Trenuri de langa litoral

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Daca se vrea dezvoltarea turismului litoral romanesc atunci trebuie pe langa infrastructura de drumuri, cazare si alimentatie dezvoltata si modernizata si infrastructura feroviara.
Pana reusesc ei electrificarea si dublarea liniilor ar putea sa inceapa cu modernizarea garilor care arata ca dupa razboi. Cat poate sa coste macar turnarea asfaltului in fiecare gara?
 
Pentru asta trebuie vointa politica - la CFR Infra nu se poate decat daca ii trage de mana un ales local sau central, mai ales la Regionala Constanta.
 
Pentru asta trebuie vointa politica - la CFR Infra nu se poate decat daca ii trage de mana un ales local sau central, mai ales la Regionala Constanta.
De principiu, linia de la Agigea la Mangalia ar trebui sa intre in modernizare. Reparatie, electrificare, peroane noi, sina si terasamente noi si reparate. Cat de curand trebuie sa inceapa lucrarile. Tot teoretic vorbind, nu prea mai are sens sa repari acum peroane si altele atunci cand trebuie in scurt timp sa le darami si sa faci altele. Dar nici cealalta extrema nu este in regula. Presupun ca se asteapta finalizarea sezonului estival si vor incepe.
 
  • Like
Reacții: Horia_Radulescu