buna,
aici circula o zicala, "TGV e frumos cat il vezi de departe si cat nu calatoresti cu el" si tin sa-i dau dreptate, intrucat l-am vazut de aproape si am calatorit cu el...
jumatatea frumoasa si desteapta a cuplului meu a facut naveta un an de zile cu TGV Est (versiune de POS pentru trafic intern pana la Mulhouse / Basel SBB cu capete de SE/Atlantique) atat la clasa I cat si la a II-a... prize de laptop pauza, clima merge cand vrea ea, scaune tari si nereglabile, izolare proasta, spatii mici...
e drept, cu spatiile mici nu se poate face mare lucru din cauza profilului redus al ramei (aici ICE 1/2 are un avantaj mare, chiar si ICE 3 e mai spatios) insa amenajarile interioare au evoluat prea putin in ultimii 30 de ani
am avut ocazia sa circul pe Strasbourg - Karlsruhe in postul de conducere al unui TGV POS, care parca era desenat de designeri romani formati la Tiraspol... manete neergonomice, un singur scaun central fix, tare si nereglabil :roll: si care nici macar cotiere nu avea, clima lipsa si ventilatie direct de afara !!! prin fante fara filtru, plastice prost asamblate... "Franzosischer billigprodukt" cum spunea prietenul meu mecanic la DB...
pe unele TGV POS care nu au nici macar 3 ani vopseaua a inceput sa plezneasca, la capitolul finisari se apropie de Pendolino de la FS Trenitalia :twisted:
paradoxal, primele PBKA si Eurostarul (1994-97) sunt finisate muuuuuuuuult mai bine... de ce oare?
insa va dau dreptate, de pe podul autostrazii e o priveliste super!
aici circula o zicala, "TGV e frumos cat il vezi de departe si cat nu calatoresti cu el" si tin sa-i dau dreptate, intrucat l-am vazut de aproape si am calatorit cu el...
jumatatea frumoasa si desteapta a cuplului meu a facut naveta un an de zile cu TGV Est (versiune de POS pentru trafic intern pana la Mulhouse / Basel SBB cu capete de SE/Atlantique) atat la clasa I cat si la a II-a... prize de laptop pauza, clima merge cand vrea ea, scaune tari si nereglabile, izolare proasta, spatii mici...
e drept, cu spatiile mici nu se poate face mare lucru din cauza profilului redus al ramei (aici ICE 1/2 are un avantaj mare, chiar si ICE 3 e mai spatios) insa amenajarile interioare au evoluat prea putin in ultimii 30 de ani
am avut ocazia sa circul pe Strasbourg - Karlsruhe in postul de conducere al unui TGV POS, care parca era desenat de designeri romani formati la Tiraspol... manete neergonomice, un singur scaun central fix, tare si nereglabil :roll: si care nici macar cotiere nu avea, clima lipsa si ventilatie direct de afara !!! prin fante fara filtru, plastice prost asamblate... "Franzosischer billigprodukt" cum spunea prietenul meu mecanic la DB...
pe unele TGV POS care nu au nici macar 3 ani vopseaua a inceput sa plezneasca, la capitolul finisari se apropie de Pendolino de la FS Trenitalia :twisted:
paradoxal, primele PBKA si Eurostarul (1994-97) sunt finisate muuuuuuuuult mai bine... de ce oare?
insa va dau dreptate, de pe podul autostrazii e o priveliste super!