoie de ajutorul tau
 
bogdan_g a spus:
...dealtfel in procesul de revizie va intra si 75-ul si 55-ul; 75 - inlocuire motor + colectori; 55 lestul (sper sa pot cobora un pic centrul de greutate) si poate ceva la roti (merge saltat) ... si bineinteles lumini directionale (daca am sa reusesc) ...:)
si pt ele o sa am nevoie de ajutorul tau

Eu zic sa vii cu ele la atelier.

55-ul merge saltat din cauza bielelor sau a cauciucurilor de tractiune de pe ultima osie

Centru de greutate nu trebuie coborat, este foarte bine unde l-a plasat constructorul.

Lumini mai greu iar chestia cu directionale doar daca vrei neaparat, neaparat ca in realitate nu a avut.
 
mda e o idee buna insa de 3mm nu cred ca se gasesc (sau cel putin eu unu nu am mai vazut de mult pe la conex sau syscom de unde imi iau eu diverse "utile")
 
bogdan_g a spus:
cum adica
ca in realitate nu a avut.
?
deci eu ce montez ?
am o problema ... albul e pre alb iar galbenul ..nu stiu ce sa zic ...

Adica nu a avut lumini directionale.

Asta este un moft al producatorilor ca sa mai puna o bombona rosie pentru atragerea cilentilor.

In realitate se aprindeau toate becurile chioare, 24 V, de la un banal intrerupator, asta cand a aparut electricitatea pe locomotive ca inainte functionau cu lampi cu gaz sau ulei de rapita sau ce mai ardea in acele vremuri.

Pe vremea lampilor sigur erau trei pe locomotiva: mecanicul care manevra robinetii si manetele, fochistul care baga carbuni si stergea masina sa straluceasca si un alergator de 100 m plat sau garduri care atunci cand locomotiva schimba sensul de mers alerga la traversa de la camera de fum sau la tender sa stinga si sa aprinda lampile.

Oare ce facea cand batea vantul sau era viscol? :roll:
Cum se descurca cu luminile directionale?

:cafea: