- 10 Mai 2016
- 861
- 0
- YAHOO
- paul_c_92
- LOCATION
- Oradea
21-47 e mai scurt, are 24,5m iar ââŹĹžSilberlingââŹĹ (Roco si Piko) are 26,4m si un geam in plus pe langa alte diferente.manlif2_0 a spus:Nu poate nimeni sa-i lamureasca cumva sa faca hr 4104 si in varianta 21-47 :roll: ? e a treia firma dupa tillig si roco (sau piko? mereu le incurc...) care scoate astfel de vagoane.... si nici un 21-47..................
am deja 2 de la tillig in plan de ceferizare060-EA a spus:21-47 e mai scurt, are 24,5m iar ââŹĹžSilberlingââŹĹ (Roco si Piko) are 26,4m si un geam in plus pe langa alte diferente.manlif2_0 a spus:Nu poate nimeni sa-i lamureasca cumva sa faca hr 4104 si in varianta 21-47 :roll: ? e a treia firma dupa tillig si roco (sau piko? mereu le incurc...) care scoate astfel de vagoane.... si nici un 21-47..................
Dr2005 a spus:Din acele Halberstadt-uri de 26,4m nu s-ar putea obţine vagoane 11-31 şi 21-31? Dacă a putut Griviţa să facă aşa ceva din cele 1:1, de ce nu s-ar putea şi la 1:87?
Dr2005, esti pe langa subiect :wink:Dr2005 a spus:Care 1:100, că 11/21-31 sunt Halberstadt-uri luate la mâna a 2a de CFR, deci au 26,4 m, nu 24,5 m.