Transport de marfa redeschis pe linia Ingusta Brad–Crisci

GeorgHocevar

Active Member
24 Decembrie 2009
129
0
"Tineti prietenii aproape si dusmanii si mai aproa
www.cfi.ro
WEBSITE
http://www.cfi.ro
LOCATION
"Tineti prietenii aproape si dusmanii si mai aproape".
Transport de marfa redeschis pe linia Ingusta Brad – Criscior

In data de 1. Aprilie 2012 s-a redeschis transportul de marfa pe linia ingusta Brad – Criscior. Motivul a fost redeschiderea minei de aur Gura Barza, care are atat de multa marfa de transportat de s-au cumparat locomotive 2nd hand de la cale ferata austriaca OEBB de tip 2143. Pentru a corespunde cu sarcina maxima admisa pe osie de 8t pe aceasta linie s-a dotat locomotiva cu 8 osii, adica cu 4 boghie. :-D

295233_364555336930700_100001287090361_1109557_1751521185_n.jpg

Fosta locomotiva OEBB 2143.008-3 pe podul peste Cris in Brad in data de 1.4.2012
 
Asta da stire....:lol:
Sa dea D-zeu sa tina inca cel putin 100 de ani de acuma inainte... :aplauze:
Inca o data sincere felicitari si multumiri DOMNULUI HOCEVAR pentru intreaga munca depusa la salvarea materialului rulant de linie ingusta si in general a liniilor inguste din Romania !!!! :-)
 
Ist das speziell fur 1-en April? Wer soll die heutzutage Produktion mit umladen Transport benutzen ?
Åžtirea asta e special㒠pentru.......1 Aprilie ? Cine s㒠foloseasc㒠transportul producţiei zilnice cu transbordare ?.....Ră’spuns....Mina Barza.... Åžiii dac㒠aşa este,.... ce se prevede în viitorul imediat şi cel peste un an-doi ? Unde se transbordeaz㒠producţia ? Ce ritmicitate vor avea garniturile ? Ce se vede în poz㒠se utilizeaz㒠pe linii încă’lecate (vă’d tampoane "normale...), aşa cum era pe la Or㒺tie ? Dac㒠nu-i de "întâi aprilie"...atunci, aşa cum a zis şi "big_boy"...cel puţin 100 de ani de acu' încolo.....şi de n-ar fi singura redeschidere....
Privind locomotiva şi urmă’rind proporţiile volumetrice între cutie şi boghiuri, arat㒠puţin......"cumplit" :-D :-D :-D ;-) :aplauze: :aplauze:
 
Transport de marfa redeschis pe linia Ingusta Brad – Criscior
Recunosc ca la pacaleala de 1 Aprilie....nu m-am gandit...:-?
Daca e asa....mi s-a dus si ultima speranta de revigorare a cailor ferate inguste din Romania... :-(
 
Hallo Georg,

April, April!

Muss aber gestehen, ist das beste Aprilwitz seit Jahren! ;-)

LG
Horia

P.S.: Kalender von Christian Martens erhalten, besten Dank!
 
Fratilor,

ca si parere personala, daca Georg scrie romaneste, cred ca puteti scrie si voi,
no ofense, dar nu stiu daca 5% din forum stie germana, deci va rog pe viitor sa scrieti romaneste ca sa inteleaga tot poporul.

Felicitari celor care au contribuit la deschiderea traficului, daca nu e pacaleala!

Georg, mai multe poze, informatii despre modificarea locomotivei? mi se pare interesant.
 
Vescule, tocmai asta e - April, April - Pacaleala de 1 Aprilie,!

Poza e probabil de cand s-au dus la reparat 2143 ale CFI (care acum sunt la RTS) pe linia de 760, acum cativa ani ;-)

Nu-i asa, Georg?
 
Super tare! Nu-mi imaginam ca cineva poate crede ca o cocomarla de cale normala cat un 2143 poate merge pe linie ingusta!
S-a mai vazut, cu V100, dar macar era pe cale de 1000mm.
:-D
 
OOOoooooofffffff...suferinzi iremediabili...se pare c㒠dorinţa unora din noi de-a vedea o "reînviere pe liniile de îngustă’".......este atât de mare, încât speranţa explodeaz㒠la orice "zvon de mai bine".....cu toate c㒠suntem conştienţi de partea "contabilă’" a unei astfel de reânvieri.....Dehhhhh....a fost 1 Aprilie..... Acum privind la ce a scris "PDI" şi legat ce ziceam mai sus de cum arat㒠2143.003-8 şi conexat de vorba lui PDI (cocomârlă’),.....arat㒠ca o femeie splendid㒠la trup, dar cu......grisine în loc de picioare.... :-( ..... şi dac㒠aşa a fost dus㒠la reparaţii, mai este la Criscior, Horia ???