Ma vad "obligat" (in mod placut ) sa punctez cateva lucruri dupa ce am parcurs cartea.
Personal, asteptam cartea de ceva vreme si tot ce pot sa scriu dupa lecturare este ca merita in primul rand prin cantitatea imensa de informatie corecta continuta. Este o lucrare care puncteaza excelent fiecare moment al dezvoltarii caii ferate din Moldova si din Vechiul Regat in general si care surprinde placut prin multitudinea de schite ale cladirilor si statiilor de pe regionala Iasi (multe din ele sunt cladiri standard care sa gasesc si in Muntenia). Aceste schite sunt inspirationale si pentru modelistii care vor sa reproduca statii/depouri CFR pe propriile diorame.
Daca despre materialul rulant s-a mai scris si exista deja lucrari de referinta, in special cu privire la tractiunea cu abur, despre configuratia statiilor, despre cladirile anexe etc. nu exista prea multa informatie publica.
Aici insa gasiti informatii atat despre materialul rulant (evolutia lui cronografica este tratata succint si corect, fara devieri de natura subiectiva, personala) cat si despre evolutia statiilor, organizarea acestora, etc.
Nu in ultimul rand trebuie mentionat pretul decent al unei carti care, din pacate, este singura aparitie notabila in domeniu din acest an.
Personal multumesc celor doi domni pentru o lectura istorica si tehnica de o reala valoare.
C.