un alt DA...

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
ok, corect ca dintre 2 si 3mm ai ales 2 dar numai ca fibra la diesel pt farul central are cam 1.9mm, iar diametrul exterior al farurilor centrale ar fi de cam 2.5mm, dar de ce nu faci din plastic calup, dai 2 gauri una langa alta cu o distanta intre gauri de aproape 1mm, apoi faci 2 cerculete tot din plastic cu gaura de 2mm si cu diametru exterior de 2.5mm si le lipesti pe farul facut, mai prelucrezi un pic si apoi il montezi pe locomotiva. chituiesti si restul stii foarte bine ce ai de facut ;-)
stiu ca e mult de lucru dar asta e. inca ceva, cred ca ai si tu un diesel facut de Tillig, asa ca poti lua cote dupa acela ca e facut bine dupa masuratorile mele.
spor.
 
inca ceva, pt acoperis la tine culoarea e prea deschisa daca e aceeasi locomotiva din link. un 1728-1730, vezi care e mai inchis de la MM ar merge mai bine zic eu, adica sa gasesti culoarea intermediara intre ce ai facut tu la acoperis fata de laterale. daca nu ai vopsit inca acoperisul scuze :D
 
ok, aici m-am exprimat eu gresit, o bucata masiva de plastic, sa zicem de grosime 4-5mm si ca dimensiuni poate sa fie si de format A4, bine nu stiu daca ai sa gasesti asa ceva dar poti suprapune 3 bucati de plastic una peste alta, le lipesti si ai obtinut bucata necesara
O sa vin si cu poze ca sa se inteleaga mai bine
 
plastic stratificat
dupa gaurire, finisare, montare
inelele ce se vor monta la final si se vor vopsi negre sau depinde de model
Finalul se poate vedea pe toate bobicele modificate de mine
 
astea le-am vazut, dar era cam intuneric presupun , in plus vreau sa-l vedem in toata splendoarea lui ca din ce zaresc eu acolo arata super, oricum felicitari de pe acum, dar tot asteptam poze :D
 
Salut,

continuarea..

Modelul a primit dungi albe si inscriptii:



Incepe chinul asamblarii, ca sa fac o paranteza, nu inteleg de ce cei care au proiectat locomotiva au gasit si folosit solutii extrem de complicate in timp ce alti producatori rezolva toate situatiile prin solutii simple, practice si fiabile, cred ca e cea mai dificil de asamblat dezasamblat locomotiva care mi-a trecut prin mana, echivaland pe cele cu biele :).



Dupa cateva ore... gata de rulaj:






Ce mai trebuie facut la acest model: montare goarne, vopsire inele faruri, vopsire tampoane, vopsire diverse detalii la sasiu si boghiuri.

Personal imi place la nebunie aceasta schema de vopsire si cu siguranta va mai urma si alta locomotiva pentru colectia personala :D
 
imi place cum au iesit dungile si inscriptiile :aplauze: ...ceva detalii despre ultimele?
as avea o observatie...daca tot ai transpirat la demontat/montat si ai avut plugurile "nude",de ce nu le-ai indepartat prizele alea laterale?sau prototipul este prevazut cu astfel de prize?
 
9um ne reaminteste Cosmin prin mica sa "carcoteala" :) intotdeauna se poate imbunatati ceva la un model! ;)

Intrebare: originalul insa nu are suspensia boghiurilor modernizata?