Rivarossi 2010

Nu poate nimeni sa-i lamureasca cumva sa faca hr 4104 si in varianta 21-47 :roll: ? e a treia firma dupa tillig si roco (sau piko? mereu le incurc...) care scoate astfel de vagoane.... si nici un 21-47..................
 
manlif2_0 a spus:
Nu poate nimeni sa-i lamureasca cumva sa faca hr 4104 si in varianta 21-47 :roll: ? e a treia firma dupa tillig si roco (sau piko? mereu le incurc...) care scoate astfel de vagoane.... si nici un 21-47..................
21-47 e mai scurt, are 24,5m iar „Silberling“ (Roco si Piko) are 26,4m si un geam in plus pe langa alte diferente.
 
060-EA a spus:
manlif2_0 a spus:
Nu poate nimeni sa-i lamureasca cumva sa faca hr 4104 si in varianta 21-47 :roll: ? e a treia firma dupa tillig si roco (sau piko? mereu le incurc...) care scoate astfel de vagoane.... si nici un 21-47..................
21-47 e mai scurt, are 24,5m iar „Silberling“ (Roco si Piko) are 26,4m si un geam in plus pe langa alte diferente.
am deja 2 de la tillig in plan de ceferizare :grin:

diferente:
- boghiul. producatorul poate rezolva asta (eu o sa schimb de la un heris cuseta albastra, care are bogiul exact ce trebuie la 21-47, si sunt identice ca structura de prindere )
- geamurile. vagonul cu clasa 1 la mijloc de la rivarossi are cate geamuri trebuie. cel de la tillig are alta configuratie pentru clasa 1, dar arata la geamuri exact cum trebuie pentru 21-47. are geamuri gresite (ghilotina "la jumatate"), dar sunt sigur ca producatorul poate monta geamuri corecte
- acoperisul. nu imi dau seama la rivarossi cum e facut, dar la tillig se putea schimba tot acoperisul (si puteau pune unul cu cutii de apa si striatii)

de fapt sunt enervat mai mult pe tillig, avea baza pentru 21-47 si n-au facut.....................(ma refer la http://www.eurotrainhobby.com/images/pictures/Sachsenmodelle/74578.jpg)

acum vazui si supraetajatul echivalent TE... pare chiar mai corect decat tillig (sachsemodelle)...... :mad:
 
@ 060-EA mda, ai dreptate... acum ce pot sa zic, daca la lungime se accepta 1:100, poate se accepta si 1:81 :grin:

scuze dr2005, exact cand postai tu postam si eu, si de fapt ma adresam lui 060-EA :)
 
Dr2005 a spus:
Din acele Halberstadt-uri de 26,4m nu s-ar putea obţine vagoane 11-31 şi 21-31? Dac㒠a putut Griviţa s㒠fac㒠aşa ceva din cele 1:1, de ce nu s-ar putea şi la 1:87?

se pot face,insa nu din halberstadt.

21-47 are 24,5 m,tradus la 1/87,sunt 282 mm.singurii care fabrica vagoane silberling cu aceasta dimensiune sunt Fleischmann si Trix pentru ca ei la lungime nu folosesc 1/100 nici 1/87,ci folosesc 1/93 care aplicat pe un vagon de 26,4 m rezulta cei 282 mm,insa cu deficiente la dimensiunile ferestrelor.deci cea mai buna solutie este sa faci carcasa de la 0 si sa folosesti sasiul si acoperisul de la Flm sau Trix.

silberling-ul(cl I-5 ferestre pe mijloc)este cel mai potrivit pentru 21-31,forma acoperisului este aceeasi.halberstadt-urile au alta forma la acoperis.
 
Dr2005 a spus:
Care 1:100, c㒠11/21-31 sunt Halberstadt-uri luate la mâna a 2a de CFR, deci au 26,4 m, nu 24,5 m.
Dr2005, esti pe langa subiect :wink:
CFR a cumparat „Silberling“ iar manlif2_0 se referea la 21-47 si nu 11-31 si 21-31.
 
Prefer E 33 DB decat vagoanele care ar putea fi frecate si clonate, indelung ceferizate. Cred ca deja scriu versuri. Aia da Loko!
Cei de la Riva-Riva mai fac si electrice FS vechi care merita toata atentia.
Vagoane cfr... :grin:
 
Halberstadt, Siberling... dac㒠nu ziceţi şi voi pe serii, ce s㒠fac?

Am înţeles c㒠vrea s㒠fac㒠21-47, ideea era că’, în loc s㒠se apuce s㒠scurteze un model, ar fi mai uşor s㒠îl modifice în 21-31, care se potriveşte ca lungime.