Vagon marfă descoperit pe 2 osii, capacitate 20t. Seria Elmo (fost Ksff). Fabricat începând cu anul 1916.
Vagon cu frână de mana și peron frontal. Corespunde prescripțiilor RIV, poate circula în trafic intern și internațional . Destinat transportului de mărfuri vărsate ca: minereu, cărbuni , cherestea, lemne etc.
Fiecare perete lateral este prevăzut cu 2 ușii , confecționate din tablă de fier.
Conform normativelor din epocă (marcaj unificat din 1967), vagonul din seria 5330 Elmo trebuia să aibă seria veche Ksff.
Pe sașiu osiile sunt numerotate 1-2 și 3-4. Trebuia să fie 1-3 și 2-4. De pe pereții frontali lipsește semnul de carlig de tracțiune tip întărit iar de pe sașiu lipsește inscripția cu cele 12 luni pentru ungere.
De la ce vine Elmo?
E - vagon marfă descoperit de tip obișnuit , basculabil frontal sau lateral, cu pereți înalți
l - vagonul nu basculează lateral
m - vagonul are lungimea cutiei sub 7.70 m
o - vagonul nu basculează frontal





Impreuna cu varianta KE

Vagon cu frână de mana și peron frontal. Corespunde prescripțiilor RIV, poate circula în trafic intern și internațional . Destinat transportului de mărfuri vărsate ca: minereu, cărbuni , cherestea, lemne etc.
Fiecare perete lateral este prevăzut cu 2 ușii , confecționate din tablă de fier.
Conform normativelor din epocă (marcaj unificat din 1967), vagonul din seria 5330 Elmo trebuia să aibă seria veche Ksff.
Pe sașiu osiile sunt numerotate 1-2 și 3-4. Trebuia să fie 1-3 și 2-4. De pe pereții frontali lipsește semnul de carlig de tracțiune tip întărit iar de pe sașiu lipsește inscripția cu cele 12 luni pentru ungere.
De la ce vine Elmo?
E - vagon marfă descoperit de tip obișnuit , basculabil frontal sau lateral, cu pereți înalți
l - vagonul nu basculează lateral
m - vagonul are lungimea cutiei sub 7.70 m
o - vagonul nu basculează frontal





Impreuna cu varianta KE
