Train Fest 2010 - expozitie de modelism feroviar

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
@ Kenobi: din pacate, aici cam ai dreptate! De asta ar trebui sa se legalizeze prostitutia, ca sa intre in legalitate si astia cu tembelevizuinile lor! In rest, sa fim noi sanatosi si sa auzim de bine. La mai mare, baieti, felicitari pentru expozitie!
 
Vineri

BR 59 cu tren de marfa
Orlando
BR 01 cu Rheingold
Automotor
BR 45 cu marfar
E 71 cu tren persoane
E 44 cu tren marfa
BR 71 cu tren peroane



Duminica.

1116 OBB cu cisterne
BR 189 CTV;
EuroNight 370 ''Ister'' cu EA 477
VT 628
Dacia'' cu EA 477
EA 520 cu marfar CFR
2xND2 cu tren persoane China
ICE 3
Rapid 632 cu 060 DA
Orient express cu BR 120
TGV sud est
TGV V 150
Personal CFR cu 060 DA





















Panoul de comanda de la gara mea:



Boostere:


Panoul de comanda gara Blandiana:


Imi cer scuze pentru calitatea pozelor.
Cand mai am timp revin cu filmele.
 
faine, domnu', tare faine!

am vazut pe undeva un WLABmee 71-31 AB33 (fost WLABmh175) cu acoperis drept, alaturi de o cuseta AcBcmee 40-31 / 40-70 (dupa boghiuri, probabil aceasta din urma)... poti sa ne spui ceva mai mult despre ele?
 
Cam tarziu, dar in sfarsit am apucat si eu sa finalizez impresiile mele despre Train Fest 2010 (toate cele trei zile):

Ziua 1: http://bda-train-blog.blogspot.com/2010/12/train-fest-2010-cluj-napoca-day-1.html
Ziua 2: http://bda-train-blog.blogspot.com/2010/12/train-fest-2010-cluj-napoca-day-2.html
Ziua 3: http://bda-train-blog.blogspot.com/2010/12/train-fest-2010-cluj-napoca-day-3.html

Desi regret foarte mult ca din cauza aglomeratiei n-am reusit sa fac poze si filme mai artistice, cred ca a fost un eveniment intr-adevar special. Le multumesc din suflet organizatorilor si tuturor celor care si-au pus umarul pentru a ne oferi aceasta experienta minunata!
 
buna Andras,

din experienta proprie de la diferite expozitii si intalniri din diferite tari: pozele artistice se fac inainte, la turele "de proba", cand inca nu a venit nici un vizitator in sala ;-)

desi nu sunt "artistice", pozele tale, ca si cele ale celorlalti fotografi, sunt "de ambienta" si ne permit si noua, la departare de 2000km, sa vedem ce a fost acolo si sa ne bucuram alaturi de voi de reusita evenimentului!
 
BazsoDombiAndras, poti participa la urmatoarea expo, e foarte simplu: devii membru al clubului, dai o mana de ajutor la baieti si inainte de presa facem studio foto, apoi ne da Florinn afara in aplauze :D :D
 
Intreb si eu:
de ce locomotivele nu aveau alocate adresele 5, 10, 15... ? :fluierat:
 
Adresele 5,10,15,20... erau adrese de control, adica ai de comutat de pe adresa 6 pe stanga pe adresa 11 pe dreapta. Se trece prin adresa 10.

Sau trenul de pe adresa 3 a fost preluat de alta gara, tu comuti pe adresa 5, adresa neutra.
 
buna,

@Radu: uite de aceea la FREMO folosim LocoNet si fiecare locomotiva are FRED-ul ei, pe adresa ei (tot DCC, insa adrese "lungi" de 4 cifre, ca la cati membri avem... altfel nu se poate ;-)

@Obi: asta e in plan de multa vreme, din pacate teroria e terorie da' praftica ne omoara ;-)
 
buna Florine,

sa stii ca nu neaparat... la intalnirile mici, regionale, nu sunt neaparat mai multi metri de sina, insa diferenta consta inn "rolurile" fiecaruia: nu uita ca la FREMO fiecare gara sau depou are operatorul sau, ca voi, insa si fiecare tren sau locomotiva izolata este condusa de cineva... exista si cazuri, la garile mici, unde operatorul garii asigura si manevra cu locomotiva de manevra locala, insa nu se ocupa de trenurile care sosesc sau pleaca din gara sa (decat poate la compunere, ca manevra)

Loco Net si operarea "trenul si omul" este super, insa necesita:
- spatiu (operatorul trebuie sa "urmareasca" trenul pe parcurs
- personal (operatori pt. toate garile si depourile si cate unul pe tren)
- organizare (plan exact, la noi cu timp 1:4 si orare de trenuri reale)

toate astea sunt greu de avut in permanenta la o expozitie cu publicul.