Trenul Regal 16 Decembrie

Theijs

New Member
3 Iulie 2014
3
0
Curtici
LOCATION
Curtici
Saturday 16 December the Royal train will be used to bring King Mihai to his last place in Curta de Arges.

At 2.40 p.m., His Majesty’s coffin will be transported in the Royal Train to Curtea de Argeș.

In the Royal Train will travel Her Majesty the Custodian of the Crown and the Royal Family of Romania. The press and public will have access in front of Băneasa Royal Railway Station.

The Royal Train will travel at low speed through the following cities: Chitila (2.51 p.m.) – Titu (3.41 p.m.) – Pitești (4.46 p.m.). All those who want to pay their respects to His Late Majesty King Michael I are welcomed in the railway station of their city.

The Royal Train will arrive at Curtea de Argeş Railway Station, at 5.30 p.m. The funeral cortege will travel from the railway station to Curtea de Arges Cathedral. The press and public will have access in front of Curtea de Arges Railway Station.

Source: http://www.familiaregala.ro/stiri/articol/program-of-the-funeral-of-king-michael-i-of-romania

Is anyone of this forum able to make pictures?
 
Pentru cei care vor sa pozeze trenul regal si antemergatorul.
Circula in rangul I.Care a fost oare ultimul tren care a circulat in rangul I in tara? sau automotoarele regionale tot asa circulau?

12101 circula in rangul I antemergator pentru 12103

Bucuresti Baneasa 14:25
Ram. Pajura 14:29
Pajura Hm 14:33
Chitila 14:38
Sabareni 14:42
Ciocanesti Hm 14:48
Ghergani Hm 14:57
Titu 15:08
Fusea Hm 15:13
Matasaru Hm 15:16
Gaesti 15:26
Golesti 15:53
Pitesti 16:04
Curtea de Arges 16:51

12103 circula in rangul I, Chitila -Golesti pe firul II

Bucuresti Baneasa 14:40
Ram. Pajura 14:44
Pajura Hm 14:49
Chitila 14:54
Sabareni 15:00
Ciocanesti Hm 15:08
Baldana hc 15:14
Ghergani Hm 15:20
Titu 15:33
Fusea Hm 15:39
Matasaru Hm 15:44
Gaesti 15:56
Golesti 16:29
Pitesti 16:42
Curtea de Arges 17:30
 
Ramas bun, Majestate.

DSC_4960-copy.jpg

DSC_4969-copy.jpg

DSC_4974-copy.jpg

DSC_4983-copy.jpg

DSC_5001-copy.jpg

DSC_5012-copy.jpg

DSC_5015-copy.jpg

DSC_5016-copy.jpg

DSC_5027-copy.jpg

DSC_5056-copy.jpg

DSC_5064-copy.jpg

DSC_5080-copy.jpg

DSC_5116-copy.jpg

DSC_5151-copy.jpg

DSC_5189-copy.jpg

DSC_5202-copy.jpg

DSC_5216-copy.jpg

DSC_5217-copy.jpg

DSC_5226-copy.jpg

DSC_5244-copy.jpg

DSC_5256-copy.jpg
 
Nu pot decat sa multumesc si eu pentru pozele acestea. Daca spun ca sunt poze istorice nu cred ca exagerez. Ma poate lamuri si pe mine cineva ce inseamna "circula in rangul 1"? Si la ce se refera antemergatorul? Care este rostul lui? Scuzati ignoranta.
Cum ar fi aratat trenul acesta tras de o aburoasa?? Nici asa ceva nu mai avem...Nici rege nu mai avem... Am ramas cu o duda.
 
"Art. I. -
Regulamentul pentru circulația trenurilor și manevra vehiculelor feroviare - nr. 005, aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor, construcțiilor și turismului nr. 1.816/2005, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.064 și 1.064 bis din 28 noiembrie 2005, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și se completează după cum urmează:
1. La articolul 122, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins:
" Art. 122. -
(1) Pentru stabilirea priorității în circulație, fiecărui tren i se atribuie un rang, după cum urmează:

- peste orice rang: trenuri de serviciu puse în circulație pentru restabilirea circulației trenurilor;
- în ordinea rangului:

a) rangul I - trenuri pentru care autoritatea de stat în transporturile feroviare dispune să circule în acest rang;"

Trenurile Guvernamentele, apoi cele prezidentiale, circulau toate cu antemergator. In anii 1960-1970 trenurile de rang I veau in fata ca antemergator un automotor, nr 792 sau 793.
In mare, antemergatorul mergea inaintea trenului si se asigura ca in gabaritul liniei nu este niciun pericol. Inainte de trecerea antemergatorului se fac anumite operatiuni pe traseu, bariere inchise, instalatiile BAT si SAT din statii si linii curente inchise, se vor pune pe liber semnalele de circulatie.
Toate operatiunile trebuie terminate cu 10 minute inainte de trecerea antemergatorului.
 
Va salut! Cate locomotive GM sunt in aceasta schema de vopsire, doua exemplare?
 
Buna Catalin,
este un vagon pentru persoane cu dizabilitati, numarul Bbd 50 53 84-83 005-3 (ex DR BDms, mai tarziu DB AG ABbd 406, RAW Halberstadt 1986).
A fost revopsit si reamenajat la interior prin desfiintarea salonului mic (cel care are 3 ferestre in partea dreapta a usii mari).

CFR Bbd 50 53 84-83 005-3:
DSC_6962_cr.jpg

DSC_6892_cr.jpg


Salonul mic care a fost desfiintat:
DSC_9936.jpg
 
Banuiesc ca reconfigurarea interiorului si revopsirea dureaza ceva. Sunt date cand a fost transformat in vagon special?
 
@Electricul
Eu stiu de 2 bucati, cele din poze. Una de la Bucuresti si una de la Iasi.

@ AdyAero
Se spune ca de anul trecut de la moartea Reginei Ana.

@Catalin
Vagonul este al CFR-Calatori. Cel mai probabil ca ramane in aceasta schema de vopsire, apropiata de schema de vopsire "Rxpress".