S-au furat sase locomotive !!

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Eu cred ca cineva e chiar interesat sa aduca locomotivele inapoi intara...si asta e cea mai simpla metoda...mai ales ca toate locomotivele au fost restaurate...poate o alta poveste din ciclul "castana si focul"...


PS..."Ar trebui sa facem si noi o plangere impotriva acelui "patron" din iasi care a dat la taiat 40.002...asa cum o vrut muschii lui"
 
ce bine e sa stai in fotoliu si sa cugeti cum vin strainezii si ne fura patrimoniul national si nu ne mai lasa sa-l distrugem cu sarg singuri...

din pacate, Moara lui Assan sau fabrica Bragadiru n-a avut cine s-o scoata din tara si s-o scape, asa ca le-am distrus singuri, singurei cu sarg... insa ce bine e ca din cand in cand gasim un acar Paun, scuze, in cazul asta sa-i zicem acarul Taube, pe care sa-l scoatem vinovat de relele tarii asteia de rahat...

cine stie, poate ca vreun nea' procurorul intre doua pahare de vutca va reusi sa dovedeasca vreo vinovatie si atunci un vrednic mafiot locat va pune mana cinstit pe avutia "strainului"... ca sa mai avem ce sa distrugem, ca CFI Brad si calea de pe Viseu inca nu sunt distruse de tot...

tara de rahat... :(
 
si cum putam sa-l ajutam
sa scriem mailuri la ziare cu cazuri concrete de locomotive disparute
poate nea procuroru se uita la tv sau citeste un ziar in timp ce-si bea votca de zi cu zi ...si i so face rushine

(stiu ca-s zeci de lucruri imposibile scrise in 3 randuri dar merita sa-ncercam)
 
Am putea incerca si asta si de asemenea sa trimitem procurorii sa verifice listele ministerului culturii cu piesele din patrimoniul cultural mobil, sectia material rulant de cale ferata, unde vro vedeaca locomotivele NU sunt incluse in patrimoniu. de asemenea cele 2 locomotive dintate nu sunt incluse in patrimoniu. Prima data ar trebui sa punem in functiune sau macar intr-o stare acceptabila locomotivele tezaur si dup-aia sa comentam ca se exporta fiare vechi (locomotive).
 
pai formulati ceva pt presa bineargumentat nu foarte lung si trimitem oficial si semnam mai multi /cine doreste
 
eu vorbesc serios ca ar trebui sa luam atitudine
sa deschide un topic unde sa nu jignim pe nimeni ci doar sa afirmam cei care suntem deacord cu un text redacta de admini si cei mai avizatzi
 
buna mixule,

si chiar crezi ca acest "memoriu" va ajunge undeva si ca il va citi cineva?

tu chiar crezi ca ziaristii care au scris pseudostirea cu cele sase locomotive stiu sa citeasca?

tu chiar crezi ca tovarasul procuror poate sa ridice nasul din paharul cu votca?

daca tu chiar crezi toate astea, o facem.
 
Am vazut si un reportaj la pro tv ieri cu acest subiect...si directorul de la cultura (cel actual) spunea ca locomotivele la data exportului nu au facut parte din patrimoniul national. apoi in reportaj aparea si Dl. Hocevar cu un teanc de documente vizate si parafate de o gramada de agentii.

Cat despre procuror, ma indoiesc sa fie unul cu vodca.....nu de alta dar eu cred ca in concluzie din tot circul asta o sa iasa un mare N.U.P.

Curiozitatea ma face sa intreb cine a pornit "balacareala" asta, stie cineva???
 
"balacareala" asta au pornit-o cateva persoane cu oarecare influenta, un asa zis "istoric" al cailor ferate rrrrrromane si mica sa banda de acoliti, care il au de mai multa vreme in vizor pe Georg Hocevar.

ei, ce sa-i faci, nu e bine cand vine un strain si face treaba in romania si "pseudo-oficialii" si guduraii sai mai mult de cate o expozitie cu poze imprumutate de la altii la fiecare trei ani si cate o cuvantare balbaita nu sunt in stare sa faca...

asta-i tara, astia sunt oamenii. raul facut si imaginea rea data "omului de afaceri strain" ramane. romanul de rand va vedea un mare profitor, nu un om care a pus mana alaturi de ceilalti sa repare linia de pe Viseu...
 
eu am spus ca sunt shanse minime de reushita (aproape ca da cu minus)
dar Hocevar merita sprijinu nostru nu doar la nivel de forum
ca nici el nu ne plimba cu mocanitza din vorbe
chiar daca nu reushim nimika merita sa incercam ....suntem o armata de oameni :-x care vorbim discutzii macar sa le trimitam unde trebe

toti avetzi idei ..elaborati o strategie un plan propuneri nu vaicareli vreau sa vad aici si cred ca trebe sa ne miscam repede
 
In ultimul an de zile am avut"bucuria" de-a vedea la "fata locului" cum mai arata sectoare de cale ferata ingusta.....Cimpeni-Turda(la autostrada dispare complet)......Tg.Mures-Acatari........zona Sovata......zona Teaca....... pomi crescuti in linie (noroc cu ei..asa nu s-au mai furat sinele),terasamente spalate (sau curatate de pietris de "gospodarii" locului),garduri trase peste linie,parcari, etc. ..........nu mai vorbesc de "fantoma"Sarmisegetusa-Hateg............
Traim in Romania....si omorim si capra vecinului daca noi nu sintem capabili sa avem cu o capra mai mult decit vecinul....Decit sa stim ca ceva exista si functioneaza pe undeva (ca la noi mai tragem un rind de asfalt peste sine)..mai bine la topit.....si mai punem "organul" sa faca anchete.....
Am vazut muzeul de la Sibiu acum o luna.......e prapadit rau....
Norocul nostru ca mai avem avocati buni....... Cu bine tuturor si sa-l vedem pe Hocevar la Comandau si anul asta.
 
Cine este interesat sa urmareasca lupta mea impotriva morilor de vant este bine venit in data de 03.06.2010 la Inalta Curte de Casatie si Justitie a Romaniei in Bucuresti:

http://www.scj.ro/listasedinte.asp?dosar=100000000230027&month=6&year=2010&day=3&cid=54&sedid=100000000007992&numec=Completul%20nr.%209&departament=Sec%FEia%20Penal%E3&cora=9:00

26. 12/57/2010
- Hocevar Georg
- Arsenescu Margareta
- Å¢iţiu Adrian
- Popa Nicolae
- Mois㒠Costel
- Dinu Ionică’
- Lă’craru Valentin
- Pr㒺tian Mihai
Recurs plângere împotriva rezoluţiilor sau ordonanţelor procurorului de netrimitere în judecat㒠(art.278 ind.1 C.p.p.)

Motive de recurs Dosar 12/57/2010

Sperantele mele, dupa tot ce am suferit de cand a inceput cosmarul meu, din data de 17.06.2009, ca in sfarsit o institutie in Romania o sa ma asculte, si o sa ieie masuri impotriva Organelor de stat, care au incalcat evident tot ce s-a putut incalca, sunt minime. Mai ales am vazut, ca Autoritatiile de Stat se ajuta reciproc, ca greselile Autoritatiilor pe care am sa vi le prezint in urmatoarele minute sa nu fie recunoscute si, in consecinta, pedepsite.

1.) Politia Romana a inceput ancheta in dosarul 205/P/2009, in lipsa de fapta penala. Legea 182/2000 prevede clar ca de pedepsit este exportul de bunuri culturale fara certificate de export, iar eu am dat, la inceputul anchetei, la dispozitia lucratorilor de politie certificate de export definitiv, pentru fiecare dintre cele 6 locomotive in parte. Prin predarea acestor documente ancheta trebuia sa se opreasca, lipsind fapta penala, dar lucratorii de politie au continuat, si au pagubit prin aubuzurile lor grav persoana si firmele mele.
2.) Politia a lucrat cu experti neautorizati pentru subiectul anchetei : In loc sa vina la perchezitie in data de 17.06.2009 cu un expert in Patrimoniu mobil, au venit cu Seful de revizie CFR Simeria Triaj, Dl. Dragos, care de meserie este vagonar. Pentru folosirea expertilor neautorizati mai am inca un exemplu, ca in data de 28.04.2010 s-au prezentat pe langa Comisar Popa Nicolae si Margareta Arsenescu, la o comisie rogatorie in acelasi dosar in Austria, Ampflwang 2 persoane, Lupescu Florin si Bellu Radu ca experti, iar noi detinem dovezi, pe care le anexam la acest decurs, ca aceste persoane nu sunt experti agreati pentru acest domeniu.
3.) Lucratorii de Politie au avut o Autorizatie de perchezitie pentru bunuri culturale, dar mi-au inventariat si partial sechestrat locomotive si piese de vagoane. Eu consider ca aceasta extindere, peste limitele Autorizatiei de perchezitie sunt efectiv de natura penala !
4.) Si daca de la inceput am dovedit ca sunt nevinovat, IPJ Hunedoara a inceput sa emita national si international comunicari de presa, in care sunt prezentat, ca un hot si infractor. Aceste comunicari calomnioase se regasesc si in ziua de azi pe pagina WEB a Politiei Romane. De cand au aparut aceste comunicari, clientii mei nu vor sa mai colaboreze cu mine, reputatia firmelor mele fiind distrusa. Asa se intelege in Romania prezumtie de nevinovatie? Indiferent unde m-am plans despre aceste fapte criminale, am fost respins.
5.) Eu sunt un pasionat de cale ferata si fac poze profesionale, pentru fel si fel de reviste germane. Politia a sustras cu ocazia unei perchezitiei electronice de pe calculatorul meu 2 fotografii facute de mine si le a publicat pe pagina de WEB a politiei Romane http://www.politiaromana.ro/obiecte/obiecte.aspx. Cu aceasta fapta mi-a incalcat Politia grav dreptul de autor, prin publicarea acestor poze mai ales intr-un context asa de negativ, opera mea fotografica a pierdut toata valoare.
6.) Fara sa existe o partea civila pentru acuzatiile facute impotriva persoanei mele in legatura cu exportul celor 6 locomotive, care toate au fost proprietate exclusiva a firmei mele, mie mi-a fost sechestrata casa mea, casa la care trebuia sa incep lucrari de restaurare si amenajare, iar eu cu nevasta mea, gravida in luna a patra, nu vom avea unde sa stam cand se naste copilul nostru. Pe langa cele mentionate, eu nefiind acasa, lucratorii de politie mi-au spart si usa casei, si daca prietena mea (actuala mea sotia) a comunicat la lucratorii politiei ca ma intorc maine acasa sa deschid usa si autorizatia de perchezitie fiind valabil 4 zile.
7.) Pe langa casa mea au mai fost indisponibilizate de catre Politia Romana un numar de 20 de locomotive, pentru care au existat contracte, sa fie reparate si vandute catre clientii nostrii. Si in ziua de astazi locomotivele sunt « lasate in custodie, pana la clarificarea situatiei ». Pe langa faptul ca lucratorii de politie nu au avut nici un drept sa imobilizese aceste locomotive, au incalcat iarasi clar drepturile omului care consta in rezolvarea cauzelor in timp rezonabil, considerand ca un an de zile nu pot fi considerat un termen rezonabil. Din cauza imobilizarii, firmele mele au pierdut peste 6 milioane de EURO, in consecinta Firmele mele intampinesc greutati deosebite economice, nu mai avand de lucru.
8.) Incaperea in care am fost interogat, a fost insalubra intr-un fel neacceptabila, iar lucratorii de politie au mai pus in aceasta incapere de cosmar un craniu, banuesc pentru infricosarea persoanei mele, despre care, la intrebarea mea si a avocatei mele am aflat ca a fost gasit in comuna Blajeni-Stramba. Daca un acest fel de interogare din partea Instantelor la care m-am plans este considerat in concordanta cu standarde europene si cu drepturile omului ma tem ca in aceasta tara se agreaza 21 de ani dupa moartea lui Ceaucesu tot aceleasi metode de dictatura.

Am prezentat acum toate faptele comise de lucratorii de politie, care, asa consider eu, sunt de natura penala si trebuie urmarite, in consecinta, persoana si firmele mele pot fi despagubite pentru efectele negative. La fel de detaliat le-am prezentat si la plangerile anterioare, fara rezultat. Din aceasta cauza, cum am spus si la inceputul discursului, am pierdut deja incredere in corectitudinea sistemului judiciar romanesc si sunt aproape sigur ca si de data aceasta se va da neinceperea urmarii penale pentru lucratorii de politie si continuarea metodelor ne-democratice ale Politia Romana.



Georg Hocevar
 
Va salut. Se pare ca ideala ar fi o intilnire cu Hocevar. Ideea si dorinta lui este deasemeni si dorita noastra. Interesant de citit http://www.cfi.ro/presa.html Trebuie judecat ce-i de facut la un nivel superior. Tema de studiu....
 
Iata ce chestie interesanta!

Hocevar primeste "ajutor profesional" din partea lui Bellu Radu. Dansul face demersurile pentru a deveni Expert pentru Patrimoniu National Mobil, pe cerere Parchetului pe langa Tribunal Hunedoara. Urmatoarele se regasec pe pagina Ministerului de Cultura, la sedinte din data de 27.4. si 25.5.2010: http://www.cultura.ro/Documents.aspx?ID=127
Bellu1.jpg


Oricum, Bellu Radu si Georg Hocevar sunt prieteni de multa vreme, iata poza la redeschiderea liniei din Moldovita: :lautar:
Bellu2.jpg


In orice caz, si Hocevar a ajutat de multe ori la prietenul lui, Bellu Radu, de exemplu la instalarea Monumentului in Sfantu Gheorghe,
Bellu3.jpg

si la instalarea Monumentului la Palatu Copilului in Bucuresti
p1080054.jpg
.

Bravo, Bellu Radu! :aplauze:
 
Cred ca e chiar halucinant ce se intampla prin tara asta, uneori (sau deseori): dl. Hocevar face demersuri pentru a scoate legal niscai locomotive, iar "autoritatile" statului, dupa o dovada crasa de incompetenta si indolenta, il acuza de cutare si cutare lucruri. Apoi, din ce relateaza domnia sa, bag sama ca lucratorii de politie l-au "cercetat" comitand tot felul de abuzuri sau, oricum, chestii fara tangenta cu procedurile aferente - sigur, orice interlop soios e eliberat mintenas din cauza unui viciu de procedura, dar un om a carui pasiune consta in "a face de dragul istoriei (feroviare)" nu are cum fi inteles de niste imbuibati nesimtiti, de la varii niveluri si institutii, a caror ideal in viata este doar "a face bani".
E curios si felul in care "a sterpelit" din tara locomotivele cu pricina dl. Hocevar: ca daca ma gandesc bine, alde Omar Haisam, Ioana Maria Vlas, Gregorian Bivolaru si cine mai stie cati au iesit din tara cu tot ordinul de restrictie avut de autoritatile de pe granita... Ca sa nu mai pomenesc de tot felul de procurori si alti magistrati arestati pt. diverse spagi, de Catalin Voicu si alte minunatii danubiano-pontice. Sorry de offtopic, da' cred ca ghiveciul trebuie "gustat" in ansamblul lui...
Eu unul ma tem ca un atare conflict juridic se va rezolva... fie dupa ce il vor fi albit la par pe dl. Hocevar, fie pe la vreo curte superioara de justitie de peste hotare...
 
Astea sunt sicane din partea concurentei.
Oricum, ROMANIA MEREU SURPRINZATOARE, asa zice d-soara UDREA

E.