- 25 Mai 2007
- 1.870
- 232
- WEBSITE
- http://r161trains.wordpress.com/
- YAHOO
- radu161
- LOCATION
- Bucuresti/Arad
Acum 4-5 ani am cumparat o locomotiva Ludmila Piko pentru a o folosi ca baza pentru primul DD. La scurt timp, am gasit o varianta mai buna si aceasta idee a fost abandonata. In schimb, mi-a venit ideea de a o imbunatati, cel putin la partea de iluminare. Proiectul a stat pe bara pana cand au inceput sa apara primele Ludmile pe liniile CFR. Desi nu e chiar acelasi model am hotarat sa incerc sa o aduc cat mai aproape de ceea ce a aparut pe la noi.
Locomotiva in starea originala:

Am inceput lucrarea cu modificarea partii electrice. Am inlocuit vechile becuri cu leduri galbene si rosii, ce se aprind in functie de sens.

De asemenea, am dotat-o cu interfata pentru decodor, considerand ca la un moment dat o sa primeasca unul (dar mai dureaza pana atunci).

Am continuat cu partea estetica:
Am dat gauri suplimentare pentru luminile rosii.

Pentru o aduce cat mai aproape de original, am confectionat pe acoperis o serie de echipamente, cele 2 ventilatoare de la o locomotiva americana si acei rezistori (sau ce or fi) din sarma si plastic.

A urmat vopsirea corespunzatoare.

Aplicarea decalurilor si adaugarea componentelor mici ce au fost vopsite separat.

Verificarea farurilor.

Si o poza de final, cu weatheringul aferent.

Locomotiva in starea originala:

Am inceput lucrarea cu modificarea partii electrice. Am inlocuit vechile becuri cu leduri galbene si rosii, ce se aprind in functie de sens.

De asemenea, am dotat-o cu interfata pentru decodor, considerand ca la un moment dat o sa primeasca unul (dar mai dureaza pana atunci).

Am continuat cu partea estetica:
Am dat gauri suplimentare pentru luminile rosii.

Pentru o aduce cat mai aproape de original, am confectionat pe acoperis o serie de echipamente, cele 2 ventilatoare de la o locomotiva americana si acei rezistori (sau ce or fi) din sarma si plastic.

A urmat vopsirea corespunzatoare.

Aplicarea decalurilor si adaugarea componentelor mici ce au fost vopsite separat.

Verificarea farurilor.


Si o poza de final, cu weatheringul aferent.

