Roco news 2008

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
1105098940.jpg

http://www.roco.cc/content.php?id=1696&pd=135&kat_id=MTAsCgkJCQkJCQkJCQkJMiwKCQkJCQkJCQkJCQksCgkJCQkJCQkJCQkJUGVyc29uZW53YWdlbiwKCQkJCQkJCQkJCQksCgkJCQkJCQkJCQkJMQoJCQkJCQkJCQkJCSwwLDAsMQ==&typ_1=&land=&epoche=&spur=1&artikelnummer=&search=&p_search=&page_cp=0&acdc=&archiv=&PHPSESSID=77f826198d446224d516086ae450faed
 
Salutare!

Pana la urma 060-EA are dreptate.
Am reusit sa amestecam noutatea cu vagonul CFR cu celelalte nouati de la Roco.

Propun ca acest subiect sa ramana despre toate noutatile de la Roco, asa cum ii spune si titlul, iar 060-EA sa deschida un subiect dedicat vagonului cu pricina care sa se alature celorlalte subiecte despre vagoanele, modelele de vagoane, sub sigla CFR.

Sper ca nu am suparat pe nimeni si sunteti de acord cu propunerea facuta
 
Salut si bine v-am gasit stimati forumisti.
Am o intrebare legata de acest nou catalog de la Roco. Cat de repede ajung aceste noutati in magazinele noastre? Intreb deoarece am pus ochii pe un model de locomotiva care dupa noile preturi din catalogul 2008 este cu 29 de euro mai scump fata de pretul actual din magazinul nostru. :(
 
ButonEL a spus:
Salut si bine v-am gasit stimati forumisti.
Am o intrebare legata de acest nou catalog de la Roco. Cat de repede ajung aceste noutati in magazinele noastre? Intreb deoarece am pus ochii pe un model de locomotiva care dupa noile preturi din catalogul 2008 este cu 29 de euro mai scump fata de pretul actual din magazinul nostru. :(

Bine ai venit!
Vezi ca in dreptul fiecarui model scrie trimestrul sau luna in care va aparea.
 
Va face roco MAGLEV??
Si chiar va levita, sau am eu vise de copil? :))

http://www.roco.co.at/content.php?id=1474&pd=3381&kat_id=NCwsSW50ZXJuYXRpb25hbCBDb2xsZWN0aW9uLCwwLDAsMjAwOCwxLDE=&typ_1=&land=&epoche=&spur=0&artikelnummer=&search=&p_search=&page_cp=12&acdc=&archiv=&PHPSESSID=c99b3651a29ace5d2c2f16beadbe0357&PHPSESSID=e87297787b6554b94d7ca236673353e0

Seria modelului este 62010
 
Ma refeream la un catalog/flyer echivalent cu
http://catalog.lokshop.de/PIK/HR/2008.H0_News/image_1.html
 
Vreau sa fac o mica precizare, pentru ca au inceput sa ma intrebe unii prieteni pe privat daca cisternele cumparate de la domnul X sunt rebuturi, nu stiu daca e sau nu asa, dar pot sa spun ca am exact acelasi vagon cumparat din magazin de la Arad cu 108 lei si de la domnul X la jumatate de pret si nu gasesc absolut nici o diferenta intre ele, mai mult, Dan, coleg de al nostru d ela club, a vazut saptamana aceasta si in Germania aceleasi vagoane roco la super oferta, 17 euro!

ciao.
 
in perioada 07-12.02.2008 are loc la nuremberg cel mai mare targ de jucarii la care vor fi prezenti cu noutati toti producatori de trenulete din lume.
Eu voi fi prezent acolo pe data de 12 si poate voi reusi sa aduc si niste poze cu noutati.
Biletul de intrare este de 17 euro pentru o zi sau 30 euro pentru toate zilele .
 
Mauritiu a spus:
Steam Locomotive Rh 310OBB-Roco
...

Un model cu totul deosebit, o locomotiva superba.

Imi place in mod deosebit forma "inclinata" a cazanului locomotivelor austriece. Probabil ca este vorba si despre ceva atavisme mostenite genetic de la stramosii mei ardeleni, care le vedeau zi de zi pe liniile din imparatie!


Iar faptul ca a tractat "Orient-Express-ul" nu o face decat cu atat mai atragatoare pentru mine!

Ce pacat ca acest model exclusiv este valabil numai pentru pasionatii scarii H0!
 
baieti, aceasta locomotiva nu are nici o legatura cu Austria si Orient-Expressul!

locomotivele 210.000, 310.000 si 310.300 (cazane Brotan) s-au construit pentru K.K.St.B insa nu numai; in 1917-18 au fost livrate 10 locomotive la caile ferate prusace, pentru uzul in Prusia Orientala; dupa 1918 au ajuns la PKP, in 1940 din nou in Ostmark (Austria) si din 1945 au fost luate de sovietici!

vopsirea rosu-brun cu verde este tipica pentru Prusia si s-a purtat pe aceste masini intre 1918 si 1920; locomotivele austriece (care au tras si Arlex-ul, Arlberg Orient Express, a nu se confunfa cu Orient Express pur si simplu care nu a circulat cu 310) erau integral negre; dupa 1945 au circulat 4 masini din care 2 cu rotile rosii.

o masnia seria 210 si anume 210.01 a fost vopsita la prezentarea oficiala la care a asistat si Franz-Josef in albastru inchis; Micro Metakit a realizat si acest model.

este de asemenea inexacta informatia dupa care imparatul Franz Josef a avut de a face cu creeatia acestei masini. In Imperiu, toate autorizatiile de constructie pentru proiecte de arhitectura erau semnate direct de Imparat, fara exceptie, ca era vorba de o locomotiva de marfuri sau de cea mai prestigioasa.

nu se poate califica masina ca una care era extrem de rapida, fiind limitata din cauza cutei de foc mici la 100km/h, viteza maxima practicata in Austria. Problema conceptuala era legata de carbunele de proasta calitate austriac, cu putere de ardere mult mai mica. bietul Goelsdorf, unul din cei mai mari ingineri europeni, a avut o misiune mult mai grea decat Anton Hammel cu S3/6 vecina... :(

va recomand cu caldura brosura de la TransPress dedicata clasei 310 si "rudelor" sale, aparuta la TransPress in 1999 si disponibila in D si A la un pret modic (cam 10 Euro).
 
buna Mauritiu,

prezentarea oficiala de la Roco, ca multe prezentari de la faliment incoace, este gresita; de aceea am recomandat acea lucrare extrem de competenta care prezinta, fara erori de nici un fel si de aceea nu am mai ajunge la asemenea informatii eronate ;)

de multe ori in cataloagele fabricantilor apar erori, sau texte universale ca acesta; exact acelasi text a aparut si la modelele de epoca I de 310 si de epoca III a lui 16.05... no offense! :)

asta nu ia nimic din frumusetea masinii, chiar daca este vorba de o versiune prusaca a unei masini austriece care a circulat in epoca II in Polonia... :D
 
Ce fel de start seturi sunt acestea argintii?
http://www.roco.cc/index.php?id=16&Anfangsposition=9&artikelnummer=41274
Curent alternativ? Locomotiva cu patina? Dar ce sine pune Roco in aceste seturi, sine cu bumbi? Vad ca sunt folosite decodoare Motorola...
Multumesc
 
Salut Alex ,
da sunt seturi pentru AC .Locomotiva cu patina (ca in realitate :D ) si Roco NU !!! pune sine in aceste seturi ( aceste seturi le vor cumpara Märklinistii ,care au deja sine cu bumbi ,ei nu cumpara sinele altora :-? ).Decodoarele Motorola sunt pentru sistemul Märklin ....
 
Asa banuiam si eu Rudi.
Ciudat este faptul ca, desi au dat seturilor acestea un aspect diferit prin folosirea culorii argintii, nu au scos din pozele de pe set sinele GeoLine!
Pe set sunt desenate sine si inauntru nu sunt sine!
La inceput am crezut ca a scos si Roco Geo Line cu bumbi!
 
Salve,

Recent am vz. pe site-ul: www.tee-usa.com un vagon de transport auto:66540

ROCO 66540 CFR Auto Transport wagon
(HO scale) CFR Auto Transport wagon

Il are cineva? fotografii privind inscriptiile?

Mihai