Trenuri la Islaz(IF)

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Intrebare de 100 de puncte, Mihai: de cand dateaza fotografia cu naveta de Habfis-uri BAREXIM remorcata de EA CTV si ai poze de mai aproape cu ele?
 
Si de la mine o intrebare, daca exista poza asta in rezolutie mai buna sa se vada numarul locomotivei. banuiesc ca este EA 318 ?

28959404_1689056067804390_7700140135613988864_o_1689056057804391.jpg
 
  • Like
Reacții: nae44
Poza cu loco electrica si un vagon, e criminala. Ar trebui sa o vada cine trebuie sa realizeze de ce a ajuns CFR calatori cum a ajuns. O locomotiva de 5100 kw, taraie dupa ea un singur vagon. Si daca au scos 5 motoare si a ramas doar cu unul, consuma mai mult decat biletele vandute. As fi curios sa stim cati calatori platitori erau in vagon. Frumoase pozele, felicitari. Automotoarele, noi sau vechi reprezinta o sursa sigura de venit in orice conditii de exploatare. La origini, un tren de calatori, avea 9-14 vagoane.
 
  • Like
  • Haha
Reacții: GFN și Michael
Nu e CFR Calatori, e un operator privat (ATC). Pe relatia asta CFR Calatori are trenuri Regio de 3-4 vagoane insa cel putin pe M800 inca nu s-a ajuns la LE + un singur vagon din partea operatorului de stat.
 
Privat sau cfr, tot locomotiva este, tot curent consuma. Cand vorbim de fezabilitate, toti stim ce inseamna As fi curios daca trage cu 6 mot sau cu 2, desi electrica pierde la transformarea curentului destul. Imi parea ciudata culoarea pt un CFR, am recunoscut doar EA.
 
  • Like
Reacții: Michael
Intr-o vreme, la putin dupa creearea Amtrak, trenul "James Withcomb Riley", inainte sa fie redenumit "Cardinal", ajunsese sa circule cu o E8 sau E9, un singur vagon de zi din Heritage Fleet si uneori inca o E8 sau E9 ca sa rebruseze la punctul terminus.

Mai aveau austriecii un EC spre Slovenia cu o 1216 (Siemens ES64U4) si un singur ABmz, la care se mai lega la intoarcere inca o 1216 si o 2016 din motive de trasa. Cum dupa instructia de miscare slovena toate masinile trebuiau sa fie cu personal si active, asta facea 2 x 6400 kW si inca 2000 kW pe langa la un singur vagon de 45 de tone. :)