Trenuri la Islaz(IF)

Si de la mine o intrebare, daca exista poza asta in rezolutie mai buna sa se vada numarul locomotivei. banuiesc ca este EA 318 ?

28959404_1689056067804390_7700140135613988864_o_1689056057804391.jpg
 
  • Like
Reacții: nae44
Poza cu loco electrica si un vagon, e criminala. Ar trebui sa o vada cine trebuie sa realizeze de ce a ajuns CFR calatori cum a ajuns. O locomotiva de 5100 kw, taraie dupa ea un singur vagon. Si daca au scos 5 motoare si a ramas doar cu unul, consuma mai mult decat biletele vandute. As fi curios sa stim cati calatori platitori erau in vagon. Frumoase pozele, felicitari. Automotoarele, noi sau vechi reprezinta o sursa sigura de venit in orice conditii de exploatare. La origini, un tren de calatori, avea 9-14 vagoane.
 
  • Like
  • Haha
Reacții: GFN și Michael
Nu e CFR Calatori, e un operator privat (ATC). Pe relatia asta CFR Calatori are trenuri Regio de 3-4 vagoane insa cel putin pe M800 inca nu s-a ajuns la LE + un singur vagon din partea operatorului de stat.
 
Privat sau cfr, tot locomotiva este, tot curent consuma. Cand vorbim de fezabilitate, toti stim ce inseamna As fi curios daca trage cu 6 mot sau cu 2, desi electrica pierde la transformarea curentului destul. Imi parea ciudata culoarea pt un CFR, am recunoscut doar EA.
 
  • Like
Reacții: Michael
Intr-o vreme, la putin dupa creearea Amtrak, trenul "James Withcomb Riley", inainte sa fie redenumit "Cardinal", ajunsese sa circule cu o E8 sau E9, un singur vagon de zi din Heritage Fleet si uneori inca o E8 sau E9 ca sa rebruseze la punctul terminus.

Mai aveau austriecii un EC spre Slovenia cu o 1216 (Siemens ES64U4) si un singur ABmz, la care se mai lega la intoarcere inca o 1216 si o 2016 din motive de trasa. Cum dupa instructia de miscare slovena toate masinile trebuiau sa fie cu personal si active, asta facea 2 x 6400 kW si inca 2000 kW pe langa la un singur vagon de 45 de tone. :)