- 25 August 2007
- 3.677
- 644
- LOCATION
- Oradea
- YOUTUBE
- mpursu
Ba va spun
Ma gandesc la redresarea monoalternanta a semnalului DCC, cu o simpla dioda. Astfel, pe alternanta (sa zicem) negativa dioda este deschisa si tronsonul controlat primeste exact aceeasi tensiune negativa ca linia principala, deci rotile locomotivei n-au cum sa produca scurtcircuite sau alte minuni; pe alternanta (sa zicem) pozitiva dioda este blocata, deci tronsonul nu primeste nimic. In cazul in care aceasta idee chiar functioneaza, micul ei dezavantaj ar consta in injumatatirea luminii data de faruri din cauza absentei alternantei (sa zicem) pozitive.
Totusi, daca dupa locomotiva urmeaza un sir de vagoane luminate, atunci nu prea vad cum ar functiona toata "sandramaua", fiindca prin rotile vagoanelor tronsonul comandat ar putea primi tot semnalul DCC si adio oprire automata la semnal rosu
Ma gandesc la redresarea monoalternanta a semnalului DCC, cu o simpla dioda. Astfel, pe alternanta (sa zicem) negativa dioda este deschisa si tronsonul controlat primeste exact aceeasi tensiune negativa ca linia principala, deci rotile locomotivei n-au cum sa produca scurtcircuite sau alte minuni; pe alternanta (sa zicem) pozitiva dioda este blocata, deci tronsonul nu primeste nimic. In cazul in care aceasta idee chiar functioneaza, micul ei dezavantaj ar consta in injumatatirea luminii data de faruri din cauza absentei alternantei (sa zicem) pozitive.
Totusi, daca dupa locomotiva urmeaza un sir de vagoane luminate, atunci nu prea vad cum ar functiona toata "sandramaua", fiindca prin rotile vagoanelor tronsonul comandat ar putea primi tot semnalul DCC si adio oprire automata la semnal rosu