Roco...o scadere a calitatii?

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Aprilie 2007
5.998
259
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
am citit Alex,eu m-am exprimat gresit,ma refeream la HO,insa mai bine ca nu am facut-o, dupa cate se vede,situatia este generala.
 

PDI

Well-Known Member
Trenulist
27 Februarie 2016
896
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
@cosmin78

...mi se parea mie ca lipseste ceva...



...avea 3 osii antrenate.

Carenaj sub angrenaj (rima e involuntara) nu au avut la toate modelele:



Cauciuc pe una din osiile locomotivei, chiar daca doar tenderul e motor, se pune asa cum s-a banuit pentru a inpiedica blocarea ambielajului si patinarea datorata frecarii dintre piesele in miscare sau a rotilor in curbe.

Calitatea a scazut decand ROWA s-a divizat (tot faliment, chipurile), o parte devenind ROCO, si asta era in 1975!

Calitatea tine doar de piata si tehnologie, daca in trecut detaliile erau primordiale, acum, in era PC-urilor, se incearca atragerea atentiei cu mambo-geambo d'astea: sunet, functii, DCC. Aceasta categorie de jucarii implica o mare cantitate de manopera. Daca in '69 un calculator de buzunar cu 4 operatii costa 40DM o locomotiva Fleischmann era tot atat. Astazi, faceti singuri diferenta. Cat timp criteriul eficienta economica sta la baza oricarei productii, nu va asteptati la salturi calitative....pozitive! Si asta e valabil pentru orice firma.

PDI
 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Aprilie 2007
5.998
259
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
@PDI

:( din pacate ai dreptate...
deci aceste tendere nu au avut angrenaje inchise...trecem peste...

din graba,nu am mai facut si un filmulet,ca sa vedeti si voi cum sta treaba cu decibelii locomotivei,
fapt care m-a suparat tare si am demontat angrenajele tenderului in cautarea si eliminarea cauzei.
am gasit-o,partial,lagarele osiilor motoare nu erau perfecte,trebuind curatate cu o pila rotunda fina,
fapt ce a adus ceva ameliorari.in ultimii 12 ani de cand cumpar Roco,99% din locomotivele achizitionate
erau foarte silentioase,din cand in cand imi mai cadeain mana cate una de la Liliput care sa fie tot atat
de "tacuta"(Liliput cred ca s-a mentinut cat de cat in timp la capitolul calitate).bineinteles,nu este nevoie
sa ma intrebati daca am pus ulei de mecanisme fine sau daca am programat locomotiva sa nu mearga la
viteza maxima cu motorul turat la maxim,turatia maxima-lucru nerecomandat,ducand la scurtarea vietii
acestuia si cresterea zgomotului.
 

ionut07

Well-Known Member
20 Februarie 2016
274
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Eu am un BR 58 Roco produs prin 2000.Tenderul este de acelasi tip ca la BR 57, are 4 roti cu bandaje de aderenta dispuse exact ca la tine.Insa la tenderul meu capacul de la osii are fante la toate cele trei osii. Din punctul asta de vedere la modelul tau au progresat plus ca ai si mufa pt. decodor ceea ce eu nu am la tenderul meu.Locomotiva are cazanul si cabina vopsite, dar asta se intampla demult.Eu zic ca tenderul este mai bine organizat dar chestia cu vopsirea este un minus.Locomotiva mea este silentioasa, am pus si sunet in ea.
 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Aprilie 2007
5.998
259
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
ai cumparat-o pe vremuri bune :D

nu-i un neajuns faptul ca nu are mufa ptr. decodor,pentru mine este inca un lucru ce nu ma
nemultumeste,asa cum faptul ca sunt corecte sau nu bielele,ma lasa rece...insa nu accept acel zgomot suparator.