Salut,
De curand am achizitionat aceasta locomotiva. De fapt, am mai avut-o acum 2 luni, dar am returnat-o deoarece "schiopata" , iar lumina farurilor se propaga pe sub carcasa atunci cand rula cu spatele.
Recent, am cumparat alta, venita direct de la ROCO, cu ajutorul celor de la T.A.(sperand sa prind alt lot).
Spre deosebire de prima pe care am avut-o, aceasta ruleaza mult mai bine, insa problema luminii persista:
Am desfacut-o sa vad de ce se propaga lumina si am observat:
La farurile din fata sunt niste ghidaje de plastic care directioneaza lumina spre "farurile de pe carcasa", iar pe laterale sunt aplicate bucatele de banda de izolat,
probabil chiar in scopul de a nu se propaga lumina prin carcasa.
La farurile din spate insa, ghidajul de plastic care directioneaza lumina este mult mai scurt si acele bucatele de banda de izolat lipsesc.
E clar ca lumina se propaga prin toata carcasa si iasa la imbinarea cu sasiul.
Prima data am aplicat eu banda de izolat la dimensiuni asemanatoare cu cele din fabrica si rezultatul a fost mult imbunatatit.
Am desfacut-o din nou, si pana la urma, am aplicat banda de izolat cu o latime mult mai mare. Acum ma pot bucura in sfarsit de produsul achizitionat.
Deoarece experienta mea este aproape nula, nu ma pot abtine sa nu intreb:
Cei de la ROCO se bazau pe faptul ca cine cumpara locomotiva o va rula doar in sensul inainte (cu fata), sau e vorba de o reducere de costuri gandita superficial?
Cei care detineti aceasta locomotiva, aveti aceeasi problema?
Sau... am eu oare pretentii prea mari? (am scapat de un 060DA MTB ca a fost prost vopsita, se legana carcasa pe sasiu la rulare, zdranganea de la vibratiile unui geam lateral desprins,
am returnat un 060 EA de la @AmintiriFeroviare cod 10025, pentru motivul ca benzile albe cu albastru trasate orizontal de jur imprejurul locomotivei se intalneau la o diferenta de 1mm chiar la postul de conducere 1, si se vedea ca o mazgalitura de vopsele suprapuse, pete de vopsea albastra pe zonele gri, microfisura pe carcasa, etc.
Multumesc!
De curand am achizitionat aceasta locomotiva. De fapt, am mai avut-o acum 2 luni, dar am returnat-o deoarece "schiopata" , iar lumina farurilor se propaga pe sub carcasa atunci cand rula cu spatele.
Recent, am cumparat alta, venita direct de la ROCO, cu ajutorul celor de la T.A.(sperand sa prind alt lot).
Spre deosebire de prima pe care am avut-o, aceasta ruleaza mult mai bine, insa problema luminii persista:
Am desfacut-o sa vad de ce se propaga lumina si am observat:
La farurile din fata sunt niste ghidaje de plastic care directioneaza lumina spre "farurile de pe carcasa", iar pe laterale sunt aplicate bucatele de banda de izolat,
probabil chiar in scopul de a nu se propaga lumina prin carcasa.
La farurile din spate insa, ghidajul de plastic care directioneaza lumina este mult mai scurt si acele bucatele de banda de izolat lipsesc.
E clar ca lumina se propaga prin toata carcasa si iasa la imbinarea cu sasiul.
Prima data am aplicat eu banda de izolat la dimensiuni asemanatoare cu cele din fabrica si rezultatul a fost mult imbunatatit.
Am desfacut-o din nou, si pana la urma, am aplicat banda de izolat cu o latime mult mai mare. Acum ma pot bucura in sfarsit de produsul achizitionat.
Deoarece experienta mea este aproape nula, nu ma pot abtine sa nu intreb:
Cei de la ROCO se bazau pe faptul ca cine cumpara locomotiva o va rula doar in sensul inainte (cu fata), sau e vorba de o reducere de costuri gandita superficial?
Cei care detineti aceasta locomotiva, aveti aceeasi problema?
Sau... am eu oare pretentii prea mari? (am scapat de un 060DA MTB ca a fost prost vopsita, se legana carcasa pe sasiu la rulare, zdranganea de la vibratiile unui geam lateral desprins,
am returnat un 060 EA de la @AmintiriFeroviare cod 10025, pentru motivul ca benzile albe cu albastru trasate orizontal de jur imprejurul locomotivei se intalneau la o diferenta de 1mm chiar la postul de conducere 1, si se vedea ca o mazgalitura de vopsele suprapuse, pete de vopsea albastra pe zonele gri, microfisura pe carcasa, etc.
Multumesc!