Postez aici un turneu mai vechi poate ca intereseaza pe cineva pentru comparatie cu situatia actuala.
Am vrut sa vad linia Saratel - Deda, insa pentru ca era timp m-am ,,aruncat" pina la Gheorghieni.
Am plecat in la 1 aprilie si pentru ca era o zi speciala nu am ajuns acceleratul de Iasi in Gara de Nord, asa incit aproape l-am urmarit pina in Buzias.
Am urcat fara bilet si pe traseu am mai pozat cite ceva.Imi cer scuze pentru anumite poze in miscare.
Pozez racordul Textila Lugoj, care permitea circulatia directa din Buzias spre Caransebes, acum desfiintat, apoi in Lugoj vad undeva un vagon vechi, iar mai apoi pentru ca trenul a stationat mult in Manastur imi iau si bilet. Tot acolo pozez si niste vagoane foarte vechi despre care am mai facut vorbire pe forum. Apoi pina in Dej Calatori ramin pe pozitie fara sa pozez.
In Dej o adevarata menajerie de locomotive, dar pozele de noapte nu sint prea reusite, totusi imi atrage atentia o placa.Nu stiam ca in Romania s-au amplasat astfel de placute.
Apoi dimineata cu un personal ajung in Bistrita Nord.Dau o raita prin afara garii, mai pozez cite ceva si urc in personalul pentru Deda.
intre timp soseste si trenul din Birgaie, pozez 2 locomotive care au numarul din aceleasi cifre dar amestecate, un G cu cabina 2 halte care cred ca deservesc de fapt extensiile orasului.
Statia saratel, pare destul de importanta, are chiar si un parc dotat cu mobilier urban.Pina locomotiva vine imprejur vad un vechi vagon pe o osii, si pozez vagonul care oferea si conditii de clasa I.
Din Saratel linia este o succesiune continua de curbe si contracurbe, peisajul fiind destul de interesant.Anumite cladiri au arhitectura celor de pe linia Jibou-Sarmasag.
apoi alta cladire unde trenul nu opreste
iata un mod interesant de transformare in locuinta a unei cabine de semnalizare
Alta halta apoi alte 2 cladiri unde trenul nu opreste, nu pot preciza daca sint foste statii sau foste puncte de reavizare
In zona mai pot fi vazute cladiri vechi, mai mult ca sigur din vremea Imperiului.cu zoom pozez una
Soarele rasare peste tara si intre timp mai trec pe linga o ultima cladire unde nu oprim
Din ce am observat la marfa se foloseste locomotiva impingatoare intre Monor Gledin si Ripa de Jos. In Monor Gledin am remarcat o remiza mica, sina era demontata, apoi printr-o curba de 180 de grade am pozat-o din partea opusa,
Dupa Ripa de Jos aproape de Deda se vede Muresul. Am avut o discutie pe forumuri ca in Deda ar fi existat racord direct spre Reghin, nu stiam de asa ceva si cred ca nu putea fi prin debleul care se vede intr-o poza.
Observati diferenta intre cabina din Deda si aceea din Marisel
Pozez locomotiva care a adus trenul, mai prind ceva din gara si de peste linii si cu alt personal azimut Gheorghieni.
Am vrut sa vad linia Saratel - Deda, insa pentru ca era timp m-am ,,aruncat" pina la Gheorghieni.
Am plecat in la 1 aprilie si pentru ca era o zi speciala nu am ajuns acceleratul de Iasi in Gara de Nord, asa incit aproape l-am urmarit pina in Buzias.
Am urcat fara bilet si pe traseu am mai pozat cite ceva.Imi cer scuze pentru anumite poze in miscare.
Pozez racordul Textila Lugoj, care permitea circulatia directa din Buzias spre Caransebes, acum desfiintat, apoi in Lugoj vad undeva un vagon vechi, iar mai apoi pentru ca trenul a stationat mult in Manastur imi iau si bilet. Tot acolo pozez si niste vagoane foarte vechi despre care am mai facut vorbire pe forum. Apoi pina in Dej Calatori ramin pe pozitie fara sa pozez.
In Dej o adevarata menajerie de locomotive, dar pozele de noapte nu sint prea reusite, totusi imi atrage atentia o placa.Nu stiam ca in Romania s-au amplasat astfel de placute.





Apoi dimineata cu un personal ajung in Bistrita Nord.Dau o raita prin afara garii, mai pozez cite ceva si urc in personalul pentru Deda.
intre timp soseste si trenul din Birgaie, pozez 2 locomotive care au numarul din aceleasi cifre dar amestecate, un G cu cabina 2 halte care cred ca deservesc de fapt extensiile orasului.







Statia saratel, pare destul de importanta, are chiar si un parc dotat cu mobilier urban.Pina locomotiva vine imprejur vad un vechi vagon pe o osii, si pozez vagonul care oferea si conditii de clasa I.



Din Saratel linia este o succesiune continua de curbe si contracurbe, peisajul fiind destul de interesant.Anumite cladiri au arhitectura celor de pe linia Jibou-Sarmasag.

apoi alta cladire unde trenul nu opreste



iata un mod interesant de transformare in locuinta a unei cabine de semnalizare

Alta halta apoi alte 2 cladiri unde trenul nu opreste, nu pot preciza daca sint foste statii sau foste puncte de reavizare



In zona mai pot fi vazute cladiri vechi, mai mult ca sigur din vremea Imperiului.cu zoom pozez una



Soarele rasare peste tara si intre timp mai trec pe linga o ultima cladire unde nu oprim




Din ce am observat la marfa se foloseste locomotiva impingatoare intre Monor Gledin si Ripa de Jos. In Monor Gledin am remarcat o remiza mica, sina era demontata, apoi printr-o curba de 180 de grade am pozat-o din partea opusa,









Dupa Ripa de Jos aproape de Deda se vede Muresul. Am avut o discutie pe forumuri ca in Deda ar fi existat racord direct spre Reghin, nu stiam de asa ceva si cred ca nu putea fi prin debleul care se vede intr-o poza.
Observati diferenta intre cabina din Deda si aceea din Marisel





Pozez locomotiva care a adus trenul, mai prind ceva din gara si de peste linii si cu alt personal azimut Gheorghieni.



