Summitul Zilele Feroviare 2009

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

chickengeorge

Well-Known Member
Trenulist
15 Ianuarie 2009
340
0
Timisoara
YAHOO
chickengeorge2000
LOCATION
Timisoara
Marti 6 octombrie a.c. are loc in Gara de Nord din Bucuresti o expozitie feroviara la liniile 13 si 14 cu ultimele noutati in materie de tractiune.Va fi expusa si locomotiva 060-DA-001 in stare de functionare!

http://summit.club-feroviar.ro/Expozitie.html

http://www.remarul.eu/Lista.aspx?t=Noutati

etc.
 
cateva noutati:

vagon restaurant tip AVA 200 de la Arad
vagon de dormit tip AVA 200 de la Arad
cel mai ieftin vagon produs, cl 2 tip AVA 200 de la Arad
vagon tip suburban,incadrat in seria 21-47 de la Remarul Cluj
garnitura TE "Acvila" 002 de la Pascani
vagon etajat seria 36-16 de la Pascani
rama de la regiotrans modernizata la Grivita
vagon cl 2 seria 20-68 de la Grivita
vagon cl 1 seria 19-87 de la Grivita


locomotiva Siemens ES64F4
locomotiva de 200 km/h CFR

Poze pe maine
 
Gam3 a spus:
cateva noutati:

vagon restaurant tip AVA 200 de la Arad
vagon de dormit tip AVA 200 de la Arad
cel mai ieftin vagon produs, cl 2 tip AVA 200 de la Arad
vagon tip suburban,incadrat in seria 21-47 de la Remarul Cluj
garnitura TE "Acvila" 002 de la Pascani
vagon etajat seria 36-16 de la Pascani
rama de la regiotrans modernizata la Grivita
vagon cl 2 seria 20-68 de la Grivita
vagon cl 1 seria 19-87 de la Grivita


locomotiva Siemens ES64F4
locomotiva de 200 km/h CFR


Poze pe maine

Am impresia ca circula deja informatii contradictorii. Din alta parte aflu ca regiotransul n-a expus nimic, la fel si Astra. Asteptam lamuriri de la un observator atent.
 
Daca cu te-urile modernizate mi-a ajuns cand le-am vazut (mai ramanea sa scrie pe ecran ca intr-o poza: good morning lemmings), in schimb sunt foarte curios de vagoanele de la astra, care macar mai fac si ei o treaba buna in rromanica asta.
Poate e un pic offtopic, dar nu cred ca ar strica (de la cine are) niste linkuri cu vagoanele respective, daca sunt de la expo cu atat mai bine, daca nu de unde or fi.
 
Tot acolo unde ai citit ca nu a fost Regiotransul se zice ca " In afara de aceste vagoane pozate, altele nu mai erau decat unul singur etajat modernizat 36-16..."

Nu am vrut sa pun poze de o calitate proasta, facute cu telefonul, dar cum multi nu mai au rabdare pana maine iata:

Cel mai ieftin vagon produs:



vagonul restaurant:



vagonul de cl 1


si 21 -47:



A fost prezenta o locomotiva si o rama push-pull de la RegioTrans.
 
poate o fi telefonul de vina si sa asteptam pozele mari dar in afara de cel de cls 1 care sa zicem ca merge, in rest au pus si astia niste culori de faliment nu altceva
dar cum vopseaua e trecatoare, sa vedem ce o fi pe inauntru
 
Culori de faliment?!?
Pai ala de clasa I se doreste un fel de railjet mioritic, restaurantul e in nota cromatica Astra de vreo 4 ani incoace iar cu loarea AVA 200 cel foarte ieftin aduce a duewag. Nu vad nimic in neregula la culori. De-acum diversitatea cromatica de la SNTFC e ceva obisnuit. Numai sa nu le amestece in garnituri ca o sa dea ceva in stil indian.

Abia mai tarziu am observat ca astra cel ieftin e de fapt salon
 
Abia astept sa ajung si eu maine la expozitie.

Din cate se pare, Softronic ia serios taurul de coarne. Ma gandesc ca asta era miscarea normala pe care Electroputere trebuia sa o faca inca de prin anii '80 (modernizarea batranului EA). Acum pare cam tarziu. Atat banii cat si tonajele transportate au cam dat de fundul sacului.
Daca in anii '60 volumul de marfuri in crestere a facut evidenta necesitatea unor locomotive mai puternice si asa au aparul DA-ul si EA-ul, oare acum ce face sa se ceara puteri sporite? Inertia? Oare ar fi fost scumpa licenta pentru o bobica? Cred ca Bombardier-ul ar fi dat-o pe o nimica toata.
Romanul nu a fost niciodata un designer inspirat si nici CTRL+C si CTRL+V nu i-a iesit (poate are degetele prea rare). Pe de alta parte, nici neamtul nu are acea sclipire care sa dea o forma care sa rupa barierele timpului, asa ca inspiratia dupa Taurus nu pare o idee prea fericita.
In orice caz, ma bucura initiativa, faptul ca se mai face ceva in tara asta, chiar si la nivel de manufactura. Dupa ce Roman, Rocar, Tractorul, Aro au fost ingenunchiate de propria incompetenta, dupa ce autoturismele produse au un puternic iz venetic, Softronic arata ca se poate misca ceva. Momentul e prost ales, dar asta e. Tot ce sper este sa schimbe macazul cat mai degraba si sa se orienteze dupa nevoile reale ale beneficiarului si nu sa impuna beneficiarului produsul pe care il fabrica ca fiind de fapt singurul din oferta.

Si inchei intr-o nota pesimista: pe roman nu il va schimba nimic, cred ca nici moartea! Cu parere de rau am aflat ca un membru al acestui forum stia de eveniment inca dinainte de a fi pus anuntul aici (iar acel membru nu este cel care a pus anuntul).
 
numai sa mai gasesti miine ceva prin gara...din pacate am presimtirea ca nu vei mai gasi nimic...eu turbez ca nu am reusit sa ajung azi....astept poze daca se poate de la cei care au ajuns azi ...
 
Expozitia continua si maine. Oricum azi lumea era destul de stresata pentru ca se asteptau oficili inalti, iar murdarirea interioarelor nu era de dorit.
Singurul vagon semicompartimentat expus este 2049 201 (sunt doar numere nu neaparat 200 de vagoane) care are acum un salon la mijloc si in plus aer conditionat.
Transformarea unui ex cuplu RIB/RIO intr-un soi de mini railjet pentru Regiotrans e o curiozitate aparte a expozitiei. Dar poate pune cineva si niste poze....
 
Desi am fost azi in Bucuresti, n-am putut din pacate sa ajung si la Expo. Am vazut pe aparat in graba niste poze la un domn, iar rama reversibila modernizata de Grivita m-a facut sa regret ca n-am putut sa ma duc si eu. Asta e.

Mi-a placut foarte tare si vagonul restaurant, cu atat mai mult cu cat e pastrat acelasi tipar de vopsire ca si la celelalte vagoane din serie.

Despre locomotive, personal m-as fi asteptat la mai mult. In afara de Phoenix si de BR 189 nimic nou. Phoenix-ul o sa ma abtin sa comentez, pentru ca nu vreau sa fiu dat afara de pe forum. BR189, asa cum am mai spus-o si in alte locuri, nu are loc de prea multe descrieri. Formidabil, spun eu ca e putin zis.

Sa aveti o seara buna !