Desi au mai fost prezentate modele Roco pe forum,insa nu am vazut pe nimeni sa se
planga de ceva anume.Eu as avea motive sa cred ca in ceea ce priveste calitatea
modelelor Roco produse dupa faliment,este in scadere.
Desi nu am cumparat prea multe modele dupa "revenirea" Roco,am sa enumar cateva
defecte pe care unii nu le vor considera majore,insa pentru cine cunoaste Roco
de-a lungul anilor ,stie la ce ma refer.
Am sa incep cu ultima achizitie,in vederea CFR-izarii, Br 57,care parca a mai fost prezentata pe undeva
in prima imagine se remarca cauciucuri de aderenta pe osia motoare de la masina,
in conditiile in care rotile motoare NU sunt antrenate de cunoscutul cardan care
trece din tender in masina.Ce cauta acele cauciucuri acolo????
Sa avem ce schimba si implicit pe ce cheltui bani care ar putea cumpara altceva?
in a doua imagine,la osiile tenderului se vad 4 cauciucuri de tractiune pe cele 2 osii motoare,
lucru care "scapa",insa pinioanele nu sunt inchise ,asa cum obisnuieste Roco sa faca,si sunt la vedere,
fapt ce duce la facilitarea colectarii prafului,scamelor,firelor de par etc...si sporirea
zgomotului facut de motor-pinioane in mers,similar locomotivelor Trix de productie mai veche.
Alt aspect ar fi deja clasica metoda de vopsire a locomotivelor cu abur...plastic negru.
am descoperit acest lucru la Br 64 cand am vrut sa il patinez si am constatat cu
stupoare ca vopselele de la revell ataca acest plastic,lucru ce nu mi se mai intamplase...
lista poate continua,insa aceste mici detalii fac mari diferente care cantaresc in momentul achizitionarii unui model .
planga de ceva anume.Eu as avea motive sa cred ca in ceea ce priveste calitatea
modelelor Roco produse dupa faliment,este in scadere.
Desi nu am cumparat prea multe modele dupa "revenirea" Roco,am sa enumar cateva
defecte pe care unii nu le vor considera majore,insa pentru cine cunoaste Roco
de-a lungul anilor ,stie la ce ma refer.
Am sa incep cu ultima achizitie,in vederea CFR-izarii, Br 57,care parca a mai fost prezentata pe undeva
in prima imagine se remarca cauciucuri de aderenta pe osia motoare de la masina,
in conditiile in care rotile motoare NU sunt antrenate de cunoscutul cardan care
trece din tender in masina.Ce cauta acele cauciucuri acolo????
Sa avem ce schimba si implicit pe ce cheltui bani care ar putea cumpara altceva?
in a doua imagine,la osiile tenderului se vad 4 cauciucuri de tractiune pe cele 2 osii motoare,
lucru care "scapa",insa pinioanele nu sunt inchise ,asa cum obisnuieste Roco sa faca,si sunt la vedere,
fapt ce duce la facilitarea colectarii prafului,scamelor,firelor de par etc...si sporirea
zgomotului facut de motor-pinioane in mers,similar locomotivelor Trix de productie mai veche.
Alt aspect ar fi deja clasica metoda de vopsire a locomotivelor cu abur...plastic negru.
am descoperit acest lucru la Br 64 cand am vrut sa il patinez si am constatat cu
stupoare ca vopselele de la revell ataca acest plastic,lucru ce nu mi se mai intamplase...
lista poate continua,insa aceste mici detalii fac mari diferente care cantaresc in momentul achizitionarii unui model .