Train Fest , editia 1 - Cluj Napoca - 16.feb.08

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Tot in sala de sedinte am revazut mini-diorama care a fost prezentata la expozitia "MachetIst 2007", asa ca am facut un photosession si acolo 8)

Aici sunt prezente numai trenuri de la Caile Ferate "La Ursu", dintre care se remarca locomotiva electriva BR185 Trix, noua achizitie :aplauze: :aplauze: :aplauze:
 
Toata stima pentru autorul conversiei dar am impresia sau 150.0000 CFR nu este corect.
Din cate stiu au fost transformate sa functioneze cu combustibil mixt carbune-pacura.
Legat de inmatriculare am stiinta ca locomotivele BR52 achizitionate din Germania au fost inmatriculate la CFR de la 150.1001 la 150.1100 si au venit cu Wannentender.
 
Cu acestea se incheie reportajul meu la Train Fest editia 1 Cluj-Napoca 16.02.2008.
Trebuie neaparat sa amintesc bucuria pe care am avut-o atunci cand i-am (re)cunoscut pe Florinn, AliNoch, Bogdan, Gabi-Fleischmann, Gabi Todoran etc., pe care ii stiam numai din poze :aplauze:. Josef si Adriana au fost foarte simpatici, atat la magazin, cand ne-au aratat tot ce era pe acolo si ne-au permis sa scoatem din cutii si sa rulam/pozam tot ce ne-a placut 8) , cat si la club, cand au admirat cu incantare micile bijuterii 1:87 sosite in vizita si au conversat cu noi toti - mai in engleza, mai cu traducere, mai cu putinii termenii tehnici germani pe care-i stiam de prin cataloage etc. :D. Unde erai, Horia, sa ma vezi cum incercam sa-i povestesc lui Josef despre aranjarea bielelor (Heusinger-steuerung, kuppelrad, treibrad, zahnrad, kuppelstange, treibstange, kreuzkopf, gegenkurbel, vorne, hinten, richtig, falsch etc) si despre schimbarea luminilor in concordanta cu directia de mers (lichtwechsel weiss/rot) etc. :D :D :D
A fost o intalnire FOARTE reusita, fapt pentru care ii felicit pe absolut toti :aplauze::aplauze::aplauze:
 
@LDH: vom discuta acest aspect in alta parte insa 150.1113 si 1114 SUNT corecte! aceste doua masini, desi inmatriculate nu ca 150.000 (BR50) ci ca 150.1000 (care era in principiu rezervata pentru Kriegslok BR52, cu tender Wanne s.a.m.d.) erau adevarate BR50 produse de Wien-Florisdorf in 1939-1940, adica dintre primele! :)

150.1114 s-a pastrat pe soclu la Brasov, se poate vedea si compara ;)
insa, asa cum spuneam, hai sa nu poluam topicul...
 
Aici interveneam eu :D . Mircea ma punea sa traduc faptul ca la Br 78 contramanivelele nu sunt bine inclinate, si tot ce se putea. :D Problema era ca de geaba Mircea zicea pe engleza, ca Josef nu stie engleza, deci cu germana mea de balta am fost nevoit sa traduc niste chestii pur tehnice, ceea ce un mi-a fost de loc usor. dar ma bucur ca am mai exersat germana :D
 
Ja ja, herr Gabi. :)
Abia acum am vazut acest topic.
Ma bucur ca am putut sa particip la aceasta intalnire. A fost o ocazie in care am putut sa cunosc pe viu oamenii din spatele forumului, toti unul si unul. 8)
Si da, cum zicea Tyco, eu am venit din Bucuresti, unde stau in mod normal, dar am plecat spre Arad, intr-o scurta vizita. :)
Imi pare rau ca n-am venit si eu cu modele, dar promit ca data viitoare aduc. ;)
 
Salutare,

Dupa ce am pozat 150.1114 la prima ora in Brasov si am petrecut 2 ore la Muzeul locomotivelor cu abur din Sibiu, am plecat cu toata viteza spre Cluj avand propriul sistem antiradar, Dacia stealth :D



Sa stiti ca am ras mult pe seama asta si chiar a fost de folos impotriva radarelor fixe de langa Cluj.

Am ajuns destul de repede la club,doar se adunase lumea si nu puteam lipsi si noi.







Si acum poze care nu au nevoie de descriere:
























In timpul sedintei foto niciun animal nu a fost ranit :fluierat:



Multe poze, greu sa aleg dintre ele.
A fost frumos,nu am apucat sa vorbesc cu toti.Data viitoare va fi si mai fain.Poate facem editia de vara ca sa incapem cu totii.


A durat putin :(


Poze facute de mine, Paul Coste si Bogdan.
 
Salutare. Intr-un tarziu revin si eu cu cateva poze facute de mine. A fost o intalnire extraordinar de reusita, cuvintele sunt de prisos asa ca va las sa va delectati cu cateva poze. Intrucat nu vazusem decat in poze locomotivele CFR nerabdarea cu care le-am asteptat se vede si in numarul de poze: