Tillig 501992 Set 3 Vagoane UIC Z2 DWA

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
6.041
2.552
Iași
LOCATION
Iași
Vagoanele UIC Z2, fabricate de DWA Bautzen, au fost importate noi de catre CFR incepand cu anul 1992.
Au fost primele vagoane dupa acest standard care au circulat pe reteaua romana si un prim pas spre modernizarea parcului de material rulant al vremii.
Au fost de asemenea si primele vagoane romanesti echipate cu usi de acces laterale culisante, cu inchidere automata.
O alta noutate o reprezentau boghiurile Görlitz-Prag (GP200s) cu frana pe disc, ce permiteau viteza maxima de circulatie de 160 km/h.
Odata cu aparitia acestor vagoane, s-a introdus la CFR schema de vopsire rosu inchis cu dungi orizontale albe, schema caracteristica pentru anii 1990-2000.
Vagoanele au 11 compartimente cu cate 8 locuri. La sosirea in tara au fost folosite pe trenuri internationale, fiind cele mai confortabile si elegante vagoane CFR, pana la aparitia vagoanelor tip AVA 200.
Ulterior au fost folosite pe pe trenuri de rang superior, rapide si IC. Ele se afla in circulatie si astazi, atat in starea initiala, cat si in diverse variante de modernizare.
de pe trains-addicted.ro.


Setul este compus din:
- vagon nr. 5153 21-80 060-6 - vopsire rosu rubin si acoperis gri
- vagon nr. 5153 21-80 008-5 - vopsire rosu visiniu si acoperis alb
- vagon nr. 5153 21-80 037-4 - vopsire rosu visiniu si acoperis alb
Setul este produs intr-o singura serie limitata de catre firma Tillig, in colaborare cu / si exclusiv pentru trains-addicted.ro.










Regio Urziceni - Bucuresti in 2014






Regio Bucuresti - Urziceni
 
Si pe langa Halta greci:

16835900_1316623118381022_7338537011267792885_o_1316623118381022.jpg



14480733_1173907142652621_7363164607944631187_o_1173907142652621.jpg


13064754_1069931556383514_3372094218265301946_o_1069931556383514.jpg
 
Aceste vagoane au ceva special care sa justifice pretul, prin comparatie cu cele A.C.M.E. A.F.?(calitate material, vopsire, rulare, etc).
 
Unul din criterii este ca sunt replica exacta dupa cele reale, care au circulat pe faimoasa ruta Bucuresti-Urziceni. Un mini "Orient Express" mioritic, unde bagajele erau probabil papornite de rafie, se serveau seminte selecte in coaja , care dupa aceea ajungea covor peste linoleumul de pe jos si nu in ultimul rand scaune soioase imbibate cu transpiratie , plus mirosul.
Pana si Tillig a auzit de asa ceva si a reprodus garnitura, in serie limitata, ca deh, nu este pentru oricine.
 
Ultima editare:
Îmi plac vagoanele. Aș lua-o pe aceasta, dar asta este H0.;)
Am condus cu aceste vagoane în Pannonia (Praha-Brasov 2002).
 
Ultima editare:
Da, Euf B. Cu multe, multe modificari.

E o cutie Eurofima B Roco cu interiorul aferent, acoperisul slefuit de nervuri si echipat cu aeratoare Schlosser, sasiul la la un Bvcmz L.S.Models, boghiurile GP200s de la un WLABmee62 RZD L.S.Models, ferestrele ghilotina de la un Bm235 Fleischmann s.a.m.d.