Roco 72047 BR 55 un Fleischmann deghizat.

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

GFN

Guest
14 Octombrie 2010
694
1.093
LOCATION
Bucuresti
Am vazut ca cei de la Roco au scos locomotiva BR 55, mi-am zis , constructie noua , poate motor in cinci poli si transmisie noua, cine stie poate fac un upgrade si la cea de la mine din colectie (DRG) sa ii schimb motorul vechi de la Fleischmann.
Dupa ce am cautat la Roco fisa cu piese de schimb ce sa vezi , fix acceeasi constructie ca la vechea Fleischmann, doar cu noi mici modificari la placutele electrice.
In concluzie nu este nimic schimbat " toate-s vechi si noua toate"


 
Ultima editare:
Au mai scos cei de la Roco un BR58 Anniversary Edititon (cod 71922), fara interfata pentru decodor, anul trecut, daca nu ma insel. Nu ma mai mira nimic...
Iar acum este disponibil un ER20 OBB avand interfata 8 pini si becuri (adica aceeasi constructie ca acum 10 ani, +/- cativa) si la pret de locomotiva cu interfata PLUX22 si lumini pe leduri.


Culmea, apare ca "Already sold out at the factory", deci stoc epuizat.
 
Daca ar scoate o constructie noua, ar anunta in consecinta.

Din 2017 deja modelele Fleischmann pe H0 se comercializeaza sub marca Roco.
 
  • Like
Reacții: cosmin78
De acord, dar motorul rotund de la Fleischmann, desi si-a dovedit calitatile in timp, e cam invechit, orice s-ar zice. Iar pe partea de electronica, au destule resurse (inclusiv know-how) sa aduca electronica mai aproape de zilele noastre, mai ales pe modele care se vor vinde mult si bine (indraznesc sa spun ca ER20, dat exemplu mai sus, este unul dintre acestea). Mai exact, placa de baza de pe ER20 a fost folosita si pe BR140 si nu numai - vorbesc de modele care se vor produce din nou peste un anumit timp. Acestea fiind spuse, in conditiile unui pret decent, prefer sa dau o suma in plus si sa "actualizez" partea electrica/electronica direct de la Roco, decat sa stau sa caut pe la terti (desi ER20 de la Roco din colectia mea are acum o placa de la AMW Huebsch (care e realizata foarte bine, totusi) si lumini LED "in house" - aici sunt subiectiv, dar am preferat LED ca sa nu imi mai bat capul cu schimbat becuri si sa scad de pe unde pot consumul pe auxiliare).
 
Ultima editare:
  • Like
Reacții: GFN
Ceea-ce spui tu necesita investitii majore, adica redesenarea intregului tender (vorbesc de G8.1/BR 55 ex-Fleischmann). La modelele Fleischmann doar foarte putine dintre ele vor fi modificate in viitor si aduse la standardele de azi pentru ca cele mai multe sunt prea vechi si prea complexe in cadrul productiei.
 
  • Like
Reacții: anvo5555
Daca se gasesc 400 de oameni in Germania care prin varsta/cultura/obicei nu cumpara de pe Ebay si vor o locomotiva noua cu alt numar, reusesc sa-si convinga dealer-ul din colt de asta si acesta transmite informatia mai departe la Bergheim atunci merita.

Producatorii de modele feroviare nu traiesc din piata second-hand de pe Ebay ci din vanzarea de modele noi. :)
 
Cine te impiedica sa ceri? Scrie la Roco ca doresti o BR 52 si daca se mai gasesc si alti impatimiti poate va urma ceva.

Ca fost membru in comitetul de Controlling al firmei poti sa-ti spun ca 25% din noutati se bazeaza pe semnalele din partea cumparatorilor si dealer-ilor.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

[img=https://www.youtube.com/watch?v=FUcXIPQH72M]View: https://www.youtube.com/watch?v=FUcXIPQH72M[/img]
 
Corect. La locomotivele cu 2 sau 4 cilindri trebuie sa fie patru pufaituri pe rotatie, la cele cu 3 cilindri sase.