Trenuri din Rusia

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Dr2005 a spus:
Poate locomotiva mai are şi un pantograf pe lateral, am mai vă’zut situaţii, gen:

Dragoş, aşa cum bine ai observat în imaginile propuse de tine, locomotivele ПЭ2Ðœ au 2 pantografe, unul central, celă’lalt lateral (deci ele transversal pe cabina de conducere reuşesc s㒠urmă’reasc㒠firul de contact care, aşa cum s-a intuit, are o traiectorie necentrat㒠în zona de încă’rcare cu material).

ahfe2pe119.jpg

Sursă’: http://tzhs.narod.ru/rail1/10mp/1ut17/1ut17.html .
 
Noul vagon de dormit RZD fabricat de Siemens

http://www.siemens.com/press/pool/de/pressebilder/2012/infrastructure-cities/rail-systems/300dpi/SOICRL201210-01c_300dpi.jpg

Trafic de noapte:
http://www.siemens.com/press/pool/de/pressebilder/2012/infrastructure-cities/rail-systems/300dpi/SOICRL201210-02c_300dpi.jpg

Trafic de zi:
http://www.siemens.com/press/pool/de/pressebilder/2012/infrastructure-cities/rail-systems/300dpi/SOICRL201210-03c_300dpi.jpg

http://www.siemens.com/press/pool/de/pressebilder/2012/infrastructure-cities/rail-systems/300dpi/SOICRL201210-05c_300dpi.jpg
 
Lots of Trains<i></i>

Inskaya is one of the largest railway yards in Russia. It is located in Novosibirsk. The transport node unites cargoes from Kuzbass, the Urals and Central Asia letting traffic flow in five directions and to 37 destinations. Daily turnover amounts more than twenty seven thousand cars.

inskayayard001-15.jpg


http://englishrussia.com/2012/10/02/one-railroad-yard-from-the-height/
 
LOCOMOTIVE 2011 produse de RUSIA,interesant

<r>Am dat pe youtube de videoclipul acesta mai vechi,cu mai multe locomotive produse in 2011,unele pe 3 boghiuri cu 2 osii,altele pe 2 boghiuri cu cite 4 osii,locomotive din 3 unitati...e.t.c.<br/>
Eu zic ca merita vizionat.<br/>
<br/>
<YOUTUBE id="z7axO7BMt14" url="http://www.youtube.com/watch?v=z7axO7BMt14"><URL url="http://www.youtube.com/watch?v=z7axO7BMt14">http://www.youtube.com/watch?v=z7axO7BMt14</URL></YOUTUBE><br/>
<br/>
Multumesc admin care a redirectionat acest post.</r>
 
la 00.10 farurile alea ma duc cu gindul la o locomotiva romaneasca
la 00.40 cutia aceea de la farul central ma duce cu gindul la aceeasi locomotiva romaneasca
la 01.00 forma cutiei aduce putin cu GM de la noi

anumite sceme de culoare seamana cu unele de pe aici.

Cine de unde s-a inspirat? :roll:
 
Da, oricum au ceva noută’ţi, şi au mai modernizat. Chit la la o locomotiva cu doua module, crec ca nu au schimbat motorul, deoarece fumengă’....
 
Ma gandesc ca totusi au trecut si ei de motoarele in 2 timpi pe care le aveau....locomotive care scoteau un fum negru si gros de ''mureau'' cei de la Garda de Mediu Ruseasca :D



http://www.youtube.com/watch?v=trKF55sy6EI
 
Am avut fericirea sa intru in maruntaielel unui complex de trei locomotive, la depou din Chişină’u.
Mecanicii îmi spuneau c㒠sunt motoare de submarin...
 
interesantul a spus:
Am avut fericirea sa intru in maruntaielel unui complex de trei locomotive, la depou din Chişină’u.
Mecanicii îmi spuneau c㒠sunt motoare de submarin...
Nu cred ca te minteau
 
Nu chiar, sunt motoare de licenta(copiate de altfel) dupa ALCo,in general iar rusii au fost destul de inspirati si creativi in a deriva destule tipuri de motoare pe aceasta baza( motoare cu doua pistoate in cilindru,cu gaze, etc)... . :|
 
Ori copiate, ori fabricate sub licenta? Cand s-a cumparat licenta, este interesant de stiut.
In general motoarele au fost dezvoltate pentru marina. Motorizarea diesel era prezenta deja pe submarine (germane, sovietice, japoneze) cand aburul inca domina pe calea ferata.
 
Initial ,cred ca au fost sub licenta( neconfirmata de altfel de unde am informatia),baza constituind-o motorul ALCo244,apoi s-au folosit si gama MLW/GE, ajungandu-se la copierea cu aproximatie a modelului/tipului de locomotiva,avand marca ruseasca.
Ulterior, pe baza experimentelor( si experientei) proprii au rezultat produse de conceptie ruseasca .
 
Au o poveste chiar putin mai complicata.

Initial Rusia a beneficiat de ajutor american in timpul WW2, constand in locomotive ALCO RSD-1, transportate peste ocean pentru efortul de razboi sovietic impotriva Germaniei. 68 dintre locomotivele americane au ajuns in 1944 in Rusia, 12 nu, ajungand pe fundul oceanului odata cu navele de transport scufundate de submarine.

Parte din locomotivele originale au fost retrase din serviciu dupa 1980 !

Motoarele si caroseriile acestor locomotive au fost dezmembrate si copiate, stand la baza TE1, TEM1 si TEM2 sovietice, acestea din urma inca in serviciu. Ultimele doua prezinta imbunatatii aduse de inginerii rusi insa la baza ramane acelasi bun concept ALCO, dezvoltat initial la mijlocul anilor '30.

Unitatile triple au la baza dezvoltari ale motoarelor ALCO si transmisiile aferente.

RZD astazi beneficiaza de investitii masive din partea statului, in incercarea de a redeveni o mandrie nationala (vedeti numai liniile de mare viteza). Ma gandesc si la campania media masiva si la faptul ca RZD a fost sponsorul oficial al Olimpiadei de la Londra... RZD se desprinde astazi mult de imaginea vetusta a cailor ferate din fostele republici, in special cele mici si sarace precum Moldova.
 
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=JHiHW7xayLY&feature=endscreen

Un documentar cu o cale ferata ingusta....vai de ei
Locomotiva si vagoanele sigur nu au A.F.E.R.-ul luat,ma refer la omologul AFER din Rusia..... :(
 
Cred ca nu prea au de ales,alte variante.Am vazut si o motodrezina artizanala(cu motor de motoreta sau motocicleta),iar in alt videoclip tot cu acelasi subiect,am vazut mai multe vehicule artizanale.
 
catalin a spus:
Au o poveste chiar putin mai complicata.

Initial Rusia a beneficiat de ajutor american in timpul WW2, constand in locomotive ALCO RSD-1, transportate peste ocean pentru efortul de razboi sovietic impotriva Germaniei. 68 dintre locomotivele americane au ajuns in 1944 in Rusia, 12 nu, ajungand pe fundul oceanului odata cu navele de transport scufundate de submarine.

Parte din locomotivele originale au fost retrase din serviciu dupa 1980 !

Motoarele si caroseriile acestor locomotive au fost dezmembrate si copiate, stand la baza TE1, TEM1 si TEM2 sovietice, acestea din urma inca in serviciu. Ultimele doua prezinta imbunatatii aduse de inginerii rusi insa la baza ramane acelasi bun concept ALCO, dezvoltat initial la mijlocul anilor '30.

Unitatile triple au la baza dezvoltari ale motoarelor ALCO si transmisiile aferente.

RZD astazi beneficiaza de investitii masive din partea statului, in incercarea de a redeveni o mandrie nationala (vedeti numai liniile de mare viteza). Ma gandesc si la campania media masiva si la faptul ca RZD a fost sponsorul oficial al Olimpiadei de la Londra... RZD se desprinde astazi mult de imaginea vetusta a cailor ferate din fostele republici, in special cele mici si sarace precum Moldova.

Motoarele copiate dupa cele de fabricatie ALCo au fost cele care echipau locomotivele din gama TEM; pentru restul, din gama TE, gen TE10 cu motorul diesel 2D 100, motoarele sunt copiate dupa cele de productie Fairbanks-Morse cu pistoane opuse in doi timpi; intr-adevar au fost folosite si pe vapoare, unele dintre aceste vapoare ajungand in Rusia dupa Razboi, de acolo fiind preluata si tehnologia.