Simpozionul Locomotiva Electric㒠060 EA pentru Că’ile Ferat

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Florinn

Administrator
Membru personal
Super Moderator
Trenulist
17 Ianuarie 2006
5.547
16
Cluj Napoca / Bucuresti
www.trains-addicted.ro
WEBSITE
http://www.trains-addicted.ro
YAHOO
bogdannf
LOCATION
Cluj Napoca / Bucuresti
Amintiri Feroviare ne invita la :

Simpozionul Locomotiva Electric㒠060 EA pentru Că’ile Ferate



Centrul Naţional de Calificare şi Instruire Feroviar㒠– CENAFER, Amintiri Feroviare si A.C.M.E. Italia, organizeaz㒠în ziua de 30 septembrie 2010, începând cu orele 11.00, simpozionul ‚,Locomotiva Electric㒠060 EA pentru Că’ile Ferate Române”.

Participanţii sunt aşteptaţi în sediul din Calea Griviţei nr. 193B, unde vor avea loc toate manifestă’rile simpozionului. în cadrul acestui eveniment se va lansa cartea "Locomotiva 060 EA – 40 de ani de la fabricarea primei locomotive electrice în România",

Editura A.C.M.E., care va fi urmat㒠de prezentarea modelului la scara 1:87 al locomotivei 060 EA în varianta modernizată’, produs de firma Amintiri feroviare. în partea a doua a manifestă’rilor este programat㒠proiecţia filmului ,"Tracţiunea Electric㒠la Că’ile Ferate Române" realizat de CENAFER prin Muzeul Că’ilor Ferate, urmat de un grupaj de fotografii stereoscopice reprezentând locomotive cu abur. Ultima parte a programului este rezervat㒠vizită’rii Muzeului Că’ilor Ferate, unde vor fi fă’cute demonstraţii pe diorame cu modelul locomotivei electrice lansat.

Evenimentul va reuni reprezentanţi ai sistemului feroviar în specialitatea tracţiune din cadrul facultă’ţilor de profil, Autoritatea Feroviar㒠Român㒠– AFER, Centrul Naţional de Calificare şi Instruire Feroviar㒠– CENAFER, ai operatorilor de transport feroviar şi ai industriei feroviare din România, cât şi reprezentanţi ai federaţiilor sindicale feroviare.

_____________________________________________________

Asteptam relatari de la fata locului.
 
Poate merge oricine, intrarea este de la ora 11.00 si nu costa nimic.
 
la ce anume te referi ? la grila de sus care e alba peste tot in timp ce in modelul 1:1 e rosie ? si parca dunga aia de pe laterale e cam dreapta fata de realitate, unde curbele parca sunt mai fine, dar sincer n-am vazut modelul in mana, deci poate sa fie si din cauza unghiului din care e fotografiat sau a camerei
 
sincer si eu astept, mai ales ca in pozele de prezentare a modelului apare schema de vopsire cunoscuta de toata lumea. Am cautat pe http://cfr.stfp.net/ , insa nu am gasit decat o singura locomotiva care are o schema de vopsire aproximativa, insa scrie ca este operator necunoscut.
http://cfr.stfp.net/Pic/40/40-0006-3DsO=:1.jpg
 
Explicatia celor de la Amintiri Feroviare este ca a existat un singur model in aceasta schema de vopsire.
Eu nu ma pricep, dar eu nu am vazut personal un astfel de exemplar si nici nu-mi place.
 
Adica locomotiva 91 53 0 477 773 2 a avut dungile laterale mai drepte.
Cu aceasta locomotiva trebuie sa comparam modelul, nu cu alta locomotiva din seria 47 pe care o vedem in gara.

Apropo, are pantografe noi.
 
Mda, explicatia e plauzibila, am cautat acuma pe net dupa locomotiva respectiva si cam asa e (in stanga e modelul pentru locomotiva acme, in dreapta - pentru a observa diferentele - e cea "normala")


sincer nici nu stiam ca exista asa ceva, dar nu prea imi place de nicio culoare acest delfin cam patrat; nu inteleg de ce in pozele de prezentare parea normal, dar nu am timp acum sa ma uit exact la detalii, sau poate totusi modelul in carne si oase va arata mai ok decat in poza pusa prezentata mai sus

diferenta nu e foarte mare, dunga de sus e aproape identica, dunga de jos este diferita si sincer ma cam zgarie un pic pe ochi, dar dupa cum ziceam, sa vedem modelul mai intai; totusi m-as fi asteptat sa fie facuta o locomotiva asa cum sunt mai toate, nu un model care sa reproduca exact doar o singura locomotiva (da stiu, pana la urma reproduci o anume locomotiva, cu toate particularitatile ei, dar parca totusi daca sunt mai multe intr-o anume clasa si model de vopsire e mai bine, mai schimba modelistii numarul, etc etc.)

iar cu grilajul de deasupra aveam si nu aveam dreptate: in general intr-adevar e rosu, dar pentru modelul de fata este alb
 
Gam3 a spus:
Adica locomotiva 91 53 0 477 773 2 a avut dungile laterale mai drepte.
Cu aceasta locomotiva trebuie sa comparam modelul, nu cu alta locomotiva din seria 47 pe care o vedem in gara.

Apropo, are pantografe noi.

Pai o comparam, si vedem ca pantografele sunt din alt film. Faptul ca au schimbat sania e laudabil dar se potriveste la celalalte modele. Asa ca daca ma raportez la locomotiva reala pantografele sunt complet gresite. Asta e realitatea. Eu recunosc cinstit de pe acum ,ca desi astept varianta asta de aproape un an, renunt la asteptare pentru ca nu o cumpar. Nu am fost la simpozion dar am vazut fotografii cu modelul locomotivei expus la un targ de modelism din Italia care a avut loc cam acum o saptamana. Tot acolo au prezentat si varianta KEG.