- 25 Octombrie 2008
- 16
- 0
- LOCATION
- Bucuresti
Buna seara !
Va supun atentiei aici un subiect care a mai fost propus mai demult de un alt pasionat, si anume turul Romaniei cu personalul.
La vremea aceea, autorul inclusese in traseul sau si 1 sau 2 accelerate (din lipsa legaturilor).
Permiteti-mi sa visez si eu cu ochii deschisi la un astfel de "viitor jurnal de calatorie", realizat integral din voiaje cu trenul personal :
P 9025 : 10:20 Bucuresti Nord - 12:50 Pitesti
P 2013 : 13:28 Pitesti - 15:44 Piatra Olt
P 9489 : 17:45 Piatra Olt - 18:52 Craiova
P 2095 : 19:53 Craiova - 22:18 Tirgu Jiu
P 2028 : 22:32 Tirgu Jiu - 5:32 Arad
P 3113 : 7:30 Arad - 10:47 Oradea
P 3076 : 15:36 Oradea - 19:42 Cluj Napoca
P 4106 : 19:57 Cluj Napoca - 22:45 Bistrita Nord
P 4143 : 7:29 Bistrita Nord - 9:27 Deda
P 4014 : 12:06 Deda - 17:53 Brasov
P 3028 : 20:20 Brasov - 23:23 Ploiesti Sud
P 5020 : 4:20 Ploiesti Sud - 5:44 Bucuresti Basarab
Eu nu am mers foarte mult cu personalul in peregrinarile prin tara, doar pe rutele Cluj-Napoca - Razboieni - Targu Mures - Deda.
Impresia de "romantism", de "antic" si de "rural", sunetul unic emis de motoarele diesel (unde e cazul), succesiunea alene de gari si halte, toate acestea sunt ingredientele irepetabile ale calatoriei cu personalul.
Am ajuns la acest traseu dupa multe dezbateri cu mine insumi, ore petrecute in fata Mersului trenurilor si a hartilor CFR.
Sunt 1493 de km parcursi in 39 de ore si 38 de minute de mers efectiv (67 de ore si 24 de minute per total) cu 12 trenuri.
Planurile de rezerva (in caz de intarziere si pierderea legaturii) inca nu sunt gata.
In centrul acestui traseu sta P 2028, care are cel mai lung parcurs dintre personalele luate in calcul (Tg. Jiu - Simeria - Arad : 288 km in 7 ore). O pauza mai lunga apare peste noapte la Bistrita, din lipsa legaturilor.
Cu bine,
Razvan.
Va supun atentiei aici un subiect care a mai fost propus mai demult de un alt pasionat, si anume turul Romaniei cu personalul.
La vremea aceea, autorul inclusese in traseul sau si 1 sau 2 accelerate (din lipsa legaturilor).
Permiteti-mi sa visez si eu cu ochii deschisi la un astfel de "viitor jurnal de calatorie", realizat integral din voiaje cu trenul personal :
P 9025 : 10:20 Bucuresti Nord - 12:50 Pitesti
P 2013 : 13:28 Pitesti - 15:44 Piatra Olt
P 9489 : 17:45 Piatra Olt - 18:52 Craiova
P 2095 : 19:53 Craiova - 22:18 Tirgu Jiu
P 2028 : 22:32 Tirgu Jiu - 5:32 Arad
P 3113 : 7:30 Arad - 10:47 Oradea
P 3076 : 15:36 Oradea - 19:42 Cluj Napoca
P 4106 : 19:57 Cluj Napoca - 22:45 Bistrita Nord
P 4143 : 7:29 Bistrita Nord - 9:27 Deda
P 4014 : 12:06 Deda - 17:53 Brasov
P 3028 : 20:20 Brasov - 23:23 Ploiesti Sud
P 5020 : 4:20 Ploiesti Sud - 5:44 Bucuresti Basarab
Eu nu am mers foarte mult cu personalul in peregrinarile prin tara, doar pe rutele Cluj-Napoca - Razboieni - Targu Mures - Deda.
Impresia de "romantism", de "antic" si de "rural", sunetul unic emis de motoarele diesel (unde e cazul), succesiunea alene de gari si halte, toate acestea sunt ingredientele irepetabile ale calatoriei cu personalul.
Am ajuns la acest traseu dupa multe dezbateri cu mine insumi, ore petrecute in fata Mersului trenurilor si a hartilor CFR.
Sunt 1493 de km parcursi in 39 de ore si 38 de minute de mers efectiv (67 de ore si 24 de minute per total) cu 12 trenuri.
Planurile de rezerva (in caz de intarziere si pierderea legaturii) inca nu sunt gata.
In centrul acestui traseu sta P 2028, care are cel mai lung parcurs dintre personalele luate in calcul (Tg. Jiu - Simeria - Arad : 288 km in 7 ore). O pauza mai lunga apare peste noapte la Bistrita, din lipsa legaturilor.
Cu bine,
Razvan.