Dupa o lunga asteptare a ajuns la admirat si pozat garnitura de vagoane etajate de la Rivarossi.
Rama formata din patru vagoane de calatori integral clasa a II-a tip DB13, DR, Ep. III:
Ramele de tip DB 13 sunt formate din patru vagoane cuplate in permanenta prin intermediul a trei boghiuri cu trei osii fiecare, dupa principiul boghiului Jakobs. Trenul de rulare este compus din 13 osii (de unde si numele ramei) la varianta lunga.
Boghiu:
Sistemul de cuplare este f.simplu, garnitura are un sistem de cuplare apropiata intre vagoane.
Vagoanele de capat sunt echipate cu lumini "fin de train" functionale:
Are mecanism de cuplare apropiata la capete si port cuple NEM.
Are mufa cu 21 pini pentru decodor digital.
Scaritele sunt realizate din fotodecupaje:
Cum rama a fost cumparata pentru conversie am sa prezint varianta CFR la subiectul Vagoane CFR cat de curand, pentru conversie am ales prima rama TE 01 A-D din 1962 cu inscrisul ââŹĹžCAILE FERATE ROMîNEââŹÂ .
Rama formata din patru vagoane de calatori integral clasa a II-a tip DB13, DR, Ep. III:



Ramele de tip DB 13 sunt formate din patru vagoane cuplate in permanenta prin intermediul a trei boghiuri cu trei osii fiecare, dupa principiul boghiului Jakobs. Trenul de rulare este compus din 13 osii (de unde si numele ramei) la varianta lunga.
Boghiu:


Sistemul de cuplare este f.simplu, garnitura are un sistem de cuplare apropiata intre vagoane.





Vagoanele de capat sunt echipate cu lumini "fin de train" functionale:

Are mecanism de cuplare apropiata la capete si port cuple NEM.
Are mufa cu 21 pini pentru decodor digital.
Scaritele sunt realizate din fotodecupaje:






Cum rama a fost cumparata pentru conversie am sa prezint varianta CFR la subiectul Vagoane CFR cat de curand, pentru conversie am ales prima rama TE 01 A-D din 1962 cu inscrisul ââŹĹžCAILE FERATE ROMîNEââŹÂ .