TRR (Tycoon Railroad)

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
tyco a spus:
Tot de acolo mi-am cumparat si un set de etajate. Astfel am 2 seturi de capeti. Unul dintre ele va suferii "operatii estetice", fiind transformat in mijloc, iar apoi suferind o CFR-izare, insa asta nu stiu cand se va intampla... :)

Greu de transformat capetele in mijloace nu este dar iti mai trebuie un boghiu cu trei osii.
Aici estem problema. In rest depinde doar de tine.

Spoor!
 
Am rugat pe cineva sa imi copieze in rasina boghiul...deci jumatate din problema e rezolvata.
@obiwan: Vagonul urmeaza sa aiba incarcatura, in viitorul apropiat. Voi incerca la urmatorul vagon sa folosesc culori ceva mai deschise, multumesc de sfat!
 
Lasa ca acuma au ajuns etajatele CFR in Timisoara, cele de la mity, ai de unde te inspira :D
 
Sa fie sanatos, poate la o viitoare intalnire vom compara dimensiunule ramei mele CFR la TT cu cea H0 :evil:
 
Nu am mai scris demult pe aici pentru ca nu am avut fonduri pentru achizitii noi. In schimb colectia mea sa micsorat. Macheta Gutzold impreuna cu 3 vagoane de marfa au fost date...Insa nu pe bani. Iata noua lor locatie...scuzati calitatea pozei, era mult fum...

Insa nu e vorba de o biblioteca obisnuita, sau de un colectionar obisnuit....nici chiar locatia nu e obisnuita. Macheta a ajuns intr-un local din Timisoara, pe care il recomand tuturor cu caldura....localul se numeste...

Scartz Loc Lejer.
Fiind un model vechi se potriveste cu atmosfera localului...Daca cineva doreste sa viziteze localul, sa ma contacteze pe privat!
Pana data viitoare,
Toate cele bune!
 
BR 55 de cine e facut? Ai pozat cumva contra luminii si nu se distinge.

Tyco, roaga-l pe Andreiul sa repete chestia cu "Roco e cel mai tare!" , poate asa bagam si noi la cap ca nu mai trebuie sa luam altceva decat de la Arad :D

Daca le-ai facut diorama la rocovetzi, puteau sa-ti dea totusi un Renfe1007, care face cat cele trei electrice care au ceva special... Adica, spre deosebire de tampoanele Trix care pot rugini, cele de la Roco sunt impermeabile, deci mare avantaj...
In consecinta, asteptam poze cu luminile si pozitioneaza lumina pentru foto pe suprafata din cliseu.

Bafta la colectie!
 
mity a spus:
BR55 din prima imagine este PIKO model anii 1980.
Ehee, ce vremuri..
Ne închinam la BR55, şi la Ludmila PIKO la magazinul "Hanul lui Manuc" din Piata Unirii.

Da, si mai aveau si Br 01.5 Piko. Io, care atunci eram pe TT, ma intrebam ce poti face cu o aburoasa asa mare :D Ulterior am aflat ca era si foarte fixa, rulaj impecabil si binenteles ca tragea mai tare ca un vagon Trix :D
 
Nu a ajuns cablul la veioza cat sa o plasez lumina din fata, iar aparatul are 5 sau 6 ani(nu mai stiu exact).
Sunt mai speciale, pentru ca sunt alta scara (N). LA h0 colectionez doar CFR si la N restu, ce imi place :)
BR55 de piko, alaturi de BR57 de Roco si P8ul de Flm vor avea parte de cateva modificari ;)
PS: Sunt Flm nu Roco alea 3 electrice :evil:
 
Un test de observatie...care sunt diferentele dintre cele 2 poze(stil mpursu)?


Si inca o micuta....verzitura de data asta(ca m-am saturat de negru cu rosu)

Si armata de aburoase...

De la stanga la dreapta: T16 Flm, BR57 Roco, BR01.5 Roco, 230 SNCF Flm, P8 FS Flm.
Obi, Flm au tampoanele de metal....deci pot ruginii :)
 
Asa e, Tyco! Totusi rugina de la FLM si Trix e incomparabil mai ieftina decat fragmentarea plasticului de Roco :(

Frumoase biju-urile!
 
andreiul a spus:
cat costa rugina de la Trix si FLM fata de plasticul de la Roco? de ex: rugina de pe B01 Trix cu plasticul de pe BR01 Roco. In plus cei de la Roco au facut-o si corecta la banii aia.

mai ales cardanul, care este luat de la un Zil rusesc de la 1:72 :D
Hai ca l-am poluat pe Tyco, dar stie ca nu se intelege cu noi :D