Slot Car

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Daca as avea loc :( dar in partea cealalta este diorama mea USA .Initial am vrut doar pe o scandura sa-i montez pista din start set ,dar cred ca mie imi face acum mai multa placere ca celui mic.... :D .Am mai comandat ceva sine .....am turnat niste stanci din gips....mai am mult de lucru :(
 
@Horia ,sa stii ca nu ar fi exclus.... :D El ar vrea sa fie deja gata traseul .Dar acum am sa termin primul modul ,iar la urmatoarele am sa montez sinele sa putem face ceva curse.... :D peisajul mai tarziu ,altfel pierde firul :( si ma aleg pe langa trenulete si cu slot car.Sotia deja spune :cred ca faci peisajul pentru tine ,nu pentru Rudi cel mic .Asta este doar un motiv.... :D :D :D
 
Rudi, care este principiul de functionare?
Motorasul este in masina? Cand ia curba rotile vireaza?
Nu am avut niciodata asa ceva si mereu m-am intrebat.
Masinuta arata super!
 
Motorul este in masina

Cele profesionale au directie, suspensii, posibilitatea de a schimba cauciucurile iar daca le pilotezi la maxim ai toate sansele sa sara de pe traseu.

Desi pare simplu, apesi pe buton si masina merge mai repede sau mai incet, trebuie putina indemanare ca sa le tii pe pista.

Se organizeaza campionate ca la masinile adevarate.

O ultima gaselnita pentru masinile de rally este posibilitatea deraparii in curbe, mai ales in cele in ac de par, un fel de simulare a luarii virajului cu frana de mana.

Sunt si masini 4x4

Gama este extraordinar de mare, cam ca la trenulete, de la Mehano la Mikro Metakit, adica pentru toate buzunarele.

Si la noi gasesti de la cele "super hobby" care costa in jur de 10-15 lei pana Scaletrix, Carrera si cine stie ce o mai fi pe piata.

Intr-o perioada, la orice librarie mare, gaseai masini separate si preturile, in functie de dotrai, posibilitatea setarii masinii (diferential, suspensii, anvelope si roti) variau de la cateva zeci de mii la cateva sute de mii (Lei vechi)

Daca te bate gandul :D
 
Fiindca n-am avut ocazia sa vad si alte masini de acest tip, le voi descrie aici pe ale mele. Am una alba si una rosie. Nu am poze :fluierat:
Masinile au intre rotile din fatza o piesa de plastic cu profil "T", care pivoteaza, iar intre rotile din spate un simplu stift. Partea verticala a piesei din fatza si stiftul din spate intra in santul dintre cele doua "sine" metalice, mentinand astfel masina pe traiectorie. Pe fetzele inferioare ale laturilor orizontale ale piesei din fatza sunt plasate cate doua impletituri flexibile din sarma, care calca pe sinele metalice de pe drum. La sine se aduce o tensiune continua, de valoare reglabila dintr-un mecanism manual cu buton si rezistenta variabila de putere; uneori se poate modifica si polaritatea, deci si sensul de deplasare. Tensiunea culeasa de piesa T din fatza este adusa la motorul care antreneaza rotile din spate.
La masinile mele, rotile nu vireaza la intrarea in curbe.
Practic, aceste masini se conduc cu acele mecanisme manuale. Cu cat butonul este mai apasat, cu atat tensiunea la sine este mai mare si, deci, viteza masinii creste. Piesa T din fatza si stiftul din spate tin masina pe drum, dar numai atat cat se poate :!:. In curbe stranse trebuie redusa viteza, fiindca altfel fortele centrifuge prea mari arunca masina de pe drum si se pierd secunde pretioase la repozitionarea ei, ceea ce nu este deloc indicat in timpul unui concurs :D
 
Mircea, ce avem noi sunt hobby

Uite un Schelesser, ceva mai sus decat hobby, cu suspensii si care stie sa faca mai multe decat ce avem noi

http://www.slotcargarage.com/scgarticles/1124/scgrev1124.htm

http://media.putfile.com/CLOSE-UP-DRIFT

Am sa caut masinutele 1/32 profi si daca le gasesc am sa va arat cum sunt facute si ce stiu sa faca
 
Salut,
LDH a spus deja totul ,vad ca este bine documentat :D
La Slot Car ,imi place intr-adevar faptul ca masinile derapeaza in curbe.Aici depinde daca se merge cu magnet sau fara ...(fara magnet merg acesti "profi" ,dar atunci se face balanta masinii cu greutati de plumb ).daca se accelereaza prea mult ,atunci masina "zboara" din curba ,daca mergi prea incet nu ai sansa sa castigi nimic :mrgreen:
La concursuri cauciucurile din fatza nu au aderenta ( sunt sigilate ) pentru a nu frana masina (chiar daca rotile se invart ) ,iar pe spate sunt anvelope speciale cu aderenta maxima .Si aici se merge deja digital ( cu Boxenstopp etc :D ).
 
La Slot Car ,imi place intr-adevar faptul ca masinile derapeaza in curbe.Aici depinde daca se merge cu magnet sau fara ...(fara magnet merg acesti "profi" ,dar atunci se face balanta masinii cu greutati de plumb ).daca se accelereaza prea mult ,atunci masina "zboara" din curba ,daca mergi prea incet nu ai sansa sa castigi nimic

Am inteles, multumesc. Tot timpul m-am intrebat ce mare chestie o fi cu masinile acestea. Aveam impresia ca prinderile de pista sunt rigide si castiga tot mereu cel ce are masinuta mai rapida.
Dar asa cu derapaje si rasturnari e cu totul altceva.